.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. május 23., szombat

Köszönet és ajándékok

Utólagos kiegészítés: Tegnap, azaz május 23-án megdöntöttétek a látogatottsági rekordot, ugyanis egy nap alatt 1227 látogatóm volt. Köszönöm! :)


Szandinak és a párjának köszönhetően egy hónappal ezelőtt felkerült az oldalamra egy látogatottság-számláló program. Úgy hittem, hogy kiderül majd 100 olvasóm van körülbelül összesen, épp ezért hihetetlenül meglepődtem az eredményeken, és szörnyen boldog és lelkes lettem tőlük.
Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki látogatja az oldalamat, olvassa a történetemet és azoknak külön köszönet, akik még kritikát is szoktak írni. Nagyon hálás vagyok nektek a biztatásért, támogatásért, és hogy a kevéske önbizalmamat próbáljátok növelni.
Köszönetképpen kapjátok most azt a három ajándékot, amit lentebb találhattok, remélem, tetszeni fog nektek. :)
És most íme a számomra hihetetlen eredmények. Köszönöm nektek! :)


Az eredmények a 2009. április 25. és 2009. május 23. közötti látogatottságot mutatják:

Összes látogatottság: 21485 látogatás

Összes oldalmegtekintés: 39723 megtekintés

Összes különböző látogató: 3698 fő

A legtöbb látogatót a http://www.indeciso.try.hu/ -nek köszönhetem a külső oldalak közül. Ezer hála és köszönet nekik, amiért kitették a linkemet. :) (És persze, a többi engem reklámozó oldalnak is! :) )

A legkevesebb látogatóm április 29-én volt: 569 látogatás

A legtöbb látogatóm május 19-én volt: 1154 látogatás

A történetemet Magyarországon kívül olvassák még: Szlovákiában, Romániában, Kanadában, Németországban, Franciaországban, Szerbiában, Norvégiában, Spanyolországban, Olaszországban, Ausztriában, Hollandiában. Ezen kívül, valahogy az oldalra tévedtek, de nem tudom, hogy olvastak-e: Ukrajnából, az USÁ-ból, Angliából, Japánból, Svédországból, Litvániából, Szlovéniából és Csehországból.
Szóval, hűha! :) Ezek miatt az adatok miatt, azt hiszem, teljes mértékben kiérdemeltétek, hogy valami ajándékot kapjatok! :) Még egyszer köszönöm! :) Szeretlek titeket! *küld egy csomó hálapuszit és -ölelést*

12 megjegyzés:

  1. Kdves Spirit Bliss ! Szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy mi köszönjük neked, hogy megosztottad velünk ezeket a csodálatos történeteket. Remélem még nagyon sokáig olvashatlak :)))))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Spirit Bliss!Ezer köszönet azért ahogy megírtad mi lett volna ha Edward nem tér vissza Bellához.Nagyon tetszik csak így tovább.Az új könyvedet pedig nagyon várom.:D

    VálaszTörlés
  3. Drága Spirit!

    A számadatok nem csalnak! látod mennyien szeretünk téged! Úgyhogy több önbizalmat! Mert igenis jó író vagy! Köszönjük neked! A könyvedhez, és az írásaidhoz is nagyon sok kitartást kívánok!

    Találtam egy idézetet erről: "A könyvek a legcsendesebb és legkitartóbb barátok; a legelérhetőbb és legbölcsebb tanácsadók, és a legtürelmesebb tanítómesterek."

    Mindent összevetve te az írásaiddal barátunk vagy, tanácsot adsz nekünk és tanítasz minket! köszönjük neked! Sok -sok puszi!

    Truska

    VálaszTörlés
  4. Jaj, Spirit! Annyira hálás vagyok neked azért, amit írsz, mert gyönyörű:)) Nekünk kéne megajándékoznunk téged, nem pedig fordítva:) És annyira, de annyira örülök a sikerednek:) Még külföldön is olvassák:) Sose legyen vége ezeknek a történeteknek:) Amíg vártam a meglepetéseket, addig visszaolvastam az előző fejezeteket. A kedvenc részeimet:)))) Szóval nagyon szépen köszönöm, hogy vagy nekünk!! Angyal vagy. Puszi: Juca

    VálaszTörlés
  5. Szia Spirit!
    A Twilight találkozóval kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Miért Pécsett akarod tartani? Megkérdeztem a szüleimet hogy ők elengednének-e. Én szolnoki vagyok, nekem Pécs elég messze van... Mi lenne ha Pesten tartanád a találkozót? Nem csak magam miatt mondom, mert az sincs közel (100km), de legalább az az ország közepén van és akkor másoknak is közelebb lenne akik teszem azt Nyíregyházán vagy Miskolcon laknak. Vagy az ország É-NY-i végében, Győrben. Különben te Pécsi vagy? Mert ha igen akkor megértem hogy könnyebb lenne ott talizni, de hát ha mások is utaznak neked is illene. xD
    Na puszi!!!!

    VálaszTörlés
  6. Mindenkinek válaszolok majd, csak most gyorsan a talis kérdés miatt Isabellának muszáj... :)
    Igen, pécsi vagyok, és mindenképpen Pécsett lesz a találkozó több ok miatt is.
    Az egyik, hogy szörnyen sokba kerül az utazás. Igen, tudom, nektek is. De nem várom el senkitől, hogy ha kenyérre sincs pénze a családjának, akkor eljöjjön a talira, mert szerintem, érthető, ha valakinek anyagi gondjai vannak. Márpedig, nekünk néha a kenyér megvétele is macerás, saját keresetem nincsen, és nem lenne bőr a képemen anyutól pénzt kérni vonatjegyre, mikor még kajára sincs és a lakásunkon is jelzálog van. :-/ Főleg, hogy megszervezhezném az egészet Pécsett is, szóval, valószínűleg nem is adna, mert véleménye szerint, minek mennék Pestre, ha itt is lehet tali... :-/
    A másik, fontosabb okom, hogy nem ismerem Pestet, és ott nem tudnám megszervezni azokat a dolgokat, játékokat, eseményeket, amiket elterveztem. :) Márpedig, higgyétek el, nagyon klassz dolgokat találtam ki. :)
    A harmadik, hogy mások már szerveztek Twilight talit Pesten, szóval, ha valaki pesti talira szeretne menni, megvan rá a lehetősége, csak sajnos, ott nem találkozhat velem... :D
    A negyedik, ami összefügg a másodikkal, hogy én még sosem hallottam olyanról, hogy a szervező is utazzon egy számára vadidegen városba, mert a szervező dolga az, hogy minden rendben legyen, ezt pedig csak úgy képes kivitelezni, ha legalább a várost, ahol a találkozó van, ismeri. :)
    Szóval, tényleg sajnálom, ha valaki nem tud eljönni Pécsre, de nekem nincs lehetőségem utazni.
    Aki viszont mégis eljön, az nagyon klassz napra számíthat, amivel azt hiszem, kárpótolni tudom az utazgatás miatt. :)
    Tényleg sajnálom, ha egy cseppnyi lehetőségem lenne rá, hogy Pesten legyen a találkozó, és könnyebbé tegyem nektek ezzel az utazást, akkor higgyétek el, megtenném, és lelkiismeret furdalásom is van miatta, hogy nem tudom megoldani így. Remélem, hogy megbocsátjátok nekem... Nem tehetek róla, hogy rossz az anyagi helyzetünk éppen és nem ismerem egyáltalán Pestet. :(

    VálaszTörlés
  7. Tehetséges vagy,ezért inkább magadnak köszönheted mindezt!Csak picit segítünk ,szétszórjuk a linked vagy mesélünk embereknek a honlapodról.:)
    Remélem nem sokára kijön a könyved esetleg könyveid:)
    Sok sikert. o.O
    Csók.Zsizsi<3

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok!
    És ezeken az eredményeken nem is kell meglepődnöd, jól írsz, tehetséges vagy, keményen megdolgozol a sikerért. Csak magadnak kell köszönetet mondani, mi csak élvezzük a munkád gyümölcsét. :D
    Pusza
    Chi
    Ui: Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  9. Na jó...így azért érthető... És amúgy nem kötözködni akartam a kérdésemmel csak érdekelt meg felvetettem az ötletet. Meg a pesti találkozoval kapcsolatban oda azért nem megyünk mert Te nem vagy ott... És mi Téged akarunk megismerni nem mást... Na szal, én csak felvetettem Pestet, nem kell kézpénznek venni (vagy hogy is mondják???). Meg am. én is gondoltam arra hogy Pesten azért nehezebb lenne megrendezni (meg am. én se ismerem ki magam ott)
    Na puszi és köszi hogy válaszoltál!!!

    VálaszTörlés
  10. Szia Drága Spirit!:)
    én nagyon szívesen elmennék arra a találkozóra
    akár több napra is, csak egy gondom van.:S
    mégpedig az hogy, Tatabányán lakom,ez azért elég
    messze van és a drága szüleim félnek elengedni.:/:D Azt szeretném tőled kérdezni, meg persze mindenkitől hogy nem-e tud valaki olyan emberkét aki szintén elmenne a talira és Tbánya közelében él és lenne kedve egy társhoz:D. mert így valószínűbb h elengednek, ha nem megyek egyedül:D szóval előre is köszönöm ha valaki válaszom nekem!
    pusz mindenkinek!

    VálaszTörlés
  11. Szia Spirit Bliss!
    Morlena vagyok, és nemrég találtam rá az oldalra. Konkrétan tegnap. Én vagyok az egyik olvasó Szlovákiából :)). Szóval már elolvastam mind a 25 fejezetet a ficedből, bár az összes bejegyzést még nem sikerült. Volt ezzel egy kis macerám... (nem az oldallal volt a gond, én vakoskodtam)
    Amit akartam mondani, hogy tetszik a fic és remélem minél hamarabb folytatod. Megpróbálom türelmesen kivárni.
    Ismerős a neved. Nem te vagy az, akinek a nevét a HP fandomban is láthattam néhány helyen?

    VálaszTörlés
  12. Névtelen 1.: Ó, hát, igazán köszönöm! *pirul* Tényleg hálás vagyok nektek mindenért! :) Én is remélem, hogy még sokáig írhatok nektek! :)

    Névtelen 2.: Igazán nincs mit, én köszönöm, hogy elolvastad. :) Az új könyvem készül. ;)

    Truska: Ez az idézet és amit utána írtál, igazán meghatott. *a könnyeit törölgeti* Örülök, ha tényleg hatással vagyok rátok és tanítalak titeket. :) Én is szeretlek mindannyiótokat nagyon! :)

    Juca: Nekem az a legnagyobb ajándék tőletek, hogy még mindig itt vagytok, olvastok és biztattok engem. :) Köszönöm szépen! :) Ti vagytok angyalok! :)

    Zsizsi: Ennél sokkal többet tesztek. :) Nélkületek nