.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2011. február 5., szombat

Varázslatos realitás 100.

Épp itt ülök az olvasói találkozón a lányokkal a szobámban. Nagyon klassz volt a mai nap. Üdvözölnek titeket, akik most nem lehettek velünk. :) 
És boldog évfordulót, Hesz! A 100. szössz. :) Truska fényképesen dokumentálja a nagy eseményt, ahogy feltöltöm. :D


- Szóval tulajdonképpen mi most mit is csinálunk?
- Ajándékot keresünk.
- Ajándék. Karácsonyi. Évek óta gyertyát kapok tőled meg egy füstölőt, de most elráncigáltál ajándékot venni?!
Miután Charlotte és Peter megbeszéltek mindent, a fiú úgy gondolta, muszáj valami ajándékot keresnie neki. Elvégre a karácsony nem az igazi ajándék nélkül.
Viszont fogalma sem volt arról, hogy mit kéne egy lánynak venni. A fenébe is, azt se tudta, hogyan kell örömet okozni egy másik emberi lénynek egy meglepetéssel, ahogy arra Kat nem túl kedvesen rávilágított.
- Sajnálom. Tudod, hogy nem értek ezekhez. Szükségem van rád!
- Persze, és Ben?
- Tudod, hogy…
- Ó igen. Tudom. Remélem most sikerül.
- A múltkor is sikerült volna, ha…
- Nézd, egy ékszerbolt! – kiáltott fel a lány, hogy elterelje a témát. Mire Peter felocsúdott volna, már benn állt a csillogó üzletben. Pislogott és próbálta kivenni a vitrinek mögé rejtett csecsebecséket.
- Jó napot, segíthetek? Esetleg eljegyzési gyűrű? – Egy kedves eladó már oda is lépett hozzájuk. Peter vett egy mély levegőt, hogy ne nevessen fel hangosan. Kat sokkal jobban a szívére vette a kérdést, mint ahogy kellett volna.
- Még csak az kéne! – kérte ki magának, majd hátat fordított a nőnek. Csak halkan, szinte magának motyogva egészítette ki a véleményével. – Persze, mert egy nő meg egy férfi csak gyűrűt akarhat! Bezzeg ha Lizzel… tényleg egy gyűrű!
Peter nem hallotta, mit beszél a lány. Ledermedve állt az egyik fal előtt. Ott voltak vitrinben az ékszerek, nem értek annyit, csak bizsuk voltak, de ott volt az a lánc, ami szinte kérte, hogy megvegye! Semmi csillogás, semmi kristályfény, csak az ezüst színű medál a láncon.
2x2=5
- Tökéletes! Elnézést! – szólította meg az eladót. – Azt kérném.

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 100. szösszenethez! :)
    És üdvözlök mindenkit a találkozón. Remélem legközelebb én is eljutok.. :)
    És dokumentáljatok minden apró eseményt, hogy aztán részletesen elmesélhessétek.. :D

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok a Jubileumhoz!

    Puszilok mindenkit, és persze várjuk a történelmi pillanatokat képekben. Én is vágytam oda, de mi meg ma szülinapoztunk .-D Majd legközelebb.
    Jó szórakozást, és majd meséljetek sokat.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Távpuszi mindenkinek, aki ott volt, ott van és ott is marad!

    Nagyon jó kikapcsolódás vt ez olvasni, aztán hsz-t is írni, mivel mást sem csinálok már péntek óta, h azt hallgatom: ennyien jönnek, annyian jönnek, rendet kell rakni, nem lehet szakadt farmerben és kinyúlt pólóban itthon lenni stb.
    De most!

    Szóval, leültem a géphez és elolvastam a lemaradásomat, lehiggadtam, és írok vmit a szöszökről is... :P

    C. apja... na, őt aztán végképp nem értem. Ebben olyan vok, mint C., én is reménykedem, de igyekszem magam visszafogni.
    P. festményét megfesti majd vki? Persze, el tudom képzelni, de az teljesen más, mint látni, és naon kíváncsi vok rá.
    A nyakláncot látad a valóságban is, v csak kitaláltad? Mert nekem kéne egy olyan. :P :D
    Kat meg olyan vicces, én is meg lennék "sértődve", ha gyertyát meg füstölőt kapnék állandóan... :P

    Majd ugye lesznek beszámolók, meg képek, meg minden, ugye??? Hiányoztok!
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Milyen mázlista Peter, hogy ráakadt a láncra. Az a legrosszabb, amikor olyan embernek "kell" ajándékot venni, akit még nem ismerünk annyira, de mégis nagyon fontos a számunkra, hogy az megérintse a lelkét (jaj, ez nagyon nyálas lett, bocsi:) és ötletünk sincs...
    Kiváncsi vagyok Charlotte mit fog neki adni.

    Én is Gratulálok a kerek számhoz!
    Jók vagytok Csajok!

    Puszi: ggizi

    VálaszTörlés
  5. Először is gratu a jubileumhoz, nagyon ügyesek vagytok, hogy probáltok a kedvünkre tenni nap mint nap.én legalább 2 éve nem ahaldok az írásommal, s lehet, hogy elveszett, amit még nem töltöttem fel!
    Másodszor:egyre jobb, és jobb lesz a történet!Egyszóval - harmadszor - MÉG!!!!

    VálaszTörlés