.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. július 15., szerda

Harry Potter premier Pécs

Sziasztok!

Ez most egy nem Twilightos felhívás lesz a pécsi olvasóim számára. Néhány barátommal együtt megyünk július 23-án a Harry Potter és a félvér herceg első vetítésére a Pécs Plázába. Ha összegyűlik 15 ember, akkor lehet, hogy olcsóbb lesz a mozijegy. Szóval, szükségünk lenne még pár emberkére...
A film este 20:30-kor kezdődne, de aki nem tud utána hazamenni, az kaphat ingyen szállást. :)
Akit érdekel a dolog, az csipogjon a spiritbliss24@gmail.com mail címen. :) Mindenkit szeretettel várunk! :)

2 megjegyzés:

  1. Tia-Marion-Cintia2009. július 19. 9:49

    Szija! Én már láttam angolul megéri megnéznetek olyan jó! Bellatrixt mégjobban megutáltam(Megöltem siriust, kapj el megöltem őt hihi... áááááá) Jó szórakozást!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó mozizást Mindenkinek!
    Viki (July)

    VálaszTörlés