.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. november 29., vasárnap

Utószilveszteri találkozó

Nos, a Szilveszterem már foglalt, ahogy gondolom, a legtöbbeteknek, de úgy gondoltam, hogy azért szerveznék valamit az újévre. :) Szóval, azt találtam ki, és Szandinak is tetszett az ötlet, hogy 2010. január 2-ára utószilveszeri találkozót szervezünk.

A találkozó helyszíne Pécs lesz (bocsánat, de utazni még mindig nem nagyon van lehetőségünk...), ezért várjuk a pécsi vagy az utazni tudó és akaró emberkéket. :) Ez most csak egy napos program lesz, mivel jelenleg nem tudnék sajnos, szállást biztosítani magamnál senkinek sem. :-/ Viszont, ha valaki több napot szeretne Pécsett tölteni, és van pénze szállásra, akkor kereshetek neki valami olcsóbbat. :) De lényegében a találkozó csak 2-án lenne.

A találkozón számíthattok:

1. Jó társaságra. :)
2. Twilightos és a ficemmel kapcsolatos programokra, játékokra.
3. Pár kisebb ajándékra a ficemmel kapcsolatban.
4. Jókedvre, vidámságra és sok nevetésre.

Remélem, hogy a baráti farkasfalkánk támogatja az ötletünket, és mindenképpen eljönnek majd, mert nélkülük nem lenne igazi egy találkozó. :)

Akit érdekelne az ötlet, az írjon vagy ide, vagy nekem e-mailben a spiritbliss24@gmail.com címre.

Remélem, hogy megint olyan sokan összegyűlünk, mint nyáron. :)

U.i.: Szandi üzeni, hogy aki meg tudja mondani annak a srácnak a nevét, aki Jonathan a ficemhez kiválasztott képen, az írja meg légyszi (tudjuk, hogy egyszer már írta valaki, csak macerás lenne visszakeresni :D ), mert már hülyét kap a keresgéléstől. :D

27 megjegyzés:

  1. Jah mielőtt azt hiszitek lusta dög vagyok :D, nem. Próbáltam visszakeresni a hsz-ek között, de alapból több mint 60 bejegyzés van már a blogon, mire mindegyiket végigkeresem, hiba használok kulcsszavas keresést...légyszi könyörüljetek rajtam :D

    VálaszTörlés
  2. Biztos, hogy nem én írtam korábban, de az a scrác Michael Copon. :D
    Lulu

    VálaszTörlés
  3. KÖSZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    *hatalmas cupp*
    :DDD

    VálaszTörlés
  4. Esetleg Seth és Juliette igazi nevét nem tudja vki? :D

    VálaszTörlés
  5. (Bocsi hogy ennyire offolom a szilveszteri utóbulit...)

    VálaszTörlés
  6. A srác aki a te ficedben Jonathan, a Tuti Gimiben játszik. Az Rtl klubbon megy vasárnaponként. A színész neve: Michael Copon és a sorozatban Felix Taggaro-t játsza. Igaz nem sok részben.
    Remélem tudtam segíteni!

    VálaszTörlés
  7. Juhúúúú! Kívánok menni a talira, csak én pesti vagyok, ami jó messze van. Az egyetlen problémám ezzel az, hogy 5 méteren belül is el tudok tévedni, szóval ha valaki jönne velem Pestről, akkor azt megköszönném. :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj, igen, Michael Copon az! (Én nagyon nem bírom a csávót... és én egyáltalán nem így képzelem el Nate-et! Bár végülis amúgy sem muszáj úgy, ahogy te Spirit, de... mindenki más olyan nálam is, mint nálad! xD) /Bijjuss/

    VálaszTörlés
  9. Hali!
    Én is szívesen mennék, és bp-i vok, szóval Fummie, felőlem mehetünk együtt, de nem állítom, h ezzel előrébb lennél...
    Még mebeszélem anyuékkal, ha tudok biztosabbat, szólok, addig is, a szándék megvan.
    Pusz

    VálaszTörlés
  10. Jah igen és ő játszik valamelyik pompomos filmben is XD asszem a hajrá csajok 4-ben :P bocs h nem vág a témába

    VálaszTörlés
  11. a képen szereplő srác a Hajrá csajokban volt a főszereplő srác a neve Michael Copon
    Via

    VálaszTörlés
  12. Nem ér! Miért másodika? Miért nem később? 2-án tuti nem leszek Pécsen... :( Neeeeem ér! :(

    VálaszTörlés
  13. sajnos nem tudok menni mert, nem leszek akkor otthon és amugy is tul messze van tőlem, pedig amikor megláttam elfogott a vágy hogy menjek dehát majd máskor.
    puszi: Katica

    VálaszTörlés
  14. Egy kis segítség:

    "olcsó" szállás Pécsett.
    Retro Hotel www.retrohotel.hu
    1 ágyas szobák 5900, és 6600 Ft-ért/éjszaka.
    Alkudhatsz is.
    Felsővámház utcában van.
    Remélem, tudtam valakinek segíteni.

