.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. szeptember 20., hétfő

Varázslatos realitás 10.

Peter úgy gondolta, hogy a nőket határozottsággal lehet levenni a lábukról. Nem mintha valaha nagyon kepesztenie kellett volna bárkiért, talán ezt is hiányolta annyira, de mivel a többi fiú ezt állította, így hitt nekik.
Ő inkább úgy gondolt erre, mint valamire, ami vagy szükséges a társadalmi elfogadottsághoz vagy feszültség levezető, esetleg jó szórakozás. Ennél többre nem nagyon vágyott a nőktől. Mélyebb kapcsolata egyedül a tanulmányaival volt.
Sohasem volt udvariatlan senkivel. Mindig pontosan tisztázta, mit várjanak tőle. Semmit. Ez néha elég volt, néha nem. Voltak olyanok, akik azt hitték, megváltoztathatják. A rosszabbaknak meggyőződése volt, hogy Peter akarja is, hogy más legyen az élete. Néhány kínos második randevú, ahol próbálta elmondani, hogy ennek nem lehet folytatása, pár furcsa telefon, és néhány női szám elmentve „Ne vedd fel!” néven. Biztos volt abban, hogy sokak rossz élményként gondolnak rá vissza, de nem érzett lelkiismeret-furdalást. Ő elmondta előre.
A határozottság jellemző volt a hódításaira, a magányosságára, a művészetére. Az életére.
Lenézett a kezében tartott lapokra. Teli voltak olyan képletekkel amiben már a jeleket sem értette, a kiegészítés hosszú bekezdések sora volt, valószínűleg a magyarázat, vagy a szabály? Peternek fogalma sem volt róla.
Érthetetlennek találta a lány mormogását. Nem azért, mert nem hallotta jól. Azért, mert felfoghatatlan volt számára, hogy valaki, aki minden bizonnyal nem csak leírta, de érti is ezt a kusza számtömeget, nem elég magabiztos.
- Ha most nem mész el, legközelebb gonoszabb lesz. A Seton-féle emberek kicsinálják a gyengéket. Minél jobban remegsz, annál inkább megaláz. A félelmed egyenlő a tudatlanságoddal a szemében.
Peter talán még jobban meglepődött, mint a lány. Nem szokott tanácsokat osztogatni, de kivételesen nem érezte helytelennek. Mosolyogva nyújtott át a lánynak a lapokat.

13 megjegyzés:

  1. Legyünk határozottan magányosak. Ezek után biztos bemennék az órára, bármennyire félek is, ha egy ilyen szépfiú mondja. :-d

    Puszi.

    Aranymag

    VálaszTörlés
  2. Júúúj!:DEz de jó lett..:)Hát én amúgy is be mentem volna de, azt hiszem határozottan jobb kedvvel léptem volna be én is ha egy szépfiú tanácsolja ezt.Méghozzá egy olyan szépfiú akire határozottan nem ez a viselkedés a jellemző.

    puszi
    Katarahh

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó! Kezdődik az a valami, amire már az eleje óta várunk... XD
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Aranymag: Hihi, hát igen, a szépfiúk elég meggyőzőek tudnak lenni. :D
    És ez a legyünk határozottan magányosak mondat tetszik, mert találó... Hesznek ajánlom elolvasásra. :P

    Katarahh: Szerintem én is bementem volna. Valószínűleg remegő lábakkal és majd bepisiltam volna a félelemtől, de túl jókislány vagyok a lógáshoz. :D Na ez pl. olyasmi, amiben különbözünk Charlotte-tal. Mármint, hogy neki megfordult a fejében, hogy feladja és hazamegy. :)

    Kisildikó: Igen, igen, végre találkoztak és beszélgetni kezdtek. :)

    VálaszTörlés
  5. Aranymag: Ugye hogy ugye? :)

    Katarahh: Én is bementem volna mert én meg eléggé határozott és bátor vagyok még egy oroszlánhoz is, de ekkora támogatással azért mégis menőbb XD

    Kisildikó: hehe :)

    Maja: majd kiderül ;)

    Adri. Khm. A határozott magányosságot én írtam, még ha nem is így szó szerint... "A határozottság jellemző volt a hódításaira, a magányosságára, a művészetére. Az életére." :P

    És na látjátok hogy semmi kávé meg hazakísérés! XD

    VálaszTörlés
  6. Jah... Akkor nálad tetszik. :D Már nem emlékeztem rá, hogy ez benne volt, tudod, memóriazavaros vagyok. :D Csak így kiemelve annyira találó, hogy tanulhatnál belőle. :D Főleg, ha te magad írtad. :D

    VálaszTörlés
  7. Hát igen határozottan sokat javítana az ember határozottságán ha egy igazán szexi fiatal ember biztatja őt arra, hogy ne adja fel..

    Igen egyébként ezt a mondatot:Legyünk határozottan magányosak. Hesz fogalmazta meg Aranymag csak leegyszerűsítette ( bár nekem nagyon bejön)
    Egyébként igen elég sokat lehet belőle tanulni.. de csak annak aki tudja értelmezni a mondat jelentését..

    Most már kíváncsian várom a holnapit..:D szeretném tudni mi történik majd közöttük:D

    puszi
    Katarahh

    VálaszTörlés
  8. SZIASZTOK!
    Annyira,de annyira kíváncsi voltam erre az első mondatra.:D
    Igennn!
    Jó a kezdés, ha már saját magát is meglepte.

    Már de. elolvastam,de mhelyemen nem tudok írni.
    Holnapit is nagyon sietek elolvasni,ha írni nem is tudok.:D
    KÖSZI:zsuzsa

    VálaszTörlés
  9. Váóó..Hát eddig nekem nem igazán volt időm olvasni ezt az új történetet. Most elkezdtem és végig olvastam. Más mint az eddigiek,de nekem nagyon tetszett. Jó ez a másság.:) Ez nem csak egy stori,van benne vmi ,ami a mindennapi gondokat-az élet dolgait-dolgozza fel ill. mutatja be.:)
    Várom a következőt.;)
    Puszi Zsizsi.

    VálaszTörlés
  10. Katarahh: Ugye, hogy ez egy jó mondat? Tényleg kiesett, hogy benne volt a szövegben, de nagyon tetszik. :)

    Zsuzsa: Örülünk, hogy tetszett, amit Peter mondott. :) És jó munkát és olvasást közben! :D

    Zsizsi: Örülök, hogy tetszik ez az új forma és stílus. :) Igen, igyekszünk mélyebb gondolatokat átadni a szösszenetekkel, reméljük, hogy sikerül. :)

    VálaszTörlés
  11. Legalább 8x elolvastam, mire megértettem, hogy Peter azt mondja, inkább menjenek órára, mint hogy megfutamodjon Ch.

    Nem is értettem a kommenteket,aztán egyszer végre rájöttem, hogy miért is írják azt, amit.
    Én meg voltam győződve róla, hogy azt mondja, húzzon innen..

    Na mindegy, valahogy nem megy ez nekem:)
    Kíváncsi leszek, Seton fogja-e alázgatni az órán őket.
    És ha igen, hogyan...

    VálaszTörlés
  12. Áh, alakul már az a valami.. ;D Olvasom tovább. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés