.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. november 21., vasárnap

Varázslatos realitás 64.

Visszatértünk. :) Mostantól tényleg megint minden nap lesz Varázslatos realitás. Köszönöm a türelmeteket és hogy vártátok a szösszöket. :)
Viszont van egy rossz hírem is... Ma egész nap ültem a Démoni érintés fölött, de egyszerűen nem jött az ihlet... :-/ Megvan belőle pár oldal, de nem az egész fejezet. Igyekszem összeszedni magam, és holnapra befejezni. :) Bocsánat, hogy várnotok kell... Ha bárki szeretne inspirálni esetleg, akkor nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok az utolsó Gyógyító pilleszárnyak és Édes kötelék fejezetről. Higgyétek el, minden hsz. erőt ad az íráshoz. :) Mert ti vagytok az én múzsáim. :)




Charlotte történetéről ösztönösen a sajátja jutott eszébe. Karácsony. Az első ünnep lett volna a nagyapja nélkül, de nem tudta megbeszélni az anyjával, hogyan lesz. Mielőtt kórházba került volna, egyszerűen nem jött szóba az egész ünnep, meg ilyesmi. Amióta az apja elhagyta őket, nem voltak boldogok az ilyen alkalmak. A hosszú évek fagyos öltönyben töltött karácsonyozása, leszoktatta arról, hogy sokat várjon. Vagy egyáltalán bármit várjon. De idén végre először ünnepelhettek volna kettesben. Csak Peter meg az anyja…
Az anyja és ő. Összeszorult a torka, alig csúszott le rajta a kávé. Az anyja a kórházi ágyon. Hófehér arccal, karjába kötött infúzióval. Az ő mindig nett és makulátlan édesanyja összekócolt kiszáradt szőke hajjal a rosszul fűtött szobában.
Nem az lepte meg Charlotte történetében, hogy nem megy haza, hanem a nyilvánvaló tény – amit a lány ugyan nem mondott ki, de érezhető volt -, hogy nincs hova hazamennie. Peter sohasem tekintette a patinás régi házat otthonának, de azon a helyen élt az anyja, így mégiscsak oda járt „haza”. Elszomorítónak találta a gondolatot, hogy minden változik. Még ez is.
Nem tudta, mit kellene erre mondania, így az egyetlent mondta, ami igaz is volt:
- Megértem. Nagyon is megértem.

10 megjegyzés:

  1. Jaj, olyan jó, hogy folytatod! Annyira vártam már mikor lesz fent a következő rész! Annyira imádom, és persze kíváncsi vagyok az Árnyékvilágra is XD. De ez a befutó!
    Üdv Arya

    VálaszTörlés
  2. Áááá, nagyon örülök az új fejinek. :D A Démoni érintés miatt pedig ne aggódj, én is nagyon várom már, de sztem mind egyetértünk, mi az olvasóid, hogy pihend ki magad! Nehéz lehetett az elmúlt időszak, boldog, de fárasztó. Pihenj csak, és írd meg akkor, amikor jól esik! :D Azért várom azt is, meg a következő szösszt is! :D (Ja, egyébként elhívhatta volna Peter Charlotte-ot magukhoz karácsonyozni. Örültem volna neki. De ő tudja. Illetve ti tudjátok, Hesszel. :D)

    VálaszTörlés
  3. Deszy, még elhívhatja. Ahogy őket ismerem, még 5-6 szöszön keresztül kávézni fognak!.-D

    De hasonlóképpen örülök, a folytatásnak. Már hiányzott. Nagyon, nagyon.
    Puszi:-D
    Aranymag

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon örülök ennek a szöszinek! :)
    Egyébként most elgondolkodtam én is, mert idén először nálunk is kétséges a 25-i közös karácsonyozás. Anyukám sajnos tartósan beteg, nem mehet senki a közelébe, aki esetleg picit is beteg lehet. A gyerekek pedig folyton betegek ovi és bölcsi alatt, így kétséges, hogy idén lesz-e közös kari. :((
    Remélem nem lesz egyik gyerek sem beteg, mert hiányozna a közös nagycsaládi ünneplés!!!

    VálaszTörlés
  5. Annyira jó, hogy újra lesznek szöszik:) a 60. környékén azért már olyan mindennapos lett a dolog. Vártuk, várakoztunk, mit hoztok ki belőlük:D És persze mi mire gondoltunk legkevésbé:D

    Jajj legyen majd hosszú hosszú karácsonyi rész isss:):)

    Na, nagyon várom a holnapit is:D
    Köszi a mait! jóccak

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Örülök, hogy visszatértetek! :)))
    Mi van a mamával? Úgy tűnik, Peter ragaszkodik hozzá, neki ott a haza, ahol a mama. Az jó! :)))

    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  7. De Charlotte mondta Peternek, h nincs hova hazamennie, szal ez nem egy kimondatlan gondolat...
    De nagyon örülök, h van friss, már hiányzott...
    Már alig várom dec. 2-t!
    Pusz

    VálaszTörlés
  8. Mindig is szerettem volna Spirit Bliss "múzsája" lenni:D
    Azt hiszem, ez mindent elmond.
    Imádtam, de hét ez már alap. És szerintem minden a helyén volt.

    VálaszTörlés
  9. Remélem kialakul ebből egy jó kis múltidézős beszélgetés. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés