.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. november 20., péntek

New Moon premier

Indítottam egy naplórovatot is a másik blogomon, ahová életem nagy élményeiről fogok írni, és első bejegyzésként írtam egy kis élménybeszámolót az esti New Moon premierről: http://spiritblissoldala.blogspot.com/

Akit érdekel, az olvassa el, és ossza meg velünk, hogy ő mit gondol a filmről. :) Jah, és ide is kiírom... Aki pécsi, vagy tud utazni, és most csütörtökön szeretné velünk (Szandi, Freeb és én) közösen megnézni a New Moont (a 15:00-kor kezdődő vetítésre megyünk), az szóljon. :)

19 megjegyzés:

  1. én senem vagyok pécsi és nem is tudok utazni de vasárnap megfogom nézni a filmet. kicsit ironikus hogy az apámmal aki olvasta mind a három könyvet( az angolja nem túl jó XD) és látta az alkonyatot(többször) tehát nem semmi a faterom de mind1

    VálaszTörlés
  2. Pénteken láttam a filmet,tényleg jó volt, bár volt néhány dolog ami nem igazán tetszett, így a twilight az első a listámon
    Persze azért megér ez is még pár vetítést XD

    VálaszTörlés
  3. Én most néztem meg bár mozisan és felirat nélkül nekem mégis tetszett :) és lehet hogy nem ez lesz a kedvencem de attól még ezt is szeretem.Mert igazi rajongó vagyok :D és már most nagyon várom az eclipse-t!!!

    VálaszTörlés
  4. Én is tegnap néztem meg, csak feliratosan. De nem igaz, hogy így lett vége.. ááá :D Én is várom már az Eclipse-t, ami vhogy május környékén lesz nem?

    VálaszTörlés
  5. 2010. júniusában

    VálaszTörlés
  6. ma láttam a filmet...
    Szerintem sokkal jobb volt mint az 1.rész...
    (így kéne csinálni minden filmet) :)
    De a vége a szerintem nem annyira jó...

    VálaszTörlés
  7. Szijasztok :)

    Én nemrég jöttem haza...és még mindig ájuldozok, de komolyan *.* :D
    Ez eszméletelen, hogy lehet egy film ennyire jó? :D
    Nekem nagyon tetszett az első rész, azt is megnéztem vagy 10szer..de hát ez mégjobb. Vagy is profibb munka volt.
    Bár meg lehet érteni, hiszen az egy alacsonyabb költségvetésű film volt, ennél már jobban a zsebükbe nyulhattak :D
    És...úristen EDWARD. Annyira jól néz ki, és annyira profin játsza a szerepét. Komolyan elkezdtem bőgni, mikor elhaggya Bellát, az a megkínzott arr, amikor egy puszit nyom a homlokára, nagyon durva. A másik hely ahol sírtam, amikor Bella álmodik, és ott sikoltozik, na az volt még szívfacsaró..*.*
    Tetszett Jacob is, de rendíthetetlen vagyok Ed mellől .:D
    Egyetlen rossz dolog volt benne, hogy voltak részek amiket nem feliratoztak, és én arra is kiváncsi lettem volna :)

    Na megyek, szijasztok :)

    VálaszTörlés
  8. Jaja amikor Aro ott nyökög valamit, az is olyan rész volt! De szerintem ott azt mondta, hogy énekel neked Bella vére, most olaszul perpill nem tom hogy van :P Hát én nem bőgtem, két tesóm kis is röhögött volna (fiúk), mert mellettem ültek..

    VálaszTörlés
  9. Flohh.. én is pont ott bőgtem...

    imádom(L)

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  11. Hát... vasárnap megnéztük párommal és a húgával... Kövezzetek meg, de nekem csalódás volt... A technikai és grafikus megoldások profik. Az operatőr klasszis teljesítményt nyújtott. DE! (és ez nem lesz rövid felsorolás)
    - túljátszották Edward szívdöglesztő stílusát, és Bellánál is érdekes kontrasztot mutatott a vagány, "csajos" öltözködés az esetlen, félénk, az adott szituációban kissé zavarodott viselkedéssel...
    - az olasz szakaszok nem egyeztek a regénybeniekkel, amire gondoltatok, a "La tua cantate" kimaradt. Így komoly hiányérzetet okozott a feliratmentes rész...
    - a történetvezetés eléggé "lyukacsos" volt, lehetetlen ugrások, a következő fejezetekből származó jelenetek lettek beletéve
    - most látom, hogy előttem leírtak jópár hiányosságot, ezt nem ismételném, k.oti tényleg minden kulcsfontosságú, mégis kimaradt jelenetet összeszedett.

    A végére még annyi: ez a letöltősdi azért talán nem helyénvaló egy rajongói oldalon... Különösen nem alig napokkal a bemutató után...

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  13. Bocsi, de tényleg ne itt adjatok letöltési linkeket. Nem akarom, hogy a blognak gondja legyen ebből. Törlöm őket, viszont, beteszem ide, hogy k.oti mit írt a linkeken kívül, hogy ne vesszen el az érdemi része a hozzászólásának. :)

    k.oti írta fentebb, csak törölnöm kellett:
    sziasztok.én is láttam már,nagyon tetszik.szerintem nagyon jól játszanak a színészek,és a film is király lett,bár én is hiányoltam az idézetet a holdtalan éjszakáról,és azt is ,hogy Edward azt hiszi,hogy a mennyben van,mikor megjelenik Bella,hogy megmentse.ja és még azt is,hogy Bella nem hiszi el Edwardnak elsőre,hogy szereti őt,amikor visszamegy.csak én tudom rosszul vagy tényleg az eclipseben kéri meg Edward Bella kezét,mert a filmben azt hittem,hogy már meg sem állnak a breaking dawn végéig.a befejezés tényleg hirtelen,de jó,mert sok kérdést nyitvahagy.és a Volturi szerintem is elég passzív volt a filmben.ne meg az Alice látomása szerintem már túl idilli volt Edwrdról és Belláról,amikor már átváltoztatjáj.de szerintem klassz a film.
    bella27

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Nekem nagyoon tetszett:)Igaz par resz kimaradt,mint pl a tortas:)De amugy nagyon tetszett,es most nem tudom pontosan ki irta,de a La Tua Cantante nem maradt ki nalunk csak angolul vetitettek a filmet es mivel nem tokeletes az angol tudasom ezert kelett fuleljek es ez nem maradt ki,lehet a feliratozasnal igen,de mondani mondja:):)Amugy fdantasztikus volt,miutan elmegy Edward,nem sok az esemeny,de miutan Laurent megjelenk,utana felporognek az esemenyeeek,nekem nagyoon bejott,erdemes megnezni aki meg nem laatta:D

    VálaszTörlés
  16. Hát az én véleményem eléggé megoszlott. Tetszett is meg nem is.
    Még mindig nem vagyok kibékülve a színészek mondhatni nulla játékával
    (értsd Bella:hajtúrás,dadogás
    Edward:citromba-haraptunk arckifejezése szinte végig..)
    de viszont jobban játszottak mint az Alkonyatban. Ez egy jó pont. Véleményem szerint Jacob volt az, aki számomra nézhetővé tette a filmet. Én sosem szerettem Jacobot..és ezt főképpen az Eclipseben érte el, mivel az az idióta huza-vona ami ott megy, az már nagyon fájt nekem 1 éve amikor olvastam...
    De itt, a filmben, hihetetlen, de megkedveltem a karaktert.. Pedig az első rész alatt, még a kiválasztott színész sem volt szimpatikus, de itt fordult a kocka.:) Eddig Edwardot kedveltem a könyvbéli karaktere miatt.. ha a filmben választanom kéne, azt hiszem egyértelmű lenne az hogy Jacob az aki hiteles számomra.
    De a pozitívumok: nagyon tetszettek a helyszínek, az operatőr munkája, az élénk színek, amik az egyben nem nagyon voltak, ja és a kutyák is igen jóra sikeredtek.. :) (és még sorolhatnám tovább..)
    Ami hiányzott: a repülős jelenet.. de ezt még túl lehet élni..:) ; illetve az amikor a vízben veszekszik magával azaz Edwarddal.. én amior azt olvastam annyit nevettem... :)
    Amúgy nem tudom miért, de nekem úgy rémlik, hogy már itt, a 2ben megkéri Edward Bella kezét, csak Bella haladékot kér(amit szerintem Edward nagyon jól sejtett, hisz ezzel is csak az időt akarta húzni picit.. csak egy picit.:) ). És aztán az Eclipseben mond véglegesen Igent..
    Egy kérdés..: komolyan 2 részben akarják megcsinálni a Breaking Dawnt? mert ha igen, akkor én eskü főbe lövöm magam.. :) mégis mit akarnak benne 2 részre bontani? alig van benne vmi cselekmény... na mindegy.

    VálaszTörlés
  17. Hát én végre ma megnézhettem a filmet és nem tudom....Kijöttem a moziból és egyszerűen semmit sem éreztem. Teljesen lehangolódtam tőle.

    Tetszett is meg nem is. eGYRÉSZRŐL ISZONYATOSAN VÁRTAM (mint mindenki) és talán lehet az a baj hogy túl sokat láttunk már belőle.Kevés új és érdekes részt találtam mert lényegében már mindent láttunk képeken vagy pár perces részekből, és nem sok meglepetést mutatott.

    Szokszor én is azt éreztem mint Andris, kicsit darabos és nekem néhol hiányzik még egy-egy apró mondat vagy mozdulat.

    Másrészről a zenék iszonyat jók, és jó helyen vannak és a látvány meg a képek is nagyon hatásosak( ezért lettem ilyen szomi)arról nem is beszélve, hogy még így is jobban meg lett szerkesztve mint az ALKONYAT.

    Azzal mindenképpen egyetértek, hogy a vége nem tetszik. Miért a Volturis rész előtt vall Edward nagy szerelmet és mért nem otthon? na meg a lánykérés ...és így befejezni

    Szóval vegyes érzelmeim vannak...
    Már inkább az ECLIPSRE GYÚROK.(De soká lesz az még)
    Azt hiszem meg kell még néznem párszor, hogy rendes ítéletet tudjak mondani.

    VálaszTörlés
  18. Sziastok!
    Hát nekem nagyon nagyon tetszett a film. Én vagy sírtam vagy röhögtem rajta és hát a színészi játék eszméletlen. Nagyon jól átjött az érzelem. Teljesen más a Twilighthoz képest. Még mindig a hatása alatt vagyok, de be kell valljam a Twilight jobban tetszett, ( a könybe is) az valahogy varázslatosabb volt. A New Moonról el kell ismerni, hogy profibb munka, de akkor is. Ez az én véleményem.

    VálaszTörlés