.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. július 1., szerda

Kérdezz-felelek

A lentieket csak az olvassa el, akit nem zavar, hogy tele van spoilerrel!!!

Szóval, mivel nagyon el vagyok maradva a hsz-ekre való válaszolgatással, és nem tudom, mikor tudom pótolni őket, ezért köszönet mindenkinek, aki írt a fejezetekhez. :) Köszönöm a dicsérő szavakat és a biztatást, és hogy ennyit gondolkoztok, elméleteket állítotok fel, aggódtok. :) Mivel nagyon sokan írtatok, és egy témához sok hasonló hsz jött, így nem biztos, hogy mindenkié kikerült ebbe a rovatba, de igyekeztem kiszűrni az összest, bocsánat, ha valakié felett mégis elsiklottam, csak dúskáltam a bőségben, hála a jó égnek és nektek! :) Még egyszer köszönöm, hogy a válaszaim hiányában is ennyien írtok hsz-eket, édesek vagytok, és sajnálom, hogy a napjaim nem 48 órából állnak, és nincs időm mindenre, amit szeretnék értetek megtenni.




Isabella terhessége:

Mivel erről ezernyi hsz érkezett, így nem írtam ki őket, bocsánat mindenkitől, aki ezzel kapcsolatban kérdezett itt vagy akár mailben (amire megint csak nem volt időm válaszolni, azért is külön bocsánat…).
Szóval, ha logikusan végiggondoljuk a dolgokat, akkor kiderül, hogy bármilyen áljeleket is csempésztem a történetbe, a farkasbiológia miatt Isabella nem lehet terhes. :) A teste nem változik, így nem képes kihordani egy babát, és a magzat már az első átváltozása során kilökődött volna, mint egy idegen test, amit a szervezet nem bír elviselni. Mint a transzplantációk során is megesik néha…
De édes, hogy először mind pánikba estetek. :D Tudom, gonosz vagyok, amiért ijesztgetlek titeket, de csak azt szeretném, ha logikusan átgondolnátok a dolgokat. :) Elmélkedni érdekes dolog. :)


„Amúgy hány fejezetesre tervezed ezt a könyved?” (Wywus kérdése)

A jövő reménysége még fogalmam sincs, hány fejezet lesz. Ez majd írás közben derül ki. A múlt árnyait sem terveztem meg előre. A véletlen műve, hogy pont 30 fejezetre jött ki, csak megtippeltem, hogy körülbelül annyi lesz. :)
De a 2. könyv is minimum 30 fejezet lesz, ez már biztos. :)


„Saoréval mi a helyzet?” (Leia kérdése)

Saore otthon pihenget, hogy ne essen baja a babának. Isabella néha beugrik hozzá, de ezek csak rövid látogatások, így nem írtam róluk még, de majd Saore is hamarosan megjelenik újra. :)


„Kinézem azt is hogy átlépi a határt. Remélem mostanság majd. Hehe... (de gonosz vagy, és tudom, hogy ha átlépi, az lesz a fejezetvég) Ugyanakkor nem támadhatják meg, hiszen bevésődés tárgya és az tilos” (Leia kérdése)

Ez így van. Ha Edward átlépné a határt, a farkasok nem bánthatnák érte, mivel egy másik farkas bevésődéséhez nem érhetnek. Viszont, Edward még nem tudja, hogy Isabella bevésődése, szóval, nem kockáztatná meg, hogy az egyezséget megszegve bajba keverje a családját. :)


„Csak egy kérdésem lenne, hogy azt írtad, hogy amikor Isabella átváltozott, akkor kicsit intenzívebben érezte a vámpírillatot. Vagy csak én értelmeztem félre? Miért van ez? Ha ember, akkor nem érzi annyira?” (Juca kérdése)
„akkor Isabella emberként is érzi a vámpírok "bűzét", csak nem annyira mint farkasként?” (Lou kérdése)


Emberalakban is élesedtek Isabella érzékei. Nagyon jól és messzire lát, jó a szaglása, a hallása, viszont, farkasként még jobb. :)
És igen, emberként is érzi a vámpírok szagát, kevésbé, mint farkasként, de érzi.


