.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. július 6., hétfő

Kérdezz-felelek

Itt vannak az újabb válaszaim a kérdéseitekre. :) Köszönöm őket, igazán élvezet rájuk válaszolni. :) Szandi puszil titeket és holnapután lehet, hogy jön az új fejezet is... Még nem biztos, attól függ, Szandinak hogy lesz ideje nyaralás közben átolvasni. :) Hálás vagyok neki, hogy még ilyenkor is segít nekem. :) Nah, és akkor jöjjön a lényeg... :)


„Ja és Jonathan úgy viselkedik Isabellával mintha tetszene neki, vagy ilyesmi. Ez lehetséges?” (Orsi kérdése)
„Jonathan-nak tetszik Isabella? Nekem is, mint Orsinak ez ugrott be a viselkedéséből.” (Szandra kérdése)
„Nate ugye Alfa meg minden, de úgy vettem észre, mintha egy kicsit szorosabb kapcsolatban állna Isabellával, mint a többiekkel. Mármint lehet hogy tetszik neki a lány?”(Heidi kérdése)

Igen, szerintem, Jonathannak tetszik Isabella. Végül is szép lány, kedves, érdekes, és a csapatában ő az egyetlen női egyed. Ez nem jelenti azt, hogy szerelmes belé, vagy hogy szerelmi háromszöget tervezek, csak annyit, hogy Jonathan egy jó ízlésű, egészséges, felnőtt férfi. :)


„És Josh a későbbiekben megbarátkozik Isabellával vagy tovább utálja őt is és a vámpírokat is?” (Orsi kérdése)

Ezt majd még meglátjátok… :) Joshuával kapcsolatban még nem árulhatok el semmit sem. :)


„Edward hogy fogja kibírni azt az időt amíg nem lehetnek együtt?” (Orsi kérdése)

Nehezen. De örül, hogy kibékültek nagyjából Isabellával, és hogy esélye van arra, hogy egyszer vele legyen. És persze, mostantól azért találkoznak majd… De ezt majd meglátjátok. :)


„Sam felajánlotta Jacobnak a falka vezetését...mert ő lett volna a jogos alfa...Mint ahogy Billy is a törzs elöljáróihoz tartozott, és a többi felmenője is alfa volt. Akkor most akár Isabella is lehetne az alfa... Felajánlja neki Jonathan ezt a lehetőséget? Ha igen, akkor mert nő és még fiatal farkasként csak később akarja felvetni?” (Riniti kérdése)

Igen, igen, nagyon jól gondolod. :) Jonathan természetesen, mivel becsületes és tiszteli a hagyományokat, ezért fel fogja ajánlani Isabellának az Alfa szerepet. Most még úgy gondolja, előbb jöjjön bele a farkas dologba, aztán majd ráér beszélni vele. Talán, egy kicsit fél is még most felajánlani, mert hát, férfi, és ösztönösen benne van a „nőket védeni kell” érzés. Ezért húzza a dolgot, és nyugtatja magát azzal, hogy ráér majd, ha Isabella elég képzett lesz.


„Spirit, hány éves vagy?” (Névtelen kérdése)

Azt hiszem, ezt már kérdeztétek, de nem vagyok biztos benne… :) 24 éves vagyok, vagyis augusztus 23-án leszek 25 éves. Olyan vén vagyok… Szipp…


„Szerintem most nyálasnak fogsz tartani, de én a Múlt árnyai uccsó fejezeténél majdnem elsírtam magamat.” (Helga kérdése)

Nem, egyáltalán nem tartalak nyálasnak, sőt! :) Örülök, ha tudok hatni az emberek érzéseire és gondolataira. :) Ez számomra olyan visszajelzés, ami biztosít arról, van értelme annak, amit csinálok. :) És én is szoktam sírni könyveken, filmeken. :D Nagyon bele tudom élni magam a különböző történetekbe. :)


„Viszont azt megkérdezném, hogy akkor Edward most megtudta, hogy Isabellának Ő a bevésődése?” (Meszty kérdése)
„"Őt úgysem bánthatnánk Isabella miatt." No, ehhez lenne egy kérdésem. Azt már mondtad, hogy Alice nem árulta el Edwardnak azt, hogy ő Isabella bevésődése. És mikor Edward ezt hallotta Jonathantól, akkor ezt hogy értette? Azt, hogy "Biztos azért, mert Isabella szerelmes belém...", vagy elgondolkozott rajta, hogy miért mondták ezt? Semmit sem sejt erről az egészről? És Isabella mért nem mondja el neki? :)” (Juca kérdése)
„De most nem jött rá, hogy ő a bevésődése Isának a fiúk gondolataiból? Vagy nem figyelt annyira?” (Szandra kérdése)

Igen, mikor Jonathan arról beszélt, hogy Edwardot nem bánthatják, a fiúk fejében automatikusan megjelent az a gondolat, hogy azért, mert ő Isabella bevésődése. Épp ezért Edward tud már a dologról, csak azt várja, hogy Isabella árulja el neki. Isabella viszont, elég feldúlt volt a baleset és majdnem halál miatt, plusz az Edwarddal való beszélgetés is elég bonyolult volt a számára a bevésődés okozta gubancok nélkül is, aztán meg jött Joshua segélykérése, szóval, nem volt se ideje, se lehetősége még rendesen átgondolni a dolgokat, és elmondani Edwardnak, hogy belé vésődött. Ezért ez a téma még jegelődik, de elő fog kerülni. :)


„Lehet, hogy azért nem volt rá a hatással a méreg, mert már került a szervezetébe, és így végülis a szervezete már immunis lett rá, jó persze, az elsőnél nem ez volt a magyarázat, de talán ezért?” (Ancsa girl kérdése)
„Ugye ki fog derülni majd hogy Isabella hogy élte túl a vámpírméreg okozta "halálos balesetet"????” (Kitty kérdése)
„akkor most isabella tényleg immunis a vámpírméregre? ez a továbbiakban még nagyon jól jöhet! edwardnak kevésbé kell óvatoskodnia =D ugye majd kiderül, hogy miért is nem ártott isának a méreg?” (Lana D.)
„Mitől is lett Isabella immunis? Van egy olyan sejtésem, h Dominickal függ össze, ugye?” (Kisildikó kérdése)
„Ugye, Carlisle kideríti miért és h ez az immunitás örökre szól?” (Szandra kérdése)
„Vajon Isa, már immunis lett a méregre...?” (Fanee kérdése)


Igen, persze, nem szoktam elvarratlan szálakat hagyni, így ki fog derülni, Isabella miért élte túl a vámpírmérget. :) És ez egy nagyon-nagyon fontos dolog lesz a későbbiekben. Sőt, mondhatom úgy, hogy a 2. könyv főcselekménye ekörül a felfedezés körül fog forogni, és nagyon izgalmas lesz. :)


„Arról szeretnék érdeklődni, hogy a történetnek, amit most nyáron írsz, és úgy tervezed, hogy kiadatod, mi a témája? A tartalma úgy kb? Romantikus, kaland, dráma vagy? Tudsz valamilyen tájékoztatást adni ezzel kapcsolatban?” (Fanee kérdése)

Ez egy romantikus hmmm… krimi és dokumentumregény… Vagy valami ilyesmi. :D Romantika biztosan van benne (de nem nyálasan, csak ahogy már tőlem a ficben is megszokhattátok, viszont egy kicsit több erotikával :) ). A krimi szál is megtalálható benne, de erről nem árulhatok el többet, mert azzal lelőném a poént. :) És dokumentumregény, mivel a sztárok, a csillogás és egyben ennek a világnak a sötétségéről szól olyan cikkek, videók és egyéb információforrások alapján, amiket a valóságban láttam, olvastam, és a főszereplőt Robert Pattinson ihlette, csak én kicsit formáltam rajta, és megteremtettem a saját, nekem tetsző karaktert, aki megfelelt ahhoz, hogy a szemén keresztül bemutathassam azt, amiről a regény szól. :)
Ha szeretnél többet tudni a regényről, és részleteket is olvasnál belőle, akkor nézd meg ezt a linket: http://twilightfic.blogspot.com/2009/05/arnyekvilag-sajat-regenyem.html


„Most már Isabella maradni fog a Cullen házban?” (Juca kérdése)
„Isabella akkor a Cullen házban marad vagy visszamegy a faluba?” (R.E. kérdése)

Nem, nem marad a Cullen házban. Lehet, hogy nagyjából megbeszélték a dolgokat Edwarddal, de Isabellának még mindig szüksége van egyfajta távolságra, amíg nem biztos önmagában. De találkozni fog Edwarddal, csak bizonyos feltételek mellett. :)


„Mennyi ideig tartott amíg Isabella szervezete leküzdötte a mérget??” (Bella kérdése)

Pár óráig. Ugye, még éjjel volt, mikor Isabella találkozott Edwarddal a tisztáson, és körülbelül kora reggelre értek oda a farkasok, amikorra már Isabella jobban volt.


„Josh elég... indulatos. Persze ez a farkasok természetéből adódhat, de ő különösen. Mi az ami miatt ennyire utálja a vámpírokat? Köze van a múltjához? Tudom hogy a farkasok és a vámpírok nincsenek túl jóban, de könyörgöm! Ők Cullenék, és nem bántanak senkit sem.” (Heidi kérdése)

Olvasd el a Szemtanú című fejezetet (23. fejezet) újra, és akkor megtudhatod, hogy miért gyűlöli Joshua a vámpírokat. :)


„Örülök, h Edward meg Isabella tisztázták a dolgokat, már az elején nem értettem, h minek a titkolózás. Ugyan miért ne sikerülne neki megtanulni uralkodnia magán? A többieknek is sikerült. :)” (V kérdése)

Igen, de a többiek nem egy vámpírba vésődtek be. :) Bármennyire is szereti Isabella Edwardot, és bármit is jelent a bevésődés, a farkas ösztöne érzi, hogy Edward vámpír, és ha elveszti az uralmat felette, akkor Edwardnak baja eshet. Isabellának Edward vámpírsága miatt nehezebb dolga van az önuralommal, mint a többi farkasnak.


„Viszont arról nem lehet tudni, h a többi farkas kinek a leszármazottja? Mert ugye Seth unokái Daniel meg Benji, de a többi 3 farkassal mi van? Vagy írtad már, és én nem figyeltem?” (V kérdése)

Jonathan Levi Uley leszármazottja, Aidan Quil Atearáé, Daniel és Benjamin pedig Seth Clearwateré. Joshua származása érdekes, és erről még lesz majd szó később a ficben, úgyhogy erről inkább most még nem beszélnék. :)


„ameddig Szandi nyaral, addig nem lesz új feji sem?” (Lou kérdése)

Hát, elvileg Szandi minden nap el tudja olvasni a mailjeit, így megígérte, hogy ha írok, átnézi azt, de nem várhatom el, hogy nyaralás közben ugorjon, szóval, lehet, hogy pár nappal tovább tart majd az átfutási idő. Úgyis mindig nyaggatom az olvasással, legalább most hadd pihenjen szegény. :D


„Jártál valami féle írói oktatásra vagy ilyesmire? Vagy csak magadtól tudsz így?” (Névtelen kérdése)

Nem, nem jártam semmiféle íróképzésre. Nem is tudom, hogy létezik-e ilyesmi Magyarországon egyáltalán… :D Egyszerűen csak 3 éves korom óta olvasok, 13 éves korom óta írok történeteket és verseket, szóval, volt időm tanulni, fejlődni. Viszont, még mindig nem mondhatom azt, hogy végeztem, mert még rengeteg tanulni valóm van. :D


„mi van az aloldallal? Pontosabban az Edward szemszögéből írt történetekkel? Kíváncsi lennék,mit csinált,amíg Isabella a farkasoknál volt!!” (Névtelen kérdése)

Ezt is mintha már írtam volna… Az aloldal működik továbbra is, fogom frissíteni, viszont az Edward elemzések nem tudom, folytatódnak-e. Vagyis, nem olyan formában, mint eddig… Lehet, hogy egy-két fejezetet megírok majd Edward szemszögéből is, de az összesre sajnos, nincs elég időm. :-/


„Most hogy nyár van,most is ugyanígy folytatod a történetet vagy esetleg tartasz szünetet is?” (Névtelen kérdése)

Nem, nem fogok szünetet tartani. :D Nem bírnám ki egy hétig sem írás nélkül. :D És hát, nyaralni sem megyek sehová, szóval, okom sincs szüneteltetni az írást.


„Amugy ,előre kigondoltad már a Jövő reménysége összes történését meg nagyjából a fejezeteket vagy útközben találod ki? És mi a helyzet a 3.kötettel?” (Névtelen kérdése)

A főszálat előre kitaláltuk Szandival, viszont most is például változtattam rajta egy keveset, szóval, nem fix semmi sem teljesen. :D A mellékszálak nagy része is megvan a fejemben, de ezek is változhatnak idővel aszerint, hogy mit akarnak a szereplőim. :) Viszont azt, hogy mi történik egy-egy fejezetben, nem tudom… Az csak írás közben derül ki mindig. :)
A 3. könyvvel kapcsolatban még csak az ötletem van meg, de nagyon halványan, szóval, az még csak homályosan dereng a fejemben, és meglátjuk a 2. kötet után, hogy mi is lesz belőle pontosan. :D

„Ja és a másik farkas nem lehet hogy Isabella közelébe akar férkőzni mivel valami kötödése van hozzá? Nem bevésődésre gondolok hanem arra hogy családi kötelék van köztük.” (R.E. kérdése)
„Nem lehet,hogy a farkas az egy igazi vérfarkas,úgy értem mint a BD-ben amit Aro mondott...de aztán eszembe jutott h azok csak teliholdkor változnak át nem? de ahogy te is megírtad...mióta követed te Meyert?..” (Cacty0729 kérdése)

Nem, Isabella nem rokona az idegen farkasnak. :)
És lehet, hogy a cselekményben nem követem Meyert, de a vámpír- és farkasvilág szabályait, amiket ő alkotott, szigorúan betartom. :) Szóval, nem, nem lehet, hogy az új farkas vérfarkas. :) De majd kiderül nem sokára, hogy ki is ő. :)


„Te olvasol más fanficeket?” (Polett kérdése)

Twilightosakat? Hát, igazából csak két olyan fic van, amit magamtól folyamatosan olvasok. Az egyik Freebé, aminek az elejét az aloldalon is megtalálhatjátok, a másik Barterikáé, a Kamaszkorom utolsó nyara. Ez a két fic az eddig, ami nagyon megfogott.
Van még ezeken kívül, amiket kérésre elolvastam, ezek között is voltak jó ficek. :)
Viszont, a legtöbb Twilight fic sajnos, nem túl jó. Általában a 2. fejezet után nem tudom eldönteni, hogy sírjak, nevessek vagy a falat kaparjam kínomban… :D Ezt nem rosszból mondom, mert ezeknek a ficeknek az írói között vannak nagyon tehetségesek is, csak én szörnyen kényes vagyok két dologra. Az egyik, hogy a karakterek legyenek hűek az eredeti könyvhöz, a másik, hogy a ficben tartsák be azokat a vámpír- és farkasvilágra vonatkozó szabályokat, amiket Meyer megalkotott. Ha ezek nincsenek meg egy Twilight ficben, akkor lehet az író bármilyen jó, nem tudom megszeretni a ficét. Ez az én hibám, tudom, de mindenkinek vannak heppjei. :D

11 megjegyzés:

  1. Szia Spiritem:)
    Olyan jó ez a kérdezz-felelek:D
    Jó kis infók derülnek ki:D És annyira édes, ahogyan beszélsz a szereplőidről.:D Persze egy író belelát a szereplői lelkébe, de olyan aranyos:D És az is örömmel tölt el, hogy nem tartasz szünetet:) A történeted fénypontjai a nyárnak:) Hát az uccsó választól megijedtem:) Remélem, hogy ha egyszer eljutunk odáig, akkor őszinte leszel hozzám azzal kapcsolatban, és bevallod, hogy kaparod e a falat vagy sem:) Én akármit is mondasz akkor is hűséges és pattogó olvasód maradok:)
    Lenne pár kérdésem ezek főleg az időre vonatkoznak:)

    Hány éves a kis Edward és Seth?
    A kicsiről írtad még az első fejezetekben, hogy pár hónapos, de azt nem ,hogy mennyi, szóval most mennyi idős?:) Seth pedig körülbelül 75 vagy annál több lehet?
    Az első fejezettől a harmincadikig A múlt árnyaiban mennyi idő telik el? Van utalás hogy telnek a napok, de pontos információ nincs:)
    Köszi, Puszi,
    Truska

    VálaszTörlés
  2. Az elejét olvastam még csak a történetednek, és attól nem kapartam a falat. :D Nem a te ficedről beszéltem, viszont nem akarok neveket vagy címeket mondani, nehogy valakit megbántsak, mert tényleg vannak köztük jó írók, csak nem tartják magukat azokhoz a szabályokhoz, amiket én szentnek és sérthetetlennek tartok. :D
    Majd ha továbbolvasom a ficedet, akkor mondok róla részletes és őszinte véleményt. :) Csak kéne egy kis szabadidő az olvasáshoz. :D Egyébként, hiszek abban, hogy el kell mondani az íróknak azt is, ha valami rossz a művükben (ez még nem jelenti azt, hogy rossz írók lennének), mert ebből tanulnak, szóval, ha valaki véleményt kér tőlem, mindig őszinte vagyok vele. :) És természetesen, elvárom, hogy velem is őszinték legyenek az olvasók, és ha valami hibát találnak, akkor szóljanak. :) Az építő negatív kritikából is sokat tanul az ember. :)

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy megint jelentkeztél a "Kérdezz-felelek"-kel! Legalább néhány morzsa jut a cselekményből, amíg várjuk a következő fejezetet. :)
    A hétvégén újraolvastam "A múlt árnyai"-t, másodjára is fantsztikus élmény volt, és most megértettem sok kis utalást, ami első olvasásra fel sem tűnt. Igazi művész vagy e téren. :)
    Egyvalami érdekelne: voltak homályos utalások Tanyával kapcsolatban, mintha Edward titkolna valamit. Erre fény derül majd később?

    VálaszTörlés
  4. Hellóka!
    Ugyan az lenne a kérdésem mint Truskának!
    Hány éves a kicsi Edward? Mivel nem írod, hogy mennyi, így gondoltam rákérdezek! És arra is kíváncsi lennék, hogy Alice-el, mennyi ideig gyakoroltak? Vagyis, hogy mennyi időbe telt, mire úgy tudta uralni magát Isabella, hogy ne támadjon rá? Na meg, hogy Edward, hogy nem neszelte ki azt, hogy mi volt a levélben, amit Isa adott Alice-nek? Elvégre Alice fejébe belelát! Húú egy kissé túlontúl sokat írok!:) Bocsi! NA csak ennyit szerettem volna! Ha még eszembe jut valami, akkor írok megint!:P Jah és mennyi ideig írod ezeket a kérdezz-felelek - es részeket? Mivel eléggé sokan vagyunk, akik kíváncsiskodunk... Na most már tényleg abba hagyom!

    További sok jó kíváncsiskodót!:)

    Mystic Angel

    VálaszTörlés
  5. Na, így már minden világosabb, de annyira szeretem azokat, a "nem szólhatok még róla" utalásokat és egyáltalán nem negatív értelemben. Úgy érzem, hogy ez tesz egy könyvet igazán izgalmassá: a várakozás és a buksink mozgásban tartása :D A ficekkel és is így vagyok. Őszintén? Nem szeretnék sértő lenni, de a legtöbb annyra erőltetett és túlcsavart, hogy tényleg az embernek a gumiszoba jut már az elején az eszébe. Több ismerősöm is írt, de abból csak egyetlen egy van amiben látok elég sok fantáziát, de a többi eléggé...furi. A tiéden kívül egyetlenegyet sem szoktam rendszeresen olvasni, viszont Isabella történetét IMÁDOM!!! Az eredeti saga után, viszont az ember MÉG szeretne valamit, ezért jók a JÓ ficek.:D SOkan ajánlják a Kamaszkorom utolsó nyarát, de a BD-ban valahogy nem nőtt a szívemhez Renesmee (nem tehetek róla na :D), habár eléggé Jake fan vagyok, nem tudom, hogy belevágjak e Nessie miatt érzett unszimpátiám okából... Még többen mondják, hogy az Evermore-t és az Evernight-ot érdemes lenne elolvasni, de könyvet venni egyelőre nincs pénzem...:( Sebaj, augusztusban lesz az én születésnapom is, remélem akkor majd csak összejön. Addig meg kisebb regények és a twilightfic.blogspot.com a mindennapos!! :D Remélem nem sértettem meg ezzel senkit... :D És Spirit: Sok sikert a saját és az Isabellás történethez is! Nem is tudom, hogyan bírnám ki az oldalad nélkül!! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Bine!
    Tudom, hogy nem ez a megfelelő hely, de nekem megvan mindkét Ever könyv, ha gondolod szívesen elküldöm, csak küldd el az e-mail címed! :D

    Kedves Spirit!
    Örülök, hogy újra van kérdezz-felelek! Megint egy csomó kérdést sikerült tisztázni! És ez tökjó! Sajna nekem nem mindig van kérdésem rögtön a fejezet elolvasása után, ezért minden hsz-t el szoktam olvasni...
    De jók a felvetések... A kicsi Edwardra én is kiváncsi lettem! Most akkor mekkora is ő? Van már 1 éves?
    Várom a következőt!
    pussz

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Nagyon jó ötlet volt ez a kérdezz-felelek!:D
    Most kifogytam a kérdésekből, mindet megválaszoltad:D Ezért is köszi:D
    Csak annyi, hogy Szandinak jó nyaralást és köszi neki, hogy még így is gondol ránk:D
    Puszilom mindkettőtöket:D
    Lou:)

    VálaszTörlés
  8. Szia Spirit!
    Hát, ez a kérdezz felelek dolog felvetett bennem egy kérdést... Vagyis inkább egy felismerést Joshuával kapcsolatosan. Ő kicsit olyan mint Leah. Bár lehet hogy csak az agyamra ment a kíváncsiság.

    Köszönöm, hogy nem tartasz szünetet :)
    Nagyon várom már a következő részt.
    Üdv:Pet

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nem régiben megnéztem egy koros filmet ami egy könyv után készült. A címe: Interjú a vámpírral.
    Szeretem ezt a filmet, már korábban is láttam. De az amit most felfedeztem teljesen padlóra vágott. Mindanyian azért szeretjük Meyer vámpíros könyvét mert teljesen más színben látja/írja le a vámpírok misztikus világát, adottságait. Legyen az testi vagy mágikus estleg lelki. Erre bombaként robbant be a tudotomban, hogy az egész egy NAGY KOPPINTÁS! A kapcsolatok, az átalakulás az egész!!! Egyszerűen... olyan csalódás az egész... Ha lesz rá ídőd nézd meg a filmet... Tudom, hogy ez nem a "beszéljük ki a Twilight sagat oldal" De szökségem ven a véleményedre. Az én lelkem elég zakaltott emiatt... Nagyon a szívemhez nőtt az egész cucc. Kérlek válaszolj elre a "kis" levelemre.
    Puszi, Lena

    Ui.: Sorry az ömlengésért. =D

    VálaszTörlés
  10. Szia Spirit!
    Lenne egy kérdésem... Victoriával mi történt? Mert ugye Cullenék nem jöttek vissza, de Victoria már Bellát akkor is megakarta ölni, nem? Köszi a választ :) És egyébként grat a ficedhez és remélem hamarosan jön a következő fejezet :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem van egy olyan gondolatom, hogy Joshua Isabella rokona.. Ez most nem is tudom, hogy ugrott be.:D Na, mindegy.:) Pusz: ewoO

    VálaszTörlés