.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. november 16., kedd

Borítótervek 2. menet :)

Ildikó végül megengedte, hogy a kapualjas változatokat átdolgozzuk egy kicsit, és azok is a választhatóak közé kerüljenek, szóval, kérlek, nézzétek meg őket, és szavazzatok újra. :) 2 kapualjasra és a tegnap több szavazatot kapott szárnyas verzióra lehet szavazni. :)

Itt találjátok őket: http://picasaweb.google.com/110698823219126300627/Boritotervek2MenetD#

51 megjegyzés:

  1. Nekem a szárnyas a favorit:))) én arra szavaznék:D

    VálaszTörlés
  2. hogy jön ide az angyal motívum? csak kíváncsi vagyok, mert eddig azt hittem ebben a regényben nem lesz semmi misztikus úgymond. de most a borítóterveket látva elbizonytalanodtam :D amúgy nehéz választani nekem is még mindig a harmadik:)

    VálaszTörlés
  3. Több oka van az angyalmotívumnak, de nem mondhatom el mindegyiket, mert van, amelyik lelőné a történetben a poént. :) De elmondom, ami egyelőre publikus. :)

    1. Adam a filmjében bukott angyalt játszik.

    2. Camilla a fő festményén Adamet angyalként festi meg.

    3. Szimbolikus értelemben Adam jó ember, vagyis egy angyal, akit a mennyországból, vagyis a nyugodt, békés életből letaszítottak a romlott, erkölcstelen Földre, vagyis a sztárok világába, az Árnyékvilágba. :) Ergo, ő a bukott angyal. :)

    Van még egy 4. kapcsolódási pont is, de az mint mondtam egyelőre titok. :)

    VálaszTörlés
  4. a szárnyas nekem nagyon bejön...
    Tekla.* voltam

    VálaszTörlés
  5. Nekem is még mindig az angyalos tetszik jobban. A másikon szerintem túl sok a fekete rész :S Kicsit olyan, mintha a tér nem lenne rendesen kitöltve és ettől a hangulata is nyomottnak tűnik. Aztán lehet csak én magyarázom be magamnak..

    VálaszTörlés
  6. nekem a harmadig tetszik a legjobban.(:
    puszi,R

    VálaszTörlés
  7. Sztem a harmadik jó, a szárnyas :)

    VálaszTörlés
  8. Talán az első... :D a piros felirat mondjuk kevésbé tetszik, de összességében azt hiszem ez tetszik a legjobban(=illik hozzá), bár a második meg nagyon szép, meg a harmadik is jó... jajj :-/ igazából nekem tetszett az a "filmes alj" is a kapushoz, ami már nincs rajta, na de mindegy :D
    Szóval: 1.

    VálaszTörlés
  9. Második kapualjas nekem tetszik. :) Én arra voksolok. :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Spirit!

    Nos, nem tudom, mennyi jelentősége van, hogy a kapualjas képnél férfi, míg a másiknál női angyalt látunk.
    Egyébként nekem a kapualjas /abból is a 2./ tetszik jobban, nagyon jól ábrázolja, hogy a főszereplő az árnyék és a fény határán áll. Én még változtatnék rajta egy szemernyit, a macskaköveken kellene halványítani, hogy az árnyék angyalszárny jobban látszódjon, jobban ki legyen emelve. És a kapun kívül, a háttérben lévő fa is zavaró /mivel olyan, mintha a férfi hátával érintkezne/, én azt is retusálnám.
    Én szeretem a lényegre törő, egyszerű dolgokat, mikor a kevés a több! ;)

    Persze, ez csak az én véleményem. :)))

    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  11. A harmadik a nyerő akkor is...

    VálaszTörlés
  12. Nekem a második tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  13. 3. vagyis az angyalos kép.:) Még mindig.:)

    VálaszTörlés
  14. Nekem az angyalos tetszik

    VálaszTörlés
  15. Hááát, mindegyik nagyon szép, de én az elsőre voksolnék. :D Az tényleg nagyon jól kiemeli az árnyék és a fény különbségét. :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Nekem a második kapualjas tetszik.
    Végül is a többi is jó, én úgyis megveszem. :)
    üdv

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Az elsőre szavaznék!

    VálaszTörlés
  18. Még mindig az angyalos (3.) :)

    VálaszTörlés
  19. Még mindig a 3. a szárnyas:) De a másik kettő is tetszik!:)

    Fanni

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Nálam egyértelműen a szárnyas viszi a pálmát, vagyis a 3.!!

    ggizi

    VálaszTörlés
  21. Nekem az angyalos tetszik a legjobban!!!! Gratulálok a könyvedhez, már nagyon várom, hogy elolvashassam!! Lalita

    VálaszTörlés
  22. Ha a kapualjasok közül kell választani, akkor az első, de inkább a SZÁRNYAS. Az Gyönyörűű*-*(: Bár a betütípust szerintem megváltoztatnám. Bocs a beleszólásért. Így is nagyon szép;)

    VálaszTörlés
  23. szia spirit!
    még mindig a SZÁRNYAS!!!!
    puszi

    VálaszTörlés
  24. nekem a harmadik (a fekete szárnyas) tetszik a legjobban! :D arra voksolok ;)