„a saját műveddel hol tartasz?” (Andi kérdése)
„Hogy állsz a saját könyveddel? :) Már azt is nagyon várom. :” (Polett kérdése)

Haladgatok. :) Örülök, hogy mindig érdeklődtök utána. :) Nyár végére kész leszek vele, ez biztos. :)


„sok idő telt el de senki nem emlékszik Bella apjára? Hiszen ő volt Forks rendőrfőnöke.” (R.E. kérdése)

Forksban már nincs senki, aki személyesen ismerte volna anno Bella apját. Hiszen, ha őt ismerné valaki, az Cullenékra is emlékezne, viszont Cullenék addig nem jöttek vissza Forksba, amíg valaki rájuk ismerhetett volna. Akik ismerték őket és Bella apját, azok már vagy meghaltak, vagy elköltöztek jó messzire.
Azt persze, tudhatják néhányan a városban, hogy Isabella dédapja volt a rendőrfőnök, de senkit nem izgat túlságosan, mert már nincs jelentősége.
Ez a valóságban is így van. Pl. a nagypapám Abaligeten igazgató volt, és most 50 év múlva, már senki nem emlékszik rá, vagy aki igen, azt sem nagyon foglalkoztatja a dolog. :) Az emberek a jelenben élnek, és csak a fontos dolgokat jegyzik meg a múltból, márpedig, egy több, mint 60 évvel ezelőtti rendőrfőnök, valljuk be, nem egy nagy látványosság, amit megjegyeznének. :D Bármennyire is cuki, ahogy a filmben a vadászpuskával hadonászik, és paprikaspray-ket osztogat a lányának. :D


„Annyira olyan mintha létező személyek lennének! Nekem legalábbis.. főleg a film óta még inkább. (remélem nem én vagyok egyedül ilyen...)” (Lou kérdése)

Nem, nem te vagy. :D Én is már úgy beszélek a szereplőkről, és úgy fejtem ki a véleményemet a vámpír- vagy farkasbiológiáról, mintha élő-létező személyekről lenne szó. :D Persze, azért ne harapjatok meg senkit, mert bár izgi lenne, a karakterek, vámpírok, farkasok nem léteznek. :D


„Na szóval, Isabella felmászott egy fára, kellő messze Edwardtól, hogy ne vegye észre, és a szaga se árulja el. De Edward mégis észrevette. Talán azért, mert hallotta a gondolatait a babának, úgy mint az eredetiben Nessie-ét is hallotta Bella hasában?” (Lou kérdése)

Ez eddig eszembe sem jutott, de érdekes elmélet. :) Viszont, véleményem szerint, Isabella és Edward között olyan erős az érzelmi kötődés, hogy Edward egyszerűen megérezte, hogy Isabella ott van. Én hiszek abban, hogy néha az ember, nagyon szeret valakit, akkor megérzi, hogy a közelében van, vagy valami baj történt vele.


„Megkérhetnélek valamire? Ha meg fog jelenni a könyved akkor lennél olyan kedves, hogy küldesz nekem egy dedikált példányt?” (Barbi alias Limóna kérdése)

Hát, ingyen könyveket nem hiszem, hogy tudnék küldeni bárkinek is (mivel, ha egy olvasómnak küldök, akkor a többieknek is kéne – nem szeretek kivételezni), mivel a könyvnyomtatás elég sokba kerül, én pedig nem vagyok túl jól eleresztve anyagilag. :) Viszont, ha megjelenik majd a könyvem, és megveszitek, akkor örömmel aláírom bárkinek. :D Bár kicsit furcsa érzés, hogy miért akarná bárki is az én aláírásomat, de jól esik. :)


„Nem tudom, hogy kérdeztem-e már, vagy csak akartam kérdezni, hogy a találkozón ugye a sokat emlegetett "szent-múzsa-Szandi" is ott lesz?” (Mismouth kérdése)

Ott lesz mindenképpen. :) Szandi nélkül nincs pécsi rajongói találkozó. Az olyan lenne, mintha fél karral vagy lábbal jelennék meg. :)


„Szóval, hogy lehet az hogy Isabella tart attól, hogy megtámadja Edwardot, mikor Ő a lenyomata (bevésődése)?” (Pet kérdése)

Az eredeti könyvben Sam is megtámadta Emily-t, holott ő volt a bevésődése, és Emily még csak nem is volt vámpír. Én úgy gondolom, hogy mikor még fiatal egy farkas, az átváltozásoknál pillanatokra elveszíti a felettes én az irányítást az ösztönén felett. Az ösztönén számára pedig Edward vámpír. Ezért támadhatna rá Isabella, ha elveszítené az irányítást maga felett.


