.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. november 26., csütörtök

Könyvkiadás

Gondoltam elmondom nektek a gondolataimat és a terveimet...
Szóval, az egyetlen eddig érdeklődő könyvkiadó ajánlata, anyagilag egyfelől szerintem, reális, ha azt nézzük, hogy elég kevés kiadó van Magyarországon, aki egyáltalán hajlandó lenne elolvasni egy első könyves író kéziratát. Másfelől, tényleg elég sokat kéne befektetnem a dologba, és nagyon kevés lenne a hasznom, ami így, hogy szegény vagyok, mint a templom egere, nem tudom, hogy mennyire megoldható számomra. :-/
Viszont, nagyon jó reklámozási lehetőségeket és támogatást ajánl ez a kiadó. Szóval, ez megint csak mellettük szól az anyagiak ellenére.

Nagyon elmélkedem a dolgon, mert nem tudom, honnan szereznénk annyi pénzt, hogy belevágjunk ennek a kiadónak az ajánlatába, ezért próbálom kihasználni a gondolkozási időmet, hogy jobb lehetőséget találjak. Úgy gondolom, hogy ez csak akkor lehetséges, ha ti, az olvasóim mind támogattok engem. Most nagyon nagy szükségem van arra, hogy ne csak olvassatok, hanem egy kicsit aktívabbak is legyetek. Ha a kiadók, vagy az általam megkeresett emberek, akik talán, támogatni tudnának, látják, hogy sokan érdeklődtök, sokan mellettem álltok, akkor talán észreveszik, hogy megéri figyelni egy kezdő, magyar íróra is.

Tudom, hogy az aktivitás nem mindenkinek a kenyere, mert a legtöbben csak olvasni szerettek. Tökéletesen megértem, mert ezzel én is általában így vagyok. Azt is tudom, hogy mindenkinek van saját élete, tanul, dolgozik, sok a gondja, elfoglalt. Most mégis arra kérlek titeket, hogy legyetek aktívak. Akik eddig is azok voltak, azok továbbra is, akik nem voltak, azok gondoljanak arra, hogy egy kis segítséggel talán, a kezükbe vehetik nem sokára a saját regényemet is, ami remélhetőleg legalább olyan izgalmasra sikeredett, mint a ficem. :)

Jelenleg hsz-ek írásával tudtok segíteni nekem, és azzal, hogy terjesztitek az oldalam, a ficem hírét, a nevemet pedig minél több emberrel megismertetitek. Valamint, ha a környezetetekben van valaki, aki segíteni tudna könyvkiadásban, szponzorálásban konkrét ötletekkel, akkor valamilyen formában hozzatok össze vele, hogy beszélni tudjunk. Egyelőre ennyit kérnék, később lehet, hogy egyéb apróbb dolgokban is a segítségeteket kérem majd... Még nem tudom pontosan, hogy miben, de összeállítok egy tervet, amivel talán, fel tudom hívni magamra és a regényemre a figyelmet. Szandival úgy gondoljuk, hogy most a reklám és a figyelemfelkeltés a legfontosabb.

Szóval, ha olvassátok a történetemet, és tetszik nektek, akkor hálás lennék, ha segítenétek. :) Higgyétek el, minden egyes olvasóm segítsége számít, még akkor is, ha úgy hiszitek, hogy: "Á, az enyém biztosan nem, mert már így is segítenek elegen. Mit számíthatna az én szavam..." Nekem számít, és biztos vagyok benne, hogy a kiadóknak és egyéb szakembereknek is. :)

Jól esne, ha összefognánk, és még ha nem is sikerül semmit sem elérnünk, akkor is sokat adna nekem a tudat, hogy számíthatok azokra, akikkel hónapok óta együtt kalandozom a fantáziavilágomban. :) Ez hihetetlen érzés lenne a számomra... :)

