.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. november 17., kedd

Könyvkiadás - Jó hírek!

Ma kaptam a Novum Kiadótól választ. :D Ez még nem a végső döntésük, de már egy aprócska reménysugár... Szóval, azt írták, hogy a regényem első olvasásra felkerült a programjukba, vagyis érdemesnek találnák első blikkre kiadni. Két hetet kértek, amíg a programigazgató, a tulajdonos és a programszervező átolvassák még egyszer a kéziratot, és átbeszélik, hogy szerintük is érdemes-e kiadni a regényemet, és ha rábólintanak, akkor... Na, abba még nem merek belegondolni, mert nem akarom beleélni magam, amíg nem 100%. :D De ez egy pozitív visszajelzés, szóval, már ennek is örülök. :)

Részlet a levélből:

"Tisztelt Hujder Adrienn!

Köszönettel vettük Kiadónk iránti érdeklődését és beküldött kéziratát."Árnyékvilág" című kéziratának első nekifutásra történő áttekintése azt eredményezte, hogy felvétele Kiadónk programjába lehetőségeink szerint javasolt.
Kollegáink kéziratát a következő hetekben intenzíven át fogják vizsgálni. Ezt követően a programszervező, a programvezető és a Tulajdonos között lezajló egyeztetés alkalmával születik meg a végleges döntés. (...)
Kérem, szíveskedjen 2 hetet várni a megfelelő döntés meghozatala ügyében. (...)"


Nagyon-nagyon drukkoljatok! :)

66 megjegyzés:

  1. WOW:D Na, ennek nagyon örülök Spirit:D Tuti kiajdják, de ezt már mondtam. Csekély számításaim alapján, az esély arra, hogy nem adják ki, annyi, mint hogy én valaha is elveszítsek egy fogadást a Vicky ellen, vagyis 0%. Ez biztosítja, hogy ki fogják adni. Nem kell aggódni emiatt, majd mi izgulunk helyetted is;)Inkább a kezedet féltsd a sok autogram miatt:/ Lehet, hogy jobb lett volna, ha a párna helyett egy tollat adok neked... Bár nekem már van autogramom:P Mert menő vagyok, igaz Vicky?:D Grat Spirit, puszi: Juca

    VálaszTörlés
  2. Szia Spirit!
    Gratulálunk!Ezek után bolondok ha nem adják ki!Mi nagyon szerítunk neked!És már várjuk h olvashasunk...:D

    Panda és Tesója

    VálaszTörlés
  3. Jaj nagyon szorítok Spirit!!!!Ez nagyon jó hír!!! :)

    Üdv!

    VálaszTörlés
  4. GRATULÁLOK! ENNÉL JOBB HÍRT MÉG MA NEM IS HALLOTTAM!:D Már nagyon várom, hogy elolvashassam, ha kiadják.:D Drukkoklok!:)
    ÉN

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Remélem hamar kézben tarthatjuk a könyved. Ez volt a hét legjobb híre eddig! Ja meg az, hogy megvettem a New Moon.ra a jegyet:)!

    VálaszTörlés
  6. Szívből gratulálok! Szorítok neked! (mondtam én, hogy egyszer az aláírásod sokat fog érni... ;))

    puszi

    VálaszTörlés
  7. Jaj, Spirit, gratulálok!!! Nagyon drukkolok!!! Remélem sikerülni fog!!! Én bízom benne, hogy fog!!!

    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Nagyon -nagyon gratulálok,és extán szorítani fogok a következő két hétben.Nagyon örülök neked!Tuti sikerülni fog!
    Pussz:Judith

    VálaszTörlés
  9. ez nagyon jó hír:)
    gratulálok:)
    és nagyon drukkolok neked:)
    de amilyen jól irsz ugyis kiadják majd:)
    puszi,Rosalie

    VálaszTörlés
  10. Ez nagyoon joo!!!Szoritok neked,nagyon nagyon,es majd megveszem a konyvet ha kiadjak;);):D:D:D:D:D:DBar tuti,hgoy kifogjak adni!!:D:D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon-nagyon örülök és mérhetetlenül drukkolok!!! Szerintem ki adják, mert majd nem fogják tudni letenni!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szorítok!!! :D
    pusz
    Barbee

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szoritok neked!
    Bár olvastam, én biztos az elsök között leszek aki megveszi!
    Pusszilak

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm mindenkinek! :) Remélem, hogy tényleg igent mondanak, és elfogadható ajánlattal állnak elő majd. :)

    Andrea, mit olvastál? Nem a ficem lesz kiadva. :) Egy saját regényem, amit még egyik olvasóm sem olvasott. :)

    Tényleg köszönöm mindenkinek! Pussz nektek! :)

    VálaszTörlés
  15. Én is szorítrok^^
    Gratula*.*

    Detty

    VálaszTörlés
  16. Még nem gratulálok, de nagyon szorítok érted, hogy két hét múlva megtehessem :)

    VálaszTörlés
  17. ÉLJEN! ÉLJEN! ÉLJEN!
    ŐSZINTÉN GRATULÁLOK!

    AMIRA

    VálaszTörlés
  18. Szia Drága Spirit!
    Hát ez Woaw...Nagyon drukkolok remélem kiadják a könyvedet!!! Nagyonszeretném a könyvboltokban és aztán a saját könyvespolcomon látni ezt(a biztos remk)művet :D:D addig is keresztbe feszítettujjal várom és reménykedem valamint küldök sok csókot-ölelést :D^^: Daphnee

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Nagyon örülök, és nagyon szorítok neked! Ez már egy nagy előre lépés, kitartás a két hétben! Őszintén gratulálok!!!
    Puszi: Join

    VálaszTörlés
  20. NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON és NAGYON szurkolok!!! Hosszú két hét lesz, mi? :D
    Másik Zsani

    VálaszTörlés
  21. innen szorítok neked Spirit =). hajráhajráhajrá=)
    és sok türelmet a köv. két héthez ;] pusza,Pikachu.

    VálaszTörlés
  22. Egy kalappal! :)
    Pusszancs!

    VálaszTörlés
  23. Szia Spirit! Ez nagyszerű hír!!! :D Nagyon örülök! Nagyon szorítok, hogy sikerüljön!

    VálaszTörlés
  24. Szívből gratulálok! Tuti, hogy ki fogják adni!!! Mondjuk ez nem Juca számításai alapján jött ki, de 100%:D És milyen jó, hogy már én is büszke tulajdonosa vagyok egy Spirit autogramnak:D
    Juca, mint a fogadás óta mindig, és még 3 napig, most is igazad van!:D

    VálaszTörlés
  25. Váááááááááááá ez nagyon jó hír :) Én szorítok érted nagyon, és az elsők között leszek, aki dedikált példányért fog sorba állni :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Gratulálok! és én is nagyon-nagyon SZURKOLOK!!

    VálaszTörlés
  27. Kedves Spirit
    Nem tudom mért, de azt hittem ez lesz...de akkor ezek után kénytelen leszek kinyomtatni és beköttettetni.;)
    Amúgy nekem nagyon nem mindegy, hogy milyen stílusba írnak az emberek, és szerintem te nem csak, hogy jó stílusba írsz. Hanem úgy forgatod az események szálait, hogy egyszerűen nem lehet letenni a könyvet. És ILYEN A JÓ KÖNYV! És aki egyszer ilyet képes írni (mint pl. ez a történet itt) az szinte 100%, hogy a többi könyve is ilyen. Szóval az én részemről, hatalmas bizalmat osztottam neked. Mert igen is te egy fantasztikus író vagy! És komolyan mondom. Én baromi kritikus ember vagyok majdnem minden fajta művészetben.(csak abba amihez értek is) Mert ebbe a világba nőttem fel. És ha netalántán nem a legjobb választ kapod (de reméljük ez nem így lesz), és szeretnéd én körbenézek az ismeretségembe, hátha tud neked valaki segíteni.

    De nagyon-nagyon szurkolok neked addig is!
    Pussz

    VálaszTörlés
  28. Gratulálok! Ez nagyon jó!
    Drukkolok! Én is ott leszek az elsők között aki megveszi!

    VálaszTörlés
  29. Andrea, az jó lenne, köszönöm. :) Nem tudsz esetleg adni egy e-mail címet, vagy írhatnál a spiritbliss24@gmail.com címre nekem.
    Ha ez a kiadó rá is bólint a dologra, és esetleg még olyan szerződést is kínálnak, ami elfogadható nekem, akkor is jól jönnének a tanácsok, ha tényleg tudnál segíteni. :)
    Meg jó, ha több helyről is végighallgatom, hogy is megy a könyvkiadás, hogy átlássam az egészet, és ne vágjanak át. :)
    Szóval, ha lehetséges, akkor valahogy felvenném veled a kapcsolatot, és beszélgethetnénk ez ügyben. :)
    És köszönöm a bizalmat! :) Remélem, hogy a saját könyvem olvasását is legalább annyira élvezitek majd, mint a ficemét. :) Én igyekeztem a megírásakor... :)

    Köszönöm a többieknek is, hogy írtak! :) Édesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  30. Szia Spirit!!!

    Szerintem sokunk, sőőőt... mindenki nevében beszélek, ha azt mondom, hogy nagyon drukkolunk, és ugy gondoljuk, hogy nagyon megérdemelnéd!!!

    Rengetegen szorítunk érted!!!
    Remélem skerül minden, és pozitív visszajelzést kapsz :)

    SZóval, hajrááááá

    Gabó

    VálaszTörlés
  31. szerintem innen már sima ügy lesz :D
    remekül írsz, és erre ők is rá fognak jönni két hét alatt :D
    minden esetre, egy kalappal! de össze fog jönni :)

    üdv,
    egy hű olvasód :D

    VálaszTörlés
  32. Nem hittem vna, h vki más örömének én is így örülni fogok egyszer, de most megtörtént!
    Nagyon boldog lettem ettől, pedig nekem csak annyi (bár nem megvetendő) hasznom lehet belőle, h elolvashatom. De akkor is, tényleg nagyon örülök, és drukkolok, h két hét múlva is kapjál egy ilyen pozitív ímélt!
    Pusz

    VálaszTörlés
  33. Szia Spirit
    Most küldök egy levelet a másik címre. Ha lehet minél hamarabb olvasd el. kb 2p és át is fog menni.
    Pussz

    VálaszTörlés
  34. Szia Spirit!!!!
    Gratulálok!!!Nagyon szorítok!!!

    Koboldlány:)

    VálaszTörlés
  35. Melyik másik címre? Az e-mailre, amit fentebb megadtam? Még nem kaptam meg, de nézegetem, és amint megjött elolvasom. :)

    VálaszTörlés
  36. Elküldtem, igen a fent megadotra.

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Én annyira örülök:)
    Remélem összejön a dolog.:)
    Nagyon nagyon nagyon drukkolok...:):)

    Lukci

    u.i:És ha megjelenik a könyv akkor majd könyvesboltban is meg lehet venni?:D ( ez lehet hogy hülye kérdés:P)

    VálaszTörlés
  38. Hát, ha kiadó által jelenik meg, akkor igen. :)

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Wáááááááá....nagyon,de nagyon szorítok neked!!!!Huuu,gratulálok!Wááááá...ez annyira jó!!!SZORÍTOK!!!! :)))

    VálaszTörlés
  40. szia!

    tegnap találtam meg a blogot, és azóta olvastam egyfolytában, és mostanra sikerült elolvasnom. iszonyat jó, csak így tovább :) csak egy picit hiányolom Benjit :P irhatnál róla egy picit többet és Luper-ról is :D

    VálaszTörlés
  41. Spirit!
    Ez igazán remek hír,teljes szívemből kívánom Neked,h teljesüljenek a vágyaid.A mi kis hétköznapi életünket bearanyozod,megérdemled,h sikeres légy!
    Továbbra is minden szépet kívánok,az ég áldjon!
    Dena

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Ez egy fantasztikus hír! Akkor most két hétre összegubancolom az összes ujjam, és majd úgy szorítok, hogy ellenállhatatlan ajánlatot kapj!
    A srácok örülni fognak, hogy nem tudok majd dolit javítani, de ez most fontos, így megéri! (Sebaj, majd feleltetek!) :D
    Puszi :-)

    VálaszTörlés
  43. ÚÚÚÚ...Nagyon gratulálok neked, és drukkolok, hogy a kiadó véglegesítse a döntését:)) Szerintem te egy remek író vagy:)) Szorítok ;)

    VálaszTörlés
  44. Gratulálok és szurkolok hogy sikerüljön kiadni a könyvedet :)

    VálaszTörlés
  45. Gratulálok, végre egy jó hír! Drukkolok, hogy rábólintsanak! Woof woof! :*

    VálaszTörlés
  46. ÁÁÁ ez nagyon jó hír!!!:D:D:D
    Mindig van esély!!:) szorítok neked Spirit, mert megérdemled, hogy kiadják a könyved!!
    Megdolgoztál vele elég keményen, és közbe nekünk is írod a fejezeteket.
    Ez olyan jó...!!:D:D Büszkék vagyunk rád!
    Gratulálok!!:)

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Gratulálok!! Nagyon szurkolok, hogy két hét múlva is pozitív visszajelzést kapj. :)
    Andi

    VálaszTörlés
  48. "szia!

    tegnap találtam meg a blogot, és azóta olvastam egyfolytában, és mostanra sikerült elolvasnom. iszonyat jó, csak így tovább :) csak egy picit hiányolom Benjit :P irhatnál róla egy picit többet és Luper-ról is :D"



    bocsi ezt nem ide akartam írni :D csak kicsit béna voltam.

    énis szurkolok neked!! :)

    VálaszTörlés
  49. Mennek a drukkok, kedves Spirit!:-)
    A neked küldött mailből ez ki is maradt... Hogy az alapján a néhány részlet alapján, amit ide feltettél, szívesen olvasnám a regényedet is! No meg persze kíváncsi vagyok, hogy saját ötlet, saját - jól gondolom, hogy emberi, minden természetfeletti képesség nélküli??? - szereplők esetében hogyan teszed érdekessé és fodulatossá a történetet! Mert, hogy az lesz, abban nem kételkedem! :-D

    VálaszTörlés
  50. Jajj...ennek nagyon örülök!!!:D:D ezerrel drukkolok! és uh...:D Nagyon nagyon nagyon nagyon szórítok h sikerüljön!!! Puszi: Anna

    VálaszTörlés
  51. Gratulálok Spirit! Remélem kiadják a regényedet, mert én tuti megveszem :)
    Juj tök szuper :) További sok sok szerencsét!!

    VálaszTörlés
  52. Jajj nagyon gratulálok és szorítok, keresztbetett ujjakkal a kezemen-lábamon:D:D:D
    Úgy látszik, neked is jó napod volt akkor!
    Háhá, nekem is!!!:):)
    puszi
    Andi

    ja, és most lesz az, hogy még vagy 100 helyről kapsz visszajelzést hogy kiadják! olyan helyről is, akiknek el se küldeted!!!!az vicces lenne, nem?:)

    VálaszTörlés
  53. Jujj, drukkolok ám!! :)

    VálaszTörlés
  54. Jaj nagyon örülök és drukkolok neked ,
    mONDTAM ÉS HOGY ETTŐL MÁR CSAK JOBB LEHET ÉS EGYSZER ÚGYIS FELFEDEZNEK:-)
    Várjuk a további jóhíreket

    VálaszTörlés
  55. Nagyon nagyon régen jártam már itt,mert büntiben voltam és nem netezhettem 2 teljes hónapig.Szinte majdnem megőrültem,mert ide szinte napi rendszerességgel jártam és most nagyon sokat hagytam ki.Én isssssssssszonyatosan drukkolok neked,mert szerintem nagyon tehetséges vagy és mindenki imádja az írásaidat.Ééééés szeretném már egy könyvből is olvasni a történeteidet.Nagggggggyon nagyon sok sikert és szorítok! :D (megjegyzés:mivel már megint netezhetek megint nagyon sűrűn látogatom az oldalt:D:D)

    VálaszTörlés
  56. Ügyes vagy!Hajrá

    VálaszTörlés
  57. igen igen és igen.. ez az.. annyira örülök.. ez pozítív visszajelzés.. nagyon szurkolok h kiadják.. biztos vagyok benne h megveszem és remélem majd dedikálod is.. nagyon nagyon rajongód vagyok.. ezt le sem tagadhatnám.. hajráá pusszi Büdös könyv(L)

    VálaszTörlés
  58. Nagyon örülök és szorítok! :)
    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  59. Kedves Spirit *.*
    Annyira szorítok neked. :)
    Remélem sikeröl;)
    Puszii <3

    VálaszTörlés
  60. Jepiii *ujjongó smile*
    Végre valami hir,drukkolunk hogy ebből több is legyen
    :)
    bár ez már jó jel :D

    VálaszTörlés
  61. Hajráááááááááááááááááá, nagyon szorítok neked.

    VálaszTörlés
  62. Nagyon nagyon drukkolok neked Spirit! :D Szerintem sikerülni fog, egy ilyen tehetséges író könyvét, csak a bolond nem adná ki. :D Sok sikert, szorítunk! :D fanee

    VálaszTörlés
  63. Drukkolok, drukkolok.:) Ha ennél a kiadónál nem, de egy másiknál biztosan felfedeznek majd.:) Eddig is jó, hogy eljutottál, csak így tovább.:) Most eszembe jutott valami, és le is írtam, de aztán kitöröltem, mert nem akarok elkiabálni semmit, viszont nagyon örülnék, ha egyszer így lenne.:D Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés