.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. október 9., szombat

Varázslatos realitás 30.

Margaret gyakran sütött.
Peter mindig a konyhában lebzselt ilyenkor és azt képzelte, Margaret az anyukája és együtt főznek az apját várva. Valójában a kedves középkorú asszony csak a szakácsnőjük volt, és a fiú iránt is inkább sajnálatot érzett, mint szeretetet.
Volt egy torta, amit kifejezetten gyakran készített. A charlotte. Könnyű, finom, hol idény gyümölcs volt benne, hol szárított. Peter ezt szerette a legjobban.
Mikor az apja elhagyta őket, egy ideig nem evett semmi mást. Csak charlotte-ot. Az volt az édesapja kedvence. Bármit főzött a szakácsnő, semmit sem volt hajlandó enni. Mintha megállt volna egy kicsit minden és Peter belekapaszkodott volna az utolsó foszlányába a régi életének.
Charlotte. A név a fájdalmas gyerekkort idézte és az omlós tészta édességét. A túlélést jelentő mentőcsónakot.
Kifejezetten passzolt a lányhoz.
- Peter, és bármilyen festéket kidobni pazarlás. Vigyük vissza, hátha visszaadják az árát vagy add nekem. Legalább egységes zöld csíkosra festem a szobám…


10 megjegyzés:

  1. Hali!

    Charlotte torta! Édes emlék! Az jóóó! :)))

    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  2. Jaj, hát mien má'! Charlotte-torta...
    Tudtam, h nem engedi kidobni a festékeket, pedig nem is vok Alice, h jövőbelássak. :)
    Egyébként miért hagyta el az apja?
    Pusz

    VálaszTörlés
  3. A charotte-torta, az egy nagyon finom torta.Most, így ebéd után egy szelet...nyam.De jó volna!
    A lényeg viszont,hogy kellemes emlékek fűződnek hozzá!
    A festékek!! Hihi gondoltam.
    Karácsony, zöld festék, sok festék......?!
    Köszi:zsuzsa

    VálaszTörlés
  4. Juhi:DxD
    Valahogy sejtettem hogy nem engedélyezi kidobni a festékeket..xDD

    Szupi várom a holnapit.

    puszi
    Katarahh

    ui.:Démoni érintés??

    VálaszTörlés
  5. Én vagyok az egyetlen, aki ezelőtt még sosem hallott a charlotte tortáról és fogalma sincs, milyen íze van? :D Most már muszáj lesz megkóstolnom... :D

    A Démoni érintést elkezdtem ma írni, de még nem vagyok kész vele, úgyhogy holnap este lesz valószínű új fejezet, de igyekszem. :)

    VálaszTörlés
  6. Én sem hallottam még Charlotte tortáról, de jól hangzik. Ha te megcsinálod, kíváncsi leszek a végeredményre.

    Azzal viszont én is egyet értek, hogy nem szabad kidobni a festéket! Pocsékolás lenne, és jó ötlet zöld csíkos fal:-D

    Ja, és hagytam valamit a blogomon neked, ha ráérsz egy pillre nézz be. http://charlotte90kiscsillag.blogspot.com/

    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Kedveseim!
    Megígérem,hogy csinálok NEKTEK charlotte tortát.
    Spirit,neked főleg.De ezek után biztos,hogy örökbe fogadlak.
    Ha előbb nem is kóstolhatod meg,majd jövőre!
    KÖSZI:zsuzsa

    VálaszTörlés
  8. Aranymag: Köszönöm szépen a díjat. :)

    Zsuzsa: Juhúúú! :D Köszi. :D A tortát és az örökbe fogadási ígéretet is. :D Tényleg nagyon kíváncsi vagyok, milyen is ez a torta. :)

    VálaszTörlés
  9. Ne aggódj Spirit, én sem hallottam még róla. :D Hogy mik vannak... bár a palackzöldről sem hallottam még, de hát bővítem a szókincsemet. :D Amúgy én is tudtam, hogy nem engedi kidobni a festékeket :D

    VálaszTörlés
  10. De gondolom nem viszi vissza, hanem odaadja Peternek. ;D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés