.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. július 27., hétfő

Meglepetések

Szóóóval, ma meglepetések sorozata fog várni rátok. Nem, ne számítsatok olvasni valóra, most más fajta meglepiket kaptok, de remélem, hogy ezek is tetszeni fognak. :) Az első meglepi tegnap este készült el, és már nem bírom ki, hogy ne mutassam meg. Kicsit béna, kicsit kezdetleges, de az én kis bénaságom, egyedül csináltam, nektek. :) Remélem, tetszik, és használni fogjátok. :) Azért a fejezetekhez a kritikákat és kérdéseket továbbra is ide kérem. De tényleg! :D

És akkor a meglepi: http://www.freeforum.hu/twilightsb


Ma még jelentkezem a többi meglepetéssel, amiket valószínűleg ebbe a bejegyzésbe fogok megírni, szóval, nézegessétek. Majd felülre kiírom, mikor bővítettem, hogy mindenki biztosan észrevegye. :)

Addig is pussz mindenkinek! :)

7 megjegyzés:

  1. Szijja.=) Szerintem 1általán nembéna.:D És nagyonis ügyes vagy.:) Amiket irsz 1szerűűen imádom<333 Várom a 9. fejezetet.Mikor nyaralni voltunk kkor is az olvasás hiányzott az 1ik legjobban.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, örülök, ha tetszik. :) Igazából, elég kezdetleges fórum, és van néhány macerás tulajdonsága, de sajnos, nem vagyok egy számítástechnikai zseni, és ezzel is 2 napot szórakoztam, mire kész lett. :D Szóval, a célnak megfelel, és tényleg elmondhatom, hogy én csináltam csak nektek. :)
    A 9. fejezet készülőben van. :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy megcsináltad, nekem is tetszik! Csak valaki már lestoppolta a nevemet! :-( De azért megoldottam!
    Puszi: Viki(July)

    VálaszTörlés
  4. Velem is előfordult már... Mondjuk, nem a Spirit Blissel, hanem mikor még Riena néven futottam valamikor az őskorban. :D De a lényeg, hogy ott vagy a fórumon, bármilyen névvel is. :) Pussz neked is. :)

    VálaszTörlés
  5. Azthiszem az én nevem is lestoppolta vlki:(:(:(

    ...aztán lehet csak én voltam béna regizésnél xDxD

    VálaszTörlés
  6. Tökjóó, örülök, hogy lett ilyen ^^ Az én nevemet is lestoppolták :( No mindegy, megoldottam :P

    VálaszTörlés
  7. :) Nagyon jó lett.:) Nem is béna.:)

    VálaszTörlés