.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. november 1., vasárnap

A játék októberi győztesei

Szóval, eredményt hirdetek... Köszönöm a sok hozzászólást, amit a múlt hónapban írtatok, nagyon élveztem őket. :) Nehéz volt győztest választani abban a két kategóriában, amelyikben rajtunk múlt a döntés, és bocsánat mindenkitől, aki most nem nyert. De a játék folytatódik, szóval, ebben a hónapban még bárki lehet győztes! :)

És az eredmények...

A hónap legszerencsésebbje: Viki. Őt sorsolással választottuk ki mindazok közül, akik a játék kezdete óta írtak nekem hsz-t a fejezetekhez vagy a novellákhoz. :) Mivel sok Viki van, ezért egy kis infó arról, hogy melyik Vikiről is van pontosan szó. :) 14 éves, és Bács-Kiskun megyében lakik a felhasználói profilja szerint.
Nyereménye: Egy A múlt árnyaihoz vagy A jövő reménységéhez kapcsolódó ajándék, amit postán kap meg.

A hónap kérdezője: P. Andi. Úgy gondolom, illik megindokolni, hogy miért őt választottuk. Sok jó kérdés volt, ezért nehéz volt, de tetszett, hogy Andit érdekelte a szereplők lelki háttere. Hogy mit miért csinálnak. Például, hogy Dan, mint nagyobb fiútestvér, miért ellenzi Benji bevésődését, mikor a fiúk általában másképp reagálnak az ilyesmire; hogy Russellel miért nem barátkozik senki, ha rajta nincsenek ijesztőbb külső jegyek (lásd, fekete vagy aranybarna szem, fehér, hideg bőr, pengeéles fogak stb.), mint Cullenékon, vagy hogy Russel miért nem várta meg, hogy Isa mit reagál a Dave-ékkel történtekre, és miért akarta azonnal törölni a memóriájából az egészet, és az a kérdése is érdekes volt, hogy hogyan működik az alfaválasztás. Ezen kívül apróságokra is odafigyelt, minthogy Ouray az első átváltozásánál miért nem csak Carlisle-ra, mint vámpírra vicsorgott, és miért lépett fel támadóan a többiek felé is. Szóval, szerintem, nagyon érdekes dolgokra kérdezett rá. :)
Nyereménye: Egy A múlt árnyaihoz vagy A jövő reménységéhez kapcsolódó ajándék, amit postán kap meg + a kérdésére kiemelt helyen válaszolok a blogon, és a neve, ha szeretné a fényképe és a kedvenc idézete is kikerül.

A hónap kritikaírója: A. Kata. Nagyon sok érdekes és szép hsz-t kaptam, ezért muszáj ezt is megindokolnom. :) Ha nincs A. Kata egyik hsz-e, amiben felhívta a figyelmemet valamire, akkor elszúrtam volna az egész 2. könyvet teljesen. Tudom, hogy általában az írók nem szoktak ilyesmit bevallani, de hát, én is csak emberből vagyok, és olyan hatalmas bakit vétettem majdnem, ami tényleg tönkretett volna mindent, amit eddig felépítettem. Szóval, mikor megláttam a hsz-ét, először pánikba estem, hogy úristen, majdnem tönkretettem mindent, aztán gyorsan átírtam az egész fejezetet. :D Így A. Katának köszönhetjük mind, hogy még mindig írom a történetet, és nem szúrtam el. :) És azt hiszem, ez az életmentés megérdemli az ajándékot ebben a hónapban. :)
Nyereménye: Egy A múlt árnyaihoz vagy A jövő reménységéhez kapcsolódó ajándék, amit postán kap meg + a blogomon a nevének kiírása, ha szeretné a fényképének kitétele, és a kedvenc idézetének kiírása.

A győztesek írják meg nekem a postai címüket a spiritbliss24@gmail.com címre. A hónap kérdezője és a hónap kritikaírója, ha szeretné, hogy kikerüljön a blogomra, akkor küldjön magáról egy fényképet, és írja meg a ficemből a kedvenc idézetét is. :)

Ha a győztesek közül valaki nem ír vissza nekem november 15-ig, akkor új győztest választunk vagy sorsolunk!

Gratulálok minden győztesnek, és köszönöm mindenkinek még egyszer a hsz-eket! :)
A verseny folytatódik, szóval, írjatok továbbra is nekem! :)

12 megjegyzés:

  1. Én is gratulálok minden nyertesnek! :)

    VálaszTörlés
  2. ááá köszönjük szépen, erre nem is számítottam! És köszönjük Katinak:):):)
    Ez azért eléggé ösztönző...és választok egy idézetet:)elég nehéz lesz:):)
    puszi
    Andi

    VálaszTörlés
  3. Szia Spirit!
    Most valami értelmeset kellene írni, de nem biztos, hogy össze tudom hozni...
    El se akartam hinni, amikor megláttam, hogy én is a nyertesek között vagyok. :) Nagyon örülök neki, és nagyon köszönöm, hogy pont én lettem a hónap kritikaírója. Annak pedig külön örülök, hogy - tudtomon kívül - segítettem. (De gyorsan hozzáteszem, hogy te nem tudod elszúrni, ha esetleg valami hiba mégis becsúszna, Szandi úgyis kiszúrja, de ha mégse, és mégis becsúszik valami, és csak később veszed észre, ki tudod javítani :) Nem harapjuk le a fejed még akkor sem, ha már feltett fejezeten változtatsz.:) Úgyhogy eszedbe ne jusson ilyesmi, hogy abbahagyod.)
    És meg kell jegyezni, hogy a te írásod magasan a legjobb az általam ismert Twilight-ficek között, és nem tudjuk elégszer leírni, hogy mennyire hálásak vagyunk és köszönjük, hogy időt, energiát nem kímélve írsz nekünk, és a fejezeteken kívül még ilyen exrtákat is kapunk mit ez a játék vagy a kérdezz-felelekek.
    Szóval köszönet mindenért,
    puszi:
    Kata

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    Gratulálok a nyerteseknek.
    Már alig vártam az új fejezetet! Szomorú vagyok, hogy el kell mennie Isának. Igazán örültem volna, ha mondjuk Emmett is beszáll Maria "öldöklésébe":). Jade húzása, pedig egyenesen undorító, remélem ez után Nate-ék és a Cullenek is ellátják a baját....
    De azt nem értem, hogy voltak Jade-ékkel vadászok, azoknak nem tünt föl, hogy medve méretű farkasok mászkálnak mellettük?
    Ugye kifog derülni, hogy ez, miért nem "aggasztja" őket? Jah és Jasper mostanság eléggé kevesett van, ugye következő fejeztekben sokat lesz???
    Bocsi, ha nagyon lefárasztalak....
    Puszi:
    Niki (aki végre rászánta magát, h ne csak elolvassa a fejezetet, hanem hsz-t is írjon)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek! :) Gondoltam, h P.Andi és A.Kata a nyertesek között lesznek. ;)

    VálaszTörlés
  6. Jajj nagyon gratula nketek ^^ igen én is sokat láttam, hogy írtatok neki, szinte minden történet végén szembe ötlő volt a hsz-etek. néha el-el olvastam egyiktőtökét és (mivel a saját logikai gondolatfuttatásomban nem bízom) a ti elméleteitekből nagyon sok minedre rájöttem és megvilágosodot náhány sötétebb pont. szval köszönöm nektek is és Spirit őka tökéletesek :D^^
    Puszy:Emily13

    VálaszTörlés
  7. hűűűűha:)
    gratulálooooook:)

    VálaszTörlés
  8. Ez szuper! Legszívesebben azt kérném, hogy soha ne hagyd abba ennek a történetnek az írását! ): Puszii: Dzsenni

    VálaszTörlés
  9. gratulálok mindenkinek...
    lenne egy kérésem Spirithez... meg lehetne tudni így utólag, hogy melyik volt A. Kata-nak az a bizonyos hozászólása??? Gondolom azért sokan kiváncsiak..velem együtt...
    jaj és a másik...sok helyen olvastam Spirit hsz-iban, hogy na erről eszembe jutott valami, amit lehet, hogy beleírok..az is meg lehetne tudni utólag, mik voltak azok a beszólások, ötletek???
    előre is köszike :)
    Lilla

    VálaszTörlés
  10. Nagy gratula mindenkinek! Ügyesek vagyoktok! :):D

    Nekem is lenne kérdésem:
    1. Ugyan az, mint Niki kérdése, hogy ha jól olvastam, Jade-ékkel vadászok voltak? Rendes emberek?! Ez hogy lehet, talán nekik is elárulta a titkot, a farkasokkal kapcslatban?

    2. És még egy, hogy ugyebár Isabella kilépet Nate falkjából, így ő is Alfa lett. (?) De 'sima', bocsánat a szóért, farkas lett, szóval lenne egy olyan felvetésem, hogy talán Jade a picivel vagy Carlisle-al vagy valakivel akarja zsarolni, hogy a falkájukba lépjen?

    Izgatottan várom a következő fejezetet! :)
    fanee

    VálaszTörlés
  11. úristen el sem hiszem hogy én voltam a legszerensésebb..annyira örülök...amikor olvastam a nevem elkezdett zsongani a fülem...uristen

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok minden nyertesnek.:) Puszi: ewoO

    VálaszTörlés