.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2011. január 3., hétfő

Varázslatos realitás 84.

Infó a frissekről: Igyekszem mindenből frissíteni, de nem sokára lesz egy elég komoly vizsgám, és muszáj arra tanulnom, főleg, mivel anyuék egy csomó pénzt fizettek ki tandíjként. Sajnálom, hogy megint sokat kell várni, és szívem szerint inkább írnék, de remélem, megértitek, hogy tanulnom kell a vizsgákra. Nem tudok időpontot mondani, hogy mikor miből frissítek. A tanulási szüneteket írással töltöm, és erőmön felül igyekszem, úgyhogy remélem, hogy nem kell sokat várnotok már. A következő friss Leah történetéből lesz, mert annak már a vizsgaidőszak előtt megírtam a nagy részét, és így könnyebb befejezni. Utána Edward szemszöget és Gyógyító pilleszárnyakat fogok írni, és végül Démoni érintést. Tényleg igyekszem és bocsánat! A vizsgák után megint összeszedem magam.


- Kérlek, ne! – a hang még el sem jutott Peter füléig mikor már két kar fogta körül a nyakát és egy meleg száj nyomódott a sajátjához. Annyira meglepődött, hogy a szemét sem csukta be, majd végig se gondolta, csak átkarolta a lány derekát és belefeledkezett a csókba. Csak Charlotte mosolya tudta kizökkenteni, viszont az annyira, hogy elveszítette az egyensúlyát megbillent, és a lányba kapaszkodva tudta csak egyenesen tartani magát, ami viszont annyira nevetséges volt, hogy immáron mind a ketten belekuncogtak a csókba.
Mikor szétváltak, még mindig mosolyogva néztek egymásra. Peter jobb kezét Charlotte arcára simította. Hideg tenyere alatt a lány bőre forró volt és kipirult.
- Ez határozottan jobban áll neked, mint amikor sírsz. – A fiú szavaitól Charlotte még jobban elvörösödött.
Peter a reakció láttán csak egy dolgot tehetett. Újra megcsókolta a lányt.

20 megjegyzés:

  1. Jaj de jó! Ez annyira aranyos, nagyon- nagyon tetszett. És végre teljes lett az egész XD.

    VálaszTörlés
  2. szia!
    annyira jó:) csak kár h mindig ilyen rövid részecskéket kapunk :D alig várom a következőt

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de aranyosak! :') Várom a kövit. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  4. Végre már!

    Kellett ez a kis gyógyír szegényeknek. Nekünk is.
    Várom, mi lesz az első csók után. Mert az néha sokkal nehezebb.

    Aranymag

    VálaszTörlés
  5. Juhé! Klassz volt! Szeretem őket, nagyon aranyosak. Az infókat köszönöm, megértő vagyok vizsgaügyben. Egy kalappal- drukkolok neked! Arwen

    VálaszTörlés
  6. Szia! Már vártam az első csókot. Édesek mindketten. Csak egy kérdésem lenne. Irtad hogy mikor melyik fanficet frissited de a varázslatos realitás nem volt köztük. Ezt is csak jóval később tudod majd frissíteni mint a többit? Ha igen az se gond, várni fogok igy is úgy is rá!
    Egy kalappal a vizsgához!

    VálaszTörlés
  7. Varázslatos realitás lesz továbbra is minden nap. :) 2 naponta 10 percet remélhetőleg tudok fordítani erre. :) Köszönöm nektek a megértést! :)

    VálaszTörlés
  8. Átérzem a vizsgahajrádat, szóval nagy kalappal...Amúgy féltem, hogy Peter mit szól, de jobb lett, mint gondoltam. Olyan kis mókusok ;D Na, jobb is lett a napom vége. pusz

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyosak! Jó rész volt! :))
    Szia Adri,

    részemről lemondok a frissekről a vizsgáid végéig. Ha állandóan tanulsz és szünetekben írsz, akkor mikor marad időd pihenni? Szerintem nem vagyok ezzel egyedül, eddig is vártunk már sokat, most is kibírjuk még egy ideig. A lényeg, hogy ne legyen semmi gond a vizsgával! Egyébként totál megértelek, mert rám is vár 7-én és 13-án is egy-egy vizsga, amiknek mindenképpen sikerülni kell!

    Nem olvastam most végig a hsz-eket, ha volt már szó erről, akkor csak csatlakozom a tanulást támogatókhoz! :))))

    Nagy kalappal vizsgákhoz! :)

    puszi
    Edina

    VálaszTörlés
  10. Köszi, annyira szép!én szeretnék még...Köszi!

    VálaszTörlés
  11. Úúúú de örülök nekik! :) ^^,
    Nagyon nagyon sok sikert a vizsgákhoz! ;)

    VálaszTörlés
  12. Sok sikert a vizsgákhoz! Köszönöm Évi

    VálaszTörlés
  13. szia!

    végre, 83 részt kellett várni a csókig:))

    Edivel értek egyet, kibírjuk kevsebb frissel, a lényeg most a vizsga (sajnos persze, nekem is van egy), meg pihenni sem árt néha:))

    VálaszTörlés
  14. Olyan helyesek!!:)))) Nagyon tetszik!!! Én is kiváncsi voltam Peter reakciójára, de nagyon szimpi volt.
    Tanulj csak Adri! Mi tudunk várni - bár piszkosul türelmetlenek vagyunk...:))
    Egy kalappal a vizsgákhoz!!
    puszi nektek
    ggizi

    VálaszTörlés
  15. Jajj ez nagyon tetszett... :D Igazi tündér mese... :D
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  16. Szia Spirit!
    Először is: csatlakozom Edihez, én is inkább várok, mint sem hogy teljesen összecsapjanak a fejed fölött a hullámok! Tanulj csak nyugodtan, ez most a legfontosabb! Mi, a "kemény mag" úgyis megvárunk! :) És ha mondhatom, akkor egy "kalappal" a vizsgákhoz! :)
    És még valami: eddig nem olvastam a Varázslatos realitást, úgy éreztem, a hosszabb fejezetek után annyira nem köt le. Aztán valamiért belekezdtem és behoztam a lemaradást. :) Elején nem voltam odáig, de már kezd kialakulni... :) Drukkolok a szereplőknek és kiváncsi leszek, mivel, hogyan bonyolítod a kapcsolatukat! :)
    Puszi!
    doo-doo

    VálaszTörlés
  17. Szia! (Ezt a komit egy régebbi bejegyzésedhez írtam, és mikor észrevettem hogy nem épp friss átraktam ide h megtaláld. Az Árnyékvilág c. könyvedről beszélek:))
    JJJJAAAJJJJ nekem! Ez a töri fantasztikus... Pár órája találtam a blogobra: már beléptem facebookon a csapatba, és azon gondolkodok mikor tudnám megvenni a könyvedet:D Még csak az alaptörit ismerem, semmi részletet, mégis ezen jár az agyam.Üstökösként robbantál be az életembe, én meg fetrengek a robbanástól.
    Tudom h siker leszel, mivel rengetegen szeretnek. És nem mellesleg olvasok pár törit, de az egyik bejegyzésedre jött 90 kömitol lehidaltam:D Gratula
    De a hírnév mellet ne feledkezz meg rólunk sem:P
    Már most imádlak Millio Puszi Andi

    VálaszTörlés
  18. VÉGREEEEEE!!!!!!!!!!!! :) Már azt hittem sosem csókolják meg egymást.
    Sok sikert a vizsgákhoz! :)
    kartonka

    VálaszTörlés
  19. Nah, akkor újra, mert az előbb nem küldte el... :P

    Szóval... Nagyon köszönöm a megértéseteket és támogatásotokat. :) Azért én írok serényen, amikor csak lehetőségem van rá. :) Úgysem bírok ki 2 napnál többet úgy, hogy egy sort sem írtam. :D

    Andi: Először is köszönöm, hogy bemásoltad ide előre a hsz-edet. :) Örülök, hogy idetaláltál hozzánk, üdv közöttünk! :)
    Boldoggá tesz, hogy tetszik neked, amiket írok, köszönöm szépen! :) És megígérem neked, hogy sosem fogok megfeledkezni rólatok. Nem is tudnék, mivel a családom és a barátaim mellett a szívem a tiétek. Ti adtok erőt, ihletet, kitartást nekem, és sok-sok szeretetet. És ezért nagyon hálás vagyok, és bár ez furán hangozhat, mivel van, akit alig ismerek, de mégis nagyon szeretlek titeket én is. :) Úgyhogy sosem feledkezem meg rólatok. :)
    Köszönöm szépen, hogy írtál! :) Pussz neked is! :)

    És köszönöm azoknak is, akik még újként írtak nekem ide, de valami miatt nem tudtam külön válaszolni nekik. Az egyetem és az írás mellett nagyon kevés az időm és sokszor a végkimerülés szélén állok, de nagyon jól esik, hogy itt vagytok, írtok nekem, úgyhogy tényleg tiszta szívből köszönöm nektek! :)

    VálaszTörlés