„Amúgy, nem tudja most is kiszívni a mérget, mint még az Alkonyatban?” (Ancsa girl kérdése)

Hát, szerintem, a nyelv a felépítése és egyéb dolgok miatt nem olyan testrész, amiből ki lehetne szívni a mérget. :D Nem igazán értek a dologhoz… :) De fogjuk rá, hogy nem tudja. :) Nálam más lesz a megoldás, bár vicces lett volna, ahogy Edward megpróbálja kiszívni a mérget. :D


„Edward megharapta a nyelvét? Korábban nem történt ilyesmi, mindig nagyon óvatos volt. Vagy lehet, hogy most szándékosan?” (A. Kata kérdése)
„Edward megharapta Isabellát? =O talán tud valamit, amit mi nem, és direkt harapta meg.. =D bár ezt nem hiszem, mert ha Isabella halálra rémült attól, amit Edward szemében látott, és egyből az ugrott be neki, hogy meg fog halni, akkor gondolom csakis valami mérhetetlen kétségbeesést, vagy valami hasonlót láthatott.” (Lana D. kérdése)
„Te direkt "küldted oda" Edwardot éhesen, tehát valamilyen módon biztosan arra ment ki a játék, hogy megharapja Isát.” (Melinda kérdése)
„Ráadásul, mi az hogy Edwárd megharapja Isabellát??? Eddig mindig ellenállt, most meg csak így megteszi. Ááááááá nem értem én ezt.” (Névtelen kérdése)
„Most nem mondod komolyan, hogy Edward megharapta Isabellát!?” (Cacty0729 kérdése)
„Hááát, szerintem tuti van valami alapja, hogy Edward megharapta Isabellát, hiszen eddig - ahogy már említettétek -, nem tett kárt benne Edward soha! Akkor most miért tenné??? Tuti van valami célja ezzel!!” (Sabyna kérdése)
„Spirit a kérdezz-feleleknél azt mondta, hogy ha 1 farkas lemond a farkasságáról onnan kezdve lehet akár vámpír is, ezt lehet tudja Edward is?” (Telekygirl kérdése)
„eltöprengtem rajta, mi van, ha szándékos volt. Talán Edward így akarja magához kötni? Ennyire szerintem nem lenne önző. Meg a körülményeket tekintve... Kitenné Isabellát ilyen veszélynek? Bár lehet, hogy tud valamit, amit mi nem, vagyis azt, hogy hogyan reagál a lány szervezete a méregre” (Nessa kérdése)
„Most akkor Edward megharapta? De hát csak nem lesz baja, mert már egyszer túlélt egy harapást! Hú Edward most biztos totál ki lesz akadva, hogy majdnem megölte Isabellát, és majd most ő nem akar vele lenni.” (Brigitta kérdése)

Nem, Edward nem harapta meg Isabella nyelvét. Véletlenül karcolta meg a foga, ahogy Isabella túlságosan elmélyítette a csókot, Edward ettől megijedt, és el akarta tolni magától Isabellát. Az egész egy véletlen karcolás volt.
Edward direkt sosem harapná vagy sebezné meg Isabellát. Szerintem, előbb rágná le a saját karját. :D
És igen, ki lesz borulva gondolom, amiért ez történt, de még nem tudom, pontosan, mit fog tenni, mondani. :) Majd írás közben kiderül, mit szeretne Edward. :)


