.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. november 15., vasárnap

Nem Twilightos írásaim

Nos, mivel kértétek, készítettem egy új oldalt a nem Twilightos írásaimnak. Ide fognak felkerülni a Harry Potteres korszakomban írt ficek, és a teljesen saját írások. Remélem, hogy ezek között is találtok majd olyasmit, ami tetszeni fog. :)
Feltettem az első frisst, akit érdekel, az itt megtalálhatja: http://spiritblissoldala.blogspot.com/
Mostantól pedig, mivel az ide feltöltött dolgokat nagy részt nem most írom, hanem már készen vannak, minden nap szeretnék majd frisselni, ha látom, hogy megvan az érdeklődés a többi írásom iránt is. Talán, ez segít nektek lefoglalni magatokat, amíg A jövő reménységének az új fejezete mindig elkészül. :)

Kíváncsian várom a véleményeteket az új oldalra... :) Na és persze, A jövő reménységének a 29. fejezetéhez is! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én biztos, hogy elolvasom, mivel nagyon tetszenek az írásaid:)
    Igaz, hogy a Harry Potter-t nem szerettem annyira mint a Twilight-ot, de azért biztos, hogy azok is jók lesznek:):D
    Köszönöm!

    Lukci

    VálaszTörlés
  2. Szia Spirit!

    Örülök hogy felrakod a többi írásodat is!Én a Harry Pottert imádtam (még persze most is),és nem hittem volna hogy fogok hozzá hasonlóan fantasztikus történetet olvasni :) (ez alatt A múlt árnyait,és a Jövö reménységét értem jelenleg :) )
    Na majd írok véleményt ha elolvastam a többit ok?
    Üdv!

    VálaszTörlés
  3. Lukci: Én köszönöm a bizalmat. :) Remélem, hogy a HP-s írásaimat is élvezni fogod annak ellenére, hogy nem szereted annyira a HP-t. :) És persze, a teljesen saját írásaimat is. :)

    Andi: Köszönöm szépen! :) Kíváncsian várom a véleményedet! :)

    VálaszTörlés
  4. De jó,szerintem tetszeni fog :D ha ez tetszett (még persze most is )akkor emez sem fog csalódást okozni :)

    üdv

    VálaszTörlés