    VálaszTörlés
  25. A szárnyas a legjobb! :)

    VálaszTörlés
  26. Yeeesssssssssss!!!!:D:D:D
    Szuper!:D:D akkor az én szavazatom az 1.!:D:D
    Nekem az tetszik a legjobban!:D:D^^
    Nagyon szép*.*
    A 2. is nagyon szép, viszont abban kevésbé jön ki szerintem az fény-sötét közötti átmenet.:) Viszont itt jobban látszik a szárny.:D
    De a 3. is szép;)

    Nekem az első tetszik igazán, ez a lényeg.:D

    Sok puszit, és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  27. Nekem a második kapualjas tetszik a legjobban.
    Viszont,ha azt nézzük,h nyilván lesz olyan,aki úgy veszi meg a könyvet,h nem ismeri Spiritet,akkor a szárnyas kelti fel legjobban az ember érdeklődését.
    Végül is nekem nem annyira fontos a borító,szal örülök én bármelyiknek,csak hadd olvashassam már!:D

    Dena

    VálaszTörlés
  28. Szerintem a történethez jobban illik az 1., de szép a 3. is.

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    Tegnap nem adtam egyértelmű választ, bár a képzelgésemben ugye a mostani 3. volt.
    Minthogy nekem nagyon tetszik az, amit leírtál az angyalmotívumról, és tényleg hangsúlyosabb, mint egy férfi az árnyék és a fény határán állva - legalábbis nekem sokkal többet mond így, mint a valódi értelem, hogy árnyék és világ -, így most már én is beállok a 3. kép, azaz a szárnyas kép támogatóinak csapatába! :)

    Sok pusz, Kriszti

    VálaszTörlés
  30. Legjobban még mindig a 3. vagyis a szárnyas tetszik, de az első sem rossz!
    A 2. viszont végképp nem jön be Adri, ne haragudj! :(

    VálaszTörlés
  31. Számomra egyértelműen az első fejezi ki mindazt, amit a regényedről tudni lehet. Iszonyú magány árad a képről, ugyanakkor a nyitott kapu a változás szimbóluma.És természetesen ott a fény- árnyék ellentét. Szóval: 1. Arwen

    VálaszTörlés
  32. Szerintem a legjobban a szárnyas nézki jól..viszont a 2.kép a sötétebb kapualjas jobban illene a könyvhez a tartalma miatt...:d szval 3. és 2.(nem tudok dönteni):D
    Hahi

    VálaszTörlés
  33. 3. a szárnyas!Az a tuti!

    VálaszTörlés
  34. Nekem még mindig a harmadik tetszik, az illene a legjobban a történethez.
    Viky

    VálaszTörlés
  35. Nekem a 3., de már nem olyan egyértelműen, a címhez az 1. is tetszik.
    Megmutattam a férjemnek, aki teljesen elfogulatlan, szerinte "egyértelműen a 3., az gyönyörű, de mi köze az árnyékhoz?", de aztán rájöttem, hogy eszébe sem jutott volna, hogy ezen nincs árnyék, ha nem látja a többin.
    Mi családilag: 3. (de akár borító nélkül is megveszem :-), nagyon várom!)

    VálaszTörlés
  36. Én is megmutattam a férjemnek és ő is a szárnyasra szavazott.Szerinte az a legfigyelemfelkeltőbb.Egyetértek vele. Bár a ímhez az első is passzolna...de inkább a 3.!

    VálaszTörlés
  37. Szia!Maradok a szárnyasnál.:)

    VálaszTörlés
  38. Az 1.-2. esetben nagyon kifinomult a szimbolika, ugyanazok a gondolataim támadtak mint fentebb valakinek, hogy a kapualjban állva, fény-árnyék határán, az egy választás, és az alak árnyképén megjelenő szárny pedig ugyanazt a bukott angyal gondolatot sugallja, amit te is írtál, Spirit. A harmadik még mindig bejön ennek ellenére. Ámbár, megfordult a fejemben (jesszusom, szegény borítóterv-készítők... előre is bocs, gyönyörűeket alkottak!), hogy a 3.-at kellene átalakítani úgy, hogy egy férfi legyen a képen, elvégre Adam a bukott angyal a történetben, vagy nem? A lényeg, legyen nő avagy férfi, a harmadik mellé teszem a szavazatomat.
    Drea

    VálaszTörlés
  39. a második kép :) (andi)

    VálaszTörlés
  40. SZÁRNYAS!!
    Elsőre beleszerettem.(:

    VálaszTörlés
  41. A szárnyas / 3. kép / legyen szerintem az a legjobb, meg olyan titokzatos a könyv is , te is, s a kép is. Szerintem az lenne a legmegfelelőbb. De te döntesz :)

    VálaszTörlés
  42. Nem lesz majd még valamikor Varázslatos realitás? Én tudom, h mindenkinek nagyon-nagyon hiányzik... :(

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok!

    Nem szavazni jöttem én, csak néhány tévhitet eloszlatni.
    A szárnyas képen is férfialak van!!!
    :-)
    További szép napot!

    G

    VálaszTörlés
  44. sötétkék szárnyas...mert az a legszebb. a többi is nagyon jó, de nekem a kék!!:D:D:D

    VálaszTörlés