.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. november 27., péntek

Könyvkiadás - Új hír :D

Egyik hír jön a másik után... :D
Szóval, ma este elküldtem a regényemet a Könyvmolyképző Kiadónak, bár nem hittem volna, hogy egyáltalán kapok választ, mert gondolom, elég sokan írnak nekik. De kaptam. Alig másfél órán belül. :D
Még most is hitetlenkedem... Szerintem, elaludtam írás közben a gép előtt, és álmodom... :D Remélem, senki nem ébreszt fel. :D
Nah, a lényeg... A kiadó vezetője, Katona Ildikó, azt írta, hogy lát fantáziát a történetemben, de még kemény munka vár ránk, amíg átnézzük, átdolgozzuk az egészet. De nem bánom! :D Végre valaki tényleg foglalkozik a gyermekemmel, és én örömmel tanulok a hibáimból. :) Szóval, ha a munkánk gyümölcsöző lesz, akkor kiadná a könyvemet. :)
Jaj, nem tudom, holnap hogy fogok felkelni, mert múlt éjszaka sem aludtam túl jól, ma meg túl izgatott vagyok aludni. :D
Na jó, abbahagyom, és megyek, mert holnap magántanítok, plusz vámpírklánunkat meghívta vendégségbe a farkasfalka (Jucáékkal találkozom :D), és a szigorlati tételeket is vissza kell vinnem a szaktársamnak délelőtt. :)
Mindenkinek jó éjt! :)

Részlet Katona Ildikó leveléből:

"Kedves Adrienn!
Köszönöm, hogy ránk gondoltál. (Tegeződjünk, jó?):)
El kell mondanom, az első csoda hamar megtörtént. Azonnal elkezdtem olvasni az írásodat, ami a karácsony előtti utolsó, őrültül túlterhelt időszakban, este tizenegykor maga a lehetetlenség. De meg kell dicsérjelek. Igen jól összeállítottad az ajánló e-mailt. Ügyes, okos, meggyőző. Nem tudtam neki ellenállni.
És pillanatok alatt a 11. oldalig jutottam - volna, ha... - és itt most sajnos meg kell ismertesselek a könyvkiadás rögös útján veled szembekerülő első kősziklával. Az "ellenséggel", a kíméletlen szerkesztővel.Hiszen még a második oldal végére sem értem, máris bekapcsoltam a korrektúra funkciót - tűhegyesre faragtam virtuális piros ceruzámat.Pocsékul hangzik, ugye? "Most összepirosozza?"Pedig erre én azt mondom, ez a másik csoda. Hiszen 100 beérkező kéziratból 99-et be kell csuknom az első két oldal elolvasása után. Sajnos igen kevés időnk jut kéziratolvasásra. Aztán vagy megy még egy lektorhoz, vagy el kell feledkeznünk róla.
De a te írásodban van valami. Akkor is, ha totál összepirosozom - még az is lehet, hogy nincs igazam, hiszen végig kellene olvasni ahhoz, hogy minden javításról biztosabban tudjak dönteni, De most úgy döntöttem, csinálok neked néhány mintaoldalt.Az alapján el tudod dönteni, van-e kedved velünk dolgozni.Abból látod majd, mit gondolok én kb. egy kiadható szövegről. És láthatod belőle, hogy dicsérni igen keveset foglak - arra ott vannak a rajongóid. :)Nekem más volna a dolgom, úgy hiszem. (Remélem, nem dobálnak majd meg záptojással, hogy elbarmolom kedvenc szerzőjük írását.)
Több csodát egyelőre nem ígérhetek. Most kőkemény munka... majdnem azt mondtam kezdődik, de hiszen az neked már elkezdődött. Legfeljebb még egy kissé keményebb lesz.Szóval kőkemény munka következik.
Mit gondolsz?Kóstolgassuk egymást kicsit?
Nekem a kezdet tetszik. Ha megy a munka együtt, szívesen kiadom a könyvedet.És bízom benne, hogy ha mindketten akarjuk, és keményen dolgozunk rajta, a siker is eljön."