    Pusz, Amira

    VálaszTörlés
  15. Helló. :) Úgy elmennék erre a találkára, csak sajnos több kmre vagytok tőlem. :( Pécs messze van tőlem. :( Majd vmikor a közelben is tervezzetek egyet. :))))))
    Puszi.

    VálaszTörlés
  16. Hali. Sajnos én nem tudok menni.:( Pedig az előző talira sem tudtam és arra is nagyon elakartam:S Remélem még lesz majd ilyen tali:(

    VálaszTörlés
  17. Juhúú.... én biztos megyek a talira:D rám számíthattok;) üdv: Farkasfalka Annája :P

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Szandi! Az a srác a'sszem a Testvériségben játszott, és a neve Steven Strait! :)

    VálaszTörlés
  19. Jájj, bocsánat! Azt olvastam, hogy arra a srácra gondolsz aki Joshua nevéhez lett kiválasztva.
    A fiú, akit keresel azt Michael Coponnak híják.

    VálaszTörlés
  20. Köszönöm Vikky, közben már kiderült :) Juliette és Seth eredeti nevét nem tudod véletlenül? :D

    VálaszTörlés
  21. Seth? Azt hiszem: BooBoo Stewart. :DDDDDD

    VálaszTörlés
  22. Szandi, én kerestem őket, de nem egyszerű így megtalálni. Talán, ha Spirit tudná, hogy keresett rá... :)

    VálaszTörlés
  23. Hali!
    Anyut könnyebben rá tudom venni, ha tok neki pár konkrétumot mondani. Pl. hol lesz, oda h lehet eljutni, mettől meddig.
    Ha már tudsz vmi ilyesmit, írj légyszi! Én nagyon szeretnék menni, de ehhez elsősorban anyu meggyőzése szükséges.
    Előre is köszi!
    Pusz

    VálaszTörlés
  24. Miért nem írsz mostanában? :(

    VálaszTörlés
  25. Nem, nem, nem, nem és NEM!!!!
    Jasper nem halhat meg!!! Ez így nem fair! Szegény Alice, mit fog gondolni és pláne érezni!!!
    Isabella nem hagyhatja ezt! Nah és Carlisle? Ő miért nem tiltakozik! Meg kellene védenie a fiát...bármitől!
    Alice látni fogja jasper szándékát és teljesen kiakad már a határnál! Edwradnak segítenie kell!
    Jade ezt nem teheti! Nem ölheti meg Őt!!!
    Kérlek ne tedd ezt!!! Úristen...milyen lenne, ha Jazz nem létezne??? Alice olyan savanyú lenne, mint a citrom...soha többet nem mosolyogna...vagy belehalna...
    Ez egyszerűen nem történhet meg...és Jasper meg miért nem mond nemet? Szerintem Ő is el tudja képzelni, hogy milyen lenne nélküle a család!!!
    És ráadásul őszintén bevallotta...nem lehet, hogy Jade ezt tényleg megteszi vele!!! Tudom, hogy nagyon kiakadt, de ez nem tisztességes!!!
    És miért nem ére be Mriával...végül is Jasper igazából nem is csinált semmi rosszat azon kívül, hogy rosszkor volt rossz helyen! Erről az egészről igazán nem Ő tehet! Ezt miért nem latja senki????

    Jah és Edward nagyon aranyos volt!!!
    Úgy szeretem Őt! Annyira édi volt, ahogy próbálta rávenni Isát, hogy vigye magával!!! Én biztosan nem tudtam volna neki nemet mondani!!!
    Nem tudom elképzelni, hogy miért nem hat Isára Edward vonzereje vagy az a kápráztatós képessége???
    Jaj remélem, hogy minden jól alakul!!! És Jasper nem halhat meg!!!!
    Kérlek írd meg a következőt!!!
    Puszi B.J.

    VálaszTörlés
  26. Upsz bocsika ezt nem ide akartam írni!!!
    Hanem a fejezet végére, de azért oda is bemásolom!!!
    B.J.

    VálaszTörlés
  27. Annyira elmennék..:'( Pedig megfogadtam magamban, hogy legközelebb elmegyek, de nem tudok.:( A mamáméknál leszek a téli szünetben, amikor meg itthon, akkor meg tanulnom kell.:S Na, azért mindenkinek nagyon jó szórakozást, és ha már itt tartunk, akkor kellemes karácsonyt, és boldog őj évet.:) Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés