.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2011. március 2., szerda

Varázslatos realitás 116.

- Ő választotta, igaz? – kérdezte Kat, miután kibontotta az ajándékát.
- Neeem. Ja. Tudod, hogy béna vagyok.
- Kár, hogy nem jött. – Ben elhúzta a száját. Liz meg ő nagyon kíváncsiak voltak már Charlotte-ra.
- Azt mondta, ha végzett az apjánál, felhív, hogy itt vagyok-e még. – Peter a telefonját folyamatosan a kezében szorongatta, mintha bármelyik pillanatban csöröghetne és egyetlen másodpercet sem akarna elvesztegetni.
- Aggódsz érte? – kérdezte Liz.
- Persze, elvégre én vettem rá erre. Mi van, ha rosszul sül el? Az én felelősségem, elküldtem az apjához, pedig nem akarta. A fenébe, vele kellett volna mennem!
- Nem óvhatod meg a saját családjától – mondta Kat és Lizre mosolygott. Ők már csak tudták, mennyire ki vagyunk szolgáltatva a szeretteinknek.
- Rossz érzésem van. Nagyon rossz.

5 megjegyzés:

  1. Nekem is rossz érzésem van, nagyon rossz...:/

    VálaszTörlés
  2. Hát ez egyre jobb! Nagyon megörültem, hogy van új rész, feldobta a napomat. Várom már a folytatást ;)

    PopŁOŁy

    VálaszTörlés
  3. Hát mélyen remélem, hogy csak túlaggódja és nem lesz balhé. :$ Jaj, mennyire rossz lehet most Charlotte-nak. Remélem, azért felhívja majd Petert, és nem pedig hazamegy és nagy bánatában egyedül gubbaszt a szobájában. :(
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  4. jaj,akkor ezek szerint mégis összefutnak majd valamikor?ohh, csak nehogy rosszul süljön el a dolog!

    VálaszTörlés
  5. Mivan a kis szöszikkel? Pedig most tök izgi... .(

    VálaszTörlés