Pár hónapja írt nekem valaki, aki nem árulta el a személyazonosságát, de azt mondta, hogy író, és jelent már meg könyve. Kérem, hogy ha még mindig úgy gondolja, hogy van bennem tehetség, akkor valamilyen formában keressen meg (nem baj, ha nem árulja el a kilétét), mert nagy szükségem lenne egy olyan személy tanácsára, aki már ismeri a könyvkiadás menetét, a könyvkiadókat, hogy egy szerződés mikor elfogadható és mikor nem stb. Sok kérdésem lenne, és még nem sikerült olyan emberrel beszélnem, aki már tényleg végigcsinálta ezt az egészet. Nagy szükségem lenne a tanácsodra és a segítségedre, és nagyon hálás lennék, ha jelentkeznél. :)

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket az álmom valóra váltásában! :) Hálás vagyok nektek minden apró segítségért! :)

7 megjegyzés:

  1. Drága Spirit!

    Nagyon örülök, hogy a kiadók (ha nem is mindegyik) látnak benned fantáziát!
    Már sokszor hangoztattam, hogy mennyire tetszenek az írásaid, és szerintem nagyon megérdemelnéd, hogy kiadják a könyvedet!!!
    Szurkolok neked, és remélem nem csak én szeretném a kezemben tartani a könyvedet!!!

    Puszil
    Lina

    VálaszTörlés
  2. Szia Spirit!
    Én is már többször elmondtam, hogy mennyire jól írsz. Hogy a történeteid magával ragadóak, élménydúsak szóval egyszerűen csodálatosak! *.*
    Csatlakozom az előttem lévőhöz, teljes mértékben megérdemled, hogy kiadják a könyvet, hogy valóra válts az álmod!:)

    Puszi: Csuti

    VálaszTörlés
  3. Hát én igazából nem is tudom fokozni amit már én is és mindannyian leírtunk, csak azzal tudom bizonyítani a rajongásomat, hogy továbbra is lelkesen olvaslak és írom a hsz-eket!Hihetetlenül örülök annak, hogy ebben az országban is vannak iylen fantasztikus tehetségek, bár sokan gondolják, hogy le vagyunk maradva, ilyen gyönyörű dolgokkal tudunk bizonyítni! És te, Spirit, nem rejted el a tehetségedet, ajándékot adsz ezzel a világnak, nekünk, és maradandót alkotsz!
    Na jó, nem akarok én itt kisregényt írni...
    Szóval továbbra is olvasok...Neked sok ihletet, további sok sikert kívánok és minden jót!
    Én is nagyon örülök, hogy elkezdtem olvasni a ficedet, megváltoztatta a napirendemet:):):) szóval hatással vagy ránk!!!Ez biztos!
    Puszi
    Andi

    VálaszTörlés
  4. Én is csatlakozom a többiekhez:D ,ár nem is tudok mit mondani, talán még annyit, hogy mi itt vagyunk meletted:)

    VálaszTörlés
  5. Drága Spirit!

    Nagyon izgulok érted. És boldog vagyok, hogy a kiadóknak volt annyi esze, hogy felfigyeltek rád.
    Ahogy a többiek is, én is hangsúlyozom, hogy remekül írsz. Egyszerre van benne romantika és akció. Nagyon élménydús *.*
    És alig várom, hogy a kezembe tartsam a könyvedet.
    Ha úgy gondolod, hogy bármiben segíteni tudok, csak szolj:)!!
    És remélem a hsz-em máris segített :)

    Sok -sok puszi :*

    VálaszTörlés
  6. Szia Spirit!
    Én nagyon örülök, hogy felfigyeltek rád és kiadják a könyvedet én biztos megveszem mert nagyon jól írsz és van fantáziád és meg mered mutatni mindenkinek! Sok sikert Spirit! Szorítok!
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom az előttem szólókhóz :) És persze kitartás! Remek történeteket írtál eddig, és rettentő kíváncsi vagyok a könyvedre is :)

    pusz: Timi

    VálaszTörlés