40 megjegyzés:

  1. Gondolom most akkor megtaláltad a saját Dumbledore professzorodat, ritka kiváltság, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ez már valami. Két hír,majdnem egymás után.
    Gondolom mennyire izgatott lehetsz,de tényleg azért pihenj is. Mégegyszer csak gratulálni tudok,már az is szép eredmény hogy eddig eljutottál. Ha megjelenik a könyved remélem lesz arra alkolom,hogy tudjuk dedikáltatni.Úgyis rég jártam arrafele,lenne egy-két dolgom Komlón.(az a megérzésem,hogy még sokat fog érni)
    Már most elkezdem venni a tojásokat...Na jó csak vicceltem :))
    Remélem minél hamarabb lesz új fejlemény. Ezért érdemes feljönni a netre,ez az első oldal amit megnyitok.:)
    Üdv
    LAura

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Elöszőr is gratulálok!Másodszor,e zfantasztikus,hisz végre találtál valakit aki kiadja tényleg és nem csak a pénzt látja benned,meg ilyesmi!!Én nagyon sikeres munkát és együttműkődést kívánok a kiadóval és remélem,hogy minél előbb a kezünkben tarthatjuk a gyermekedet!! :)))
    Sok sikert és kitartást kívánok! :)
    De pihenj is!!! :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  4. Szia. Gratulálok :) Nekem nagyon szimptatikus a nő, aki ezt írta. Látszik rajta, hogy próbál segíteni neked, ami tényleg fontos egy könykiadásnál. De azért próbálj meg pihenni, úgy minden munka könnyebben megy ^^ Szurkolok neked.
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Spirit! Csatlakoznék az elöttem szólokhoz, és szeretnék neked gratulálni! Én úgy vélem, hogy ez a hölgy valóban azt írta le amit gondol, míg ( ne haragudj meg ) a Novum kiadótól érkezett levél tényleg eléggé sablonosnak tünt, sajnos. Bár már az is nagyszerü, hogy egyáltalán visszaírnak...
    Kívánom neked, hogy sikerüljön kiadni a regényedet!

    Üdv!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ez igazán jó hír! És nagyon pozitív, hogy ilyen személyes hangvételű levelet kaptál. Ráadásul egy komoly kiadótól.
    Az ajánlatot megkaptad, most már csak rajtad múlik mennyire tudsz élni vele teendőid mellett.
    Kívánok neked kitartást, sikeres munkát és sok olvasót!
    Pusszancs!

    VálaszTörlés
  7. Mind veled vagyunk! És igen, nagyon mérgesek leszünk, ha "szétbarmolják"... Ne izgulj sokat! Tehetséges író vagy, minden rendben fog menni. És állj ki magadért!:D Továbbra is szurkolunk!
    Másik Zsani

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm. :) Igyekszem élni a lehetőséggel, amit kaptam, és megdolgozni azért, hogy valóra válthassam az álmomat. :)

    Zsani, a szétbarmolásért mérgesek lehetnétek, de nem ez történik, annak ellenére, amit Ildikó írt a levelében. :D Megkaptam az első adagnyi észrevételét, és szerintem, sokat segítenek abban, hogy tényleg olyan legyen a regényem, amilyennek szerettem volna. :) Persze, ha valamivel nem értek majd egyet, azért tiltakozom :D, de eddig, amit Ildikó javíttatni szeretne, azt szerintem is javítani kell. Csak magamtól nem tudtam, mit kéne átírni ahhoz, hogy még jobb legyen, de most, hogy valaki felhívja rá a figyelmemet, sokkal könnyebb korrigálni a saját hibáimat. Szóval, nagyon élvezem, már neki is láttam a munkának. :D

    Még egyszer köszönök mindent. :) Tudom, hogy nélkületek nem jutottam volna el eddig a lehetőségig. :) Hatalmas pussz mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  9. Ez a levél sokkal őszintébbnek hangzik, nem az a sablon! Szerintem megéri! :)
    Hajrá Spirit! :*

    VálaszTörlés
  10. szerintem elég korrekt...nem hiteget rózsíszínű felhőkkel...reális...remélem, be fog jönni, mert nagyon szurkolunk itt neked!

    VálaszTörlés
  11. csak annyit tudok hozzáfűzni, h GRATULAAAAAA!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. De jó! Ez tényleg biztatóan hangzik. Remélem, hogy tényleg fogtok tudni együtt dolgozni, és neked is megfelelő lesz, amit változtatni akarnak a műveden. Nagyon várom már, hogy mi is olvashassuk!
    És akkor lehet, hogy megváltoztatod a nézeteidet a Könyvmolyképző kiadóval kapcsolatban? ;)

    VálaszTörlés
  13. Húha... :D
    Örülök, h a Könyvmolyképzőnél is sikered volt:)
    Gratula:)
    Mi van a Novum Kiadóval? o.O
    És megint csak gratula, mást nem nagyon tudok mondani:D
    pusz
    Barbee

    VálaszTörlés
  14. Hű, ez annyira jó lehet!!! :) Mármint az érzés, hogy a kiadó is lát benned fantáziát! Nekem már az öröm, hogy osztálytársamnak tetszik, amit írok. :)
    Beszállnék a reklámozásodba, már ki tettelek a saját blogomra, nagy megtiszteltetés és öröm lenne, ha viszontláthatnám itt magam. :) Komolyan! Imádom ezt az oldalt, téged, és a történetedet!
    A.J. voltam, azaz bo-szi-lvi

    VálaszTörlés
  15. Dejó! A könyvmolyképzőnek tök jó könyvei szoktak lenni, de ezt biztos te is tudod, arról én például sokkal többet hallottam, mint a Novum Kiadóról. És most hogy így személyesen is foglalkoznak veled, az egész sokkal hihetőbb... Meyer és Rowling mögött is állt egy tök szigorú szerkesztő, örülhetsz... és hallom lesz sok dolgod is... reméljük ettől csak jobb lesz az egész könyv.
    Nem akarak megsérteni, de a Novrum Kiadó levele tényleg elég sablonos volt, ez a levél sokkal személyesebb. Mindenesetre nagyon örülök és GRATULÁLOK!!!

    VálaszTörlés
  16. Mindig is, még a Twilight saga előtt is úgy gondoltam, hogy a könyvmolyképzőnél vannak a legjobb könyvek. Nem elfogultságból, de már kisiskolás koromban is jonatános voltam... :)Szeretem a kiadót és a regényeit egyaránt. Ez a levél valóban őszinte, ami csak jóval kecsegtethet. Tudod, már most több száz(hanem több ezer) olvasó van melletted lélekben és szurkol, higy sikerüljön az álmod! Hiszen tudod! Csak kérd, és megadatik.

    VálaszTörlés
  17. http://www.konyv7.hu/index.php?akt_menu=487

    VálaszTörlés
  18. Nagyon nagyon nagyon gratulálok Neked Spirit! Ha nem Te, akkor ki az aki nálad jobban megérdemelné, hogy valóra váljon az álma? Nem ismerek ilyen személyt:)

    VálaszTörlés
  19. Spirit!
    csúnya dolog volt tőlem, hogy nem írok semmilyen megjegyzést, pedig olyan lelkesen olvasom a fejezeteidet :) ne haragudj! :D
    szerintem tök jó, hogy ilyen sok írói tehetség szorult beléd, és örülök annak, hogy megosztod velünk! :)
    igyekszem még írni.
    puszi :Zsuzsi

    VálaszTörlés
  20. Jó dolog, amikor valaki hajlandó segítő kezet nyújtani egy kezdő írónak. Persze ki is kell azt a segítséget érdemelni. Gratulálok, Spirit, alig várom, hogy a kezembe foghassam a könyvedet!:-) Különben is, a számítógép stírölése rontja a szemet, szóval...:-)!!! Hajrá! Fable

    VálaszTörlés
  21. Örülök neked :) Remélem, lesz benned elég SPIRITusz, hogy végigcsináld a kiadás cseppet sem könnyed folyamatát (na jó, ez lehet, h gyenge szóvicc volt), mert szívesen venném kezembe a keményfedeles verziót (is, mert az már valszeg 3. kiadás lesz ;) ). Mindent bele, Spirit!

    VálaszTörlés
  22. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  23. Szia Spirit!
    Gratulálok. Egy kérdést szeretnék feltenni az itt egybegyűlteknek:P Most biztos sokan megköveztek, de ez most melyik könyv? mármint ami ki lesz adva... Edward és Isabella storyja?:$

    VálaszTörlés
  24. Nem, azt is meg lehet venni (asszem tőle, valaki azért pontosítson) naszóval egy teljesen más könyvet írt...

    VálaszTörlés
  25. Gratulálok Spirit! ez nagyon nagy dolog, és remélem a "kőkemény munka" meghozza a gyümölcsét és egyszer azzal a konkrét céllal mehetek be egy könyvesboltba, hogy a Te könyvedet vegyem meg!:) a továbbiakhoz pedig sok szerencsét!
    Helga

    VálaszTörlés
  26. Gratulálunk Spirit! Csilla és Juca

    VálaszTörlés
  27. Szia Spirit!
    Elsősorban gratulálnék a sikeredhez:)
    És szorgosan jelentkezek tesztolvasónak:D
    Másodikban pedig, szeretném megköszönésképpen az írásaidért leírni, hogy miért szeretem olvasni a műveidet!:)...
    Elvarázsol, magával ragad, néha a falat kaparom kínomban, míg várom a folytatásodat...
    A sztorikat elképesztően-mégsem közönségesen-érdekessé teszed, mindig kieszelsz valami rejtélyeset!:)
    S ha előrejelzés van képes vagyok virrasztani hajnalokat, hogy minnél gyorsabban elolvashassam!:)
    Megláttam, hogy WT-t hallgatsz, a székemről leestem, hiszen a kedvenc bandám adja neked az ihletet!:)
    Gratulálok, s imádkozok, hozzád kedves Adrienn,
    folytasd tovább a végtelenbe, minden történetedet!:)
    Üdv: Cinti:D

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Nos, a két kiadó közül a Könyvmolyképző ajánlata valóban igéretesnek tűnik, és sokkal szimpatikusabb is. Tetszik, hogy nem hiteget, és segít kijavítani, még jobbá tenni a könyvedet. Remélem tudtok majd együtt dolgozni, és sikerül megfelelő ajánlatot is megbeszélnetek!
    Én is szeretem az általuk kiadott könyveket, és bízom abban, hogy a Tiedet is megvehetem majd tőlük! :-)
    Kitartást, és jó munkát Neked!
    Puszi :D

    VálaszTörlés
  29. Köszönöm szépen mindenkinek a jókívánságokat, a drukkolást, az imákat és mindent, de mindent! :) Nagyon jól esik, hogy ennyien mellettem álltok és szurkoltok. Hálás vagyok érte! :)

    Elküldtem az első átjavított adagot Ildikónak tegnap éjjel, most kíváncsian várom, tetszik-e neki... :) És azt is, hogy megkapjam az újabb adag javítani valót, mert a kialvatlanság ellenére tele vagyok energiával és tettvággyal. :D

    Azért rólatok sem feledkeztem meg, és elkezdtem az új fejezetet is írni ma. :) Nem tudom, mikor leszek kész vele, de már nekiálltam. :)

    Sok-sok puszi mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  30. Tiszta szívből gratulálok!

    Nem semmi, hogy valóra válik az álmod! Én biztos vagyok benne, hogy a Könyvmolyképző Kiadó odáig lesz Tőled, hisz ha csak fele annyira jó a regényed, mint a fanficed, már akkor megéri kiadni! Gondolom, most tövig rágtad az összes körmödet izgalmadban, de szerintem sikerülni fog! Én hiszek Benned! Ha megjelenik a könyvet, tuti, hogy elolvasom, és akinek tudom, ajánlom a ficed, és iratok az ismerőseimmel is kritikát, ha ez segítene a céljaid elérésében!

    Csak így tovább!!!

    Puszi: Flóra: )

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Elősször is: Gratulálok! Én tegnap előtt találtam rá a blogodra, de már végeztem is A múlt árnyai-val.:) Igazából nem tetszik, hogy ennyire tehetséges vagy, mert nagyon irigyellek. Szóval csak így tovább!
    Puszi..Zsuzsi

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Úgy gondoltam, hogy most van itt az a pillanat, hogy egy kicsit hossza hsz-t írjak.

    Én még Magyarországon nem "találkoztam" olyan íróval, mint te. Sőt még hasonlóval sem.
    Nagyon sok fanfiction-t olvastam már. A tiéd volt az első és mindent ehhez mértem. Bocsánat a többi fanfiction írótól, de úgy gondolom, hogy te vagy a legjobb. :)
    És én elmondhatom, hogy végre megtaláltam azt az írót, akinek a "könyvében" még egyetlen egy részt sem untam.
    Szinte minden sorát ittam. :)
    Mivel én egy elég csacsogó lány vagyok a barátaim már megszokták, hogy sokat beszélek.
    A legjobb barátnőm a minap azonban azt kérdezte:
    - Figyelj, már többet beszélsz Spirit Blissről mostanában, mint a Twilight. Hogy lehet ez?! Hisz bele vagy örülve a Twilightba.
    Én, a számomra a legkézenfekvőbb választ adtam neki:
    - Spirit Bliss írásaiban megtaláltam azt, amit még eddig nem és hidd el, ha te is olvasnád, akkor te is így éreznél.
    Addig mondogattam neki a dolgot, hogy rá vette magát és elolvassa. Hát gondolhatod, hogy, hogy állt fel a számítógéptől. :)
    (Ugyanúgy oda van érted, mint én. :) )
    És nagyon szeretném, ha a polcomon ott lenne a te könyved is. Büszkén mutatnám mindenkinek.
    Köszönöm, hogy írod nekünk ezt a fantasztikus fanfiction-t.
    Nagyon szurkolok a könyvkiadáshoz:):)
    (Remélem sikerül:))

    Lukci

    (Bocsi, de az íráshoz nem értek annyira. Remélem a lényegét meg lehetett érteni. :) )

    VálaszTörlés
  33. Nagyon-nagyon gratulálok!
    Most mi lesz? Melyik kiadót választod?

    VálaszTörlés
  34. Flóra, az ismerőseid csak akkor írjanak kritikát, ha olvasták a ficemet. :D De ha olvasták, akkor örömmel várom az észrevételeiket. :) Igen, eléggé izgulok, de köszi, hogy bízol bennem. Igyekszem kiérdemelni. :)

    Zsuzsi, üdv közöttünk. :) Örülök, hogy tetszik a ficem. :) Egyébként, szerintem, csak írni, írni, írni kell, és szinte bárkiből lehet olyan szintű író, mint én. :) Csak kitartás, lelkesedés és sok-sok év kérdése. :) Szóval, ne irigyelj, hanem ha írni szeretnél, akkor tedd azt. :)

    Lukci... Hű, meghatódtam... :D Köszönöm, hogy ennyire szereted, amit csinálok. :)

    Judyt: Nem kérdés, hogy melyiket választom. :D A Könyvmolykiadó foglalkozik azzal, hogy jobb legyen a regényem, és anyagilag is tisztességes ajánlatot kaptam tőlük véleményem szerint. Szóval, ha Katona Ildikó végül úgy gondolja, hogy megy a közös munka és kiadja a könyvemet, akkor 100%, hogy őket választom.

    VálaszTörlés
  35. 1.sorban: Gratula :) Nem akarok előre inni a medve bőrere, de egyszer azt írtam neked: te vagy Stephenie Meyer utódja...
    Mikor ezt írtam 99%ban biztos voltam benne...
    De most... 110%ban vagyok biztos :)
    2.sorban: Remélem lesz elég erőd a kemény munkához.
    3.sorban: Ihletekben gazdag sikeres életet kívánok neked, aminek remélem a gyümölcsei a könyveid lesznek :)

    VálaszTörlés
  36. Szia!

    Amikor olvastam, könnyes lett a szemem. Ez egy megvalósult álom! Már készítem a helyet a könyvednek a polcomon. :) Sok szerencsét!

    VálaszTörlés
  37. Úristen, Úristen, Úristen!
    Nagyon örülök, még jobban, mint a Novum Kiadónál, mert ez emberibbnek tűnik.
    Nagyon hajrá, sok sikert!
    Pusz

    VálaszTörlés