„Nekem van egy olyan ötletem, hogy ez esetleg Jacob, öregen. Majd mindjárt visszakeresem, de nem úgy volt, hogy Bella halála után nem sokkal követte őt? Nem lehet, hogy öregkorában úgy döntött, újra farkas lesz?” (A. Kata kérdése)
„Én is filóztam, hogy egy öregember lehet az idegen farkas, de tuti nem Jacob ugyanis ő vörösesbarna volt. Viszont Seth...” (Bine kérdése)
„Hm.. sokat gondolkoztam ezen a farkasos dolgon. Szerintem majdnem biztos, hogy nem Seth az. Igaz, hogy ő már megöregedett, de nem látom sok értelmét, hogy a környéken csatangoljon titokban. Meg lehet, hogy én gondolom rosszul, de szerintem őt fel kellett volna ismerniük szag alapján, hiszen velük él.” (Nessa kérdése)
„figyelj, írtad hogy Jake-nek nem változik a bundája.. de Sethnek akkor igen?” (Reniee kérdése)
„Az idegen farkas szerintem azért lehet Jacob, mert az, hogy milyen színű a farkas bundája az nem attól függ hogy milyen színű a haja! Nem??? (ha igen akkor miért nincs Isabellának fehér haja?) Én úgy tudom, hogy személyiség függő az hogy milyen a farkas bundája.” (Bella kérdése)

Nem, nem Jacob a farkas. Jacob tényleg megöregedett és meghalt, és most a mennyországban kergeti a nyuszikat és Bellát. :D Isabella ott volt a temetésén, szóval, biztosan halott. Bocsánat minden Jacob rajongótól. :)
Seth sem lehet, mert ha emlékeztek még az első könyv közepe felé a Quileute-ok című fejezetre (azt hiszem, abban van), Seth még mindig La Push-ban él a többiekkel, és ő tényleg sosem lett farkas. Seth ugye, akkor változott át, amikor az újszülöttek ellen harcoltak Cullenék oldalán, viszont itt Cullenék sosem jöttek vissza, és újszülött-hadsereg sem volt.
Egyébként, én úgy gondolom, hogy amíg a farkas nem öregszik, addig a bundája színe sem változik. Viszont, ha feladta már a farkasságát egyszer, öregedett, és utána lesz újra farkas, akkor változhat. :) Persze, általában nem nagyon, mivel az ember alapszemélyisége nem változik, és ugye, a bunda színe, elvileg, tényleg attól függ. :)
És Szandi felhívta a figyelmem arra, hogy Taha Aki bundája is őszes lett, mikor már öregen változott át. :) Szóval, öregebb, bölcsebb lett, és gondolom, ezért változott az alapszemélyisége és a bundaszíne is. :)

„Persze lehet, hogy ez hülyeség, mert akkor a falka valószínűleg felismerné, hallaná a gondolatait.” (A. Kata kérdése)
„Szóval nem hallanák a gondolatait, hiába quileute, és nem számít, hogy régebben Sam volt az alfája, hiszen Jonathan falkája különbözik a régitől, tagokban és irányításban is. Ha az idegen vagy törzsbéli farkas viszont nem szeretne közéjük tartozni, akkor keresztet vethetnek a telepatikus képességükre, mert ez csak a falkatagokra vonatkozik. Mármint a Breaking Dawn második kötetében Sam falkája nem hallotta Jacob falkájának gondolatait nem?” (Bine kérdése)

Én úgy emlékszem, hogy csak az azonos falkába tartozó farkasok hallják egymás gondolatait, kivéve a falkák Alfáit, akik, ha akarnak, de csak akkor, képesek egymással kommunikálni gondolatban.


„engem az is érdekelne, hogy tulajdonképpen mit is takar, hogy Alice-nek nem volt más választása...” (Lana D. kérdése)
„Ja igen arra is kíváncsi vagyok hogy vajon Ed mivel fenyegette meg Alice-t!!!” (Kitty kérdése)
„Hát szerintem Alice kapott egy új autót....:)” (Névtelen kérdése)
„Nos, tisztában vagyok vele, hogy Alice lány Edward meg fiú, de szerintem tőle bármi kitelik, főleg, ha Isabelláról van szó. Végül is vámpír, ő mindenre képes...vagy nem?? Miért szerintetek, akkor mivel vette rá Alice-t, hogy "hazudjon" Bellának. Eddig nem tette, pedig ott volt a levél, a találkozások, meg minden, sőt még a gondolatait is el kellett terelnie ezekről és képes volt rá. Most meg csak úgy "elárulja" Bellát?” (M.S. kérdése)
„De visszatérve erre a fejezetre az már nekem is megfordult a fejemben hogy valahogy Edward utánozta Alice hangját de nem tudom.” (Zsuzsi kérdése)
„Szerintem Edward sehogy sem tudná kiadni magát Alice-nek... :/ Attól hogy a New Moon-ban azt hazudta a telefonba Jake-nek hogy ő Carlisle... Kezdjük ott hogy Alice lány, és nem hiszem hogy Edwardnak elég nőies hangja legyen utánozni Alice-t.” (Bella kérdése)
„Szóval én is gondolkodtam és nekem az jutott eszembe, hogy lehet, hogy Isabella már eleve nem is Alice-szel beszélt telefonon, hanem Edwarddal.” (M.S. kérdése)

Hehe, nem, Alice nem egy új autóért árulta el így Isabellát. :) Hogy mi lehetett az oka rá, az még titok. :) De tetszenek a találgatásaitok. :)
És tetszik az Alice hangját utánozta ötlet. :) Hogy női hangot is képes-e utánozni, azt nem tudom… Lehet, hogy igen… De Szandi úgy gondolja, hogy ha képes is manipulálni a hangját, nem annyira, hogy egy olyan embert verjen át, aki jól ismeri Alice-t. Vagyis, Isabellát nem tudta volna így átverni. :)



„Nem tudom pontosan, de a vámpírméreg nem csak farkas alakban halálos?” (Dena kérdése)
„Vagy egy vámpír harapással automatikusan annyi méreg jár, hogy az halált okoz a farkasoknak?” (Sunbeam kérdése)
„Nekem van egy olyan elméletem, hogy mivel Isabella bevésődött Edwardba ezért rajta nem is fog a méreg.” (Lyl kérdése)
„Mi lesz Bellával? Félig vámpír lesz vagy legyőzi megint a mérget??” (Szandra kérdése)

Nem, a vámpírméreg emberi és farkas alakban is halálos a farkasokra, és igen, egy aprócska karcolás vagy harapás is ugyanúgy halálos, mintha ezer helyen és mélyen összemarják.
És a bevésődésnek nincs köze a méreg hatástalanításához. :) Az igaz szerelem erős, de sajnos, a haláltól még az sem menthet meg…
De hogy mi lesz Bellával, azt még nem árulhatom el. :)



„Ha esetleg a farkas valóban egy régi ismerős, miért bukkant fel pont most? Isabella miatt? de akkor honnan tudhatta, hogy ott van? vagy ha nem miatta, akkor miért? És ha az esetleg Seth... Benji nem Seth leszármazottja?” (Lana D. kérdése)
„Új farkas barátunkkal kapcsolatban meg olyan ötleteim támadtak, hogy ne adj Isten ő is nő nemű… és azért vizsgálgatta Bellát annyira.. vagy már idősebb, és valakinek a rokona, vagy én nem tudom.. szóval itt még csak találgatok” (Alinka kérdése)

De igen, Benji Seth leszármazottja, és biztosan tudnának róla, ha farkas lenne, mivel közöttük él még mindig.
Hogy a farkas miért bukkant fel, az jó kérdés. :) Csak még titok. :) Annyit elárulhatok, hogy konkrét céllal jött, de Isabella miatt ezek a célok jócskán más irányt vesznek majd. :)
És tetszik az ötlet, hogy az új farkas nő nemű. :) Ezt még csak tőled hallottam, és érdekes gondolat. :) Szeretem, mikor új gondolatokkal álltok elő. :)


„Valaki előttem írta, hogy lehet az új farkas esetleg Jacob öregen...de hát ő nem lehet, hiszen "annak idején" át sem változott... hisz a Cullenek nem tértek vissza.” (Szente kérdése)

Dede, Jacob átváltozott. Jacob nem Cullenék miatt változott át anno, hanem Victoria és Laurent közelsége miatt. Cullenék már rég elmentek, mikor ő farkas lett. Csak az Eclipsében átváltozott farkasok nem lettek sosem farkasok nálam.
Viszont ennek ellenére, Jacob nem az ismeretlen farkas.


„Edward akkor most ugyanúgy vágyik Bella vérére mint eddig vagy mivel most már farkas így már nem?” (Zsuzsi kérdése)

Jó kérdés… Szandival arra jutottunk, hogy Bella vére változott, mivel a testhője és genetikája is változott, és már kevésbé vonzó Edward számára, de csak egy fokkal. Szóval, még mindig ízlene neki a vére. Ahogy Szandi fogalmazott, egy fokkal jobb, mint a hegyi oroszlán, de rosszabb, mint az emberi vér. :D

„Spirit, te pécsi vagy?” (V kérdése)

Igen, pécsi vagyok. :) Itt születtem, itt élek azóta, itt járok egyetemre, és néha úgy hiszem, itt is fogok meghalni. :D Bár ki tudja… :)


„tudnátok e esetleg felvilágosítást adni a pécsi taliról, hogy hol lesz pontosan?” (Luna kérdése)

Írd meg, kérlek az e-mail címedet nekem a spiritbliss24@gmail.com címre, és elküldöm neked a részleteket tartalmazó infókat. :)

18 megjegyzés:

  1. Wáóóóó én vagyok az első :D:D
    Tök jó hogy csinálsz ilyen kérdezz-feleleket, úgy szeretem olvasgatni, nah meg a történetek, fantaszikusak :D A legutóbbit tátott szájjal olvastam főleg a végét!! :D Csak így tovább király vagy!! :D:D
    Pusziii, Regi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Spirit!
    Köszönöm a hosszú bejegyzést! Megnyugtató volt egyszerre ennyi választ olvasni... :)
    Melinda

    VálaszTörlés
  3. Csak gratulálni tudok. Eddig még nem írtam, de rendszeresen olvasom a blogot és egyszerűen lenyűgöző.:D Mindig izgalommal várom a folytatást. Ez a kérdezz-felelek dolog is nagyon jó ötlet, mert ilyenkor még jobban belemerülök a sztoriba és sokszor olyan elméleteket olvasok amik nekem eszembe se jutottak.:D:D Hát mégegyszer gratulálok.=) Ja és a könyvedre is kiváncsi leszek.:D
    Üdv..Petrus :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Spirit!
    Tökre tetszik ez a kérdezek-felelsz dolog...
    Ez eddig példanélküli...És nagyon remélem hogy lesz több is...

    viszont bennem is megfogalmazódott egy kérdés.
    Sam felajánlotta Jacobnak a falka vezetését...mert ő lett volna a jogos alfa...Mint ahogy Billy is a törzs elöljárőihoz tartozott, és a többi felmenője is alfa volt
    Akkor most akár Isabella is lehetne az alfa...
    Felajánlja neki Jonathan ezt a lehetőséget?
    Ha igen, akkor mert nő és még fiatal farkasként csak később akarja felvetni?

    Izgatottan várom a következő fejezete...
    Hogy van szived itt abbahagyni?? XD

    Riniti

    VálaszTörlés
  5. aztaaaaa ...
    huh most ez meglepett de örülök h csináltál ilyen kérdezz-feleleket..nkem tetszik...legalább megtudtam sok mindent..csak tátottszáájal néztem a képernyőt és úgy olvastam..^^
    szval én drukolok nked..és hm egy kérdés mikor lesz új rész??
    {mert már nagyon várom}
    felvagyok teljesen csigázvaˇ:)
    szval várom..csak igy tovább Spirit..én szeretem olvasni amit írsz..(LL)
    puszi kelly.

    VálaszTörlés
  6. Spirit, hogy miért szeretnénk most az aláírást?? Mert később már drága lenne, vagy túlságosan nehéz lenne megszerezni... :P
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Természetesen nem ingyen gondoltam a dolgot. Csak ha lenne egy könyvem akkor mindenképpen kéne nekem egy aláírás =)

    VálaszTörlés
  8. Spirit,hány éves vagy?

    VálaszTörlés
  9. Köszi a válaszokat Spirit! :D
    Amúgy ebben a kérdezz-felelekben megcáfoltad saját magad. Nem olyan fontos dolog, csak azt mondtad, hogy senki sincs már Forks környékén, aki ismerte volna Charlie-t. Utána meg azt írtad, hogy ugye Seth még mindig köztük él. A New Moon-ban pedig a spaggetiesten találkoztak. :D Nem akarok ezzel akadékoskodni, csak picit viccesen jött ki :D

    VálaszTörlés
  10. Bine, nem, nem cáfoltam meg magam. Azt mondtam, hogy nincs senki Forksban, aki ismerte személyesen Bella apját. :) La Push nem tartozik Forkshoz, és Seth La Pushban él. :) És ő amúgy is a farkasokhoz tartozik - ha ő maga nem is farkas -, és tud a vámpírokról, farkasokról, szóval, nem érdekes, hogy ismerte-e régen Bella apját vagy akár látta-e Cullenékat még fiatalon.

    VálaszTörlés
  11. "A teste nem változik, így nem képes kihordani egy babát, és a magzat már az első átváltozása során kilökődött volna, mint egy idegen test, amit a szervezet nem bír elviselni."

    Tehát a feltevésem helyes volt. Örülök, hogy tudok még logikusan gondolkozni, pedig azt hittem az érettségi óta minden értelmes gondolat elszállt a fejemből (pedig csak két hete volt). Amúgy nekem is tetszik a kérdezz-felelek. :)

    VálaszTörlés
  12. Szia, nagyon jó lett ez a kérdezz-felelek! Nekem nagyon tetszik, csak néhány olyan ember van aki így megválaszolja a kérdéseket amiket felteszünk nekik! Mármint akik írnak ilyen történeteket.:D:D:D
    Ja igen sok sikert a további fejezetekhez, biztos vagyok benne hogy fantasztikusak lesznek!!! Remélem hamar fent lesz a kövi fejezet!!!
    Puszi
    Kitty

    VálaszTörlés
  13. Szia Spirit!!!!
    Jaaj, el sem tudom mondani, milyen boldog vagyok, hogy olvashatom a válaszaidat...:)
    Ez olyan jó...
    Nem akarok nagyképű lenni, vagy ilyesmi, csak hát úgy örülök neki, hogy tetszett az a felvetésem, hogy Edward talán utánozta Alice hangját... Ez teljesen feldobott, még ha nem is ez a magyarázat. Csak ülök a gép előtt és vigyorgok, tiszta büszke vagyok magamra...
    Bocsi, hogy ezzel untattalak titeket, de ezt muszáj volt elmondanom.
    Mégegyszer bocsi és köszi mindent.
    Puszi
    M.S.

    VálaszTörlés
  14. Kedves Spirit!
    Először is köszönjük a sok-sok választ! =) bár még így is csak találgathatunk, de ez így van jól! =D egy dedikált példányra én is igényt tartanék a könyvedből ;) már az alapján a kis részlet alapján is nagyon megtetszett, amit anno megosztottál velünk. és még valami, én csak ma fedeztem fel, hogy a történettel párhuzamosan edward elemzést is írsz. *pirul* szerintem ez is jó ötlet, és nekem nagyon-nagyon tetszik, ma el is olvastam őket, remélem azt sem hagyod abba! ^^ várom az esti folytatást!

    Lana D.

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Én 3 nap alatt olvastam el a Múlt árnyai első fejezetétől egészen idáig az írottakat. Nagyon ügyes vagy, eszméletlenül jó a történet. Szerintem most nyálasnak fogsz tartani, de én a Múlt árnyai uccsó fejezeténél majdnem elsírtam magamat. Gratulálok!!! Minden elismerésem...
    Mikor jön az új rész??

    VálaszTörlés
  16. Szia Spirit!
    Bocs, tudom, hogy nem illik türelmetlenkedni, de ugye lesz ma folytatás?!? Ugye nem csinálod meg te is, hogy bocs, de mégse?
    Nagyon-nagyon várom, és szerintem nem vagyok egyedül...
    Nagyon köszi előre is!

    Kata

    VálaszTörlés
  17. Ja, bocs az előzőért, most látom az előrejelzést...

    VálaszTörlés
  18. Hm.. Innen is sok érdekes dolgot megtudtam, és gyártottam új elméleteket is, de aokat most nem írnám le, ahhoz még olvasok egy kicsit..:P Talán majd ha normálisan megfogalmazódnak az ötleteim, elmondom, hogy mikre gondoltam.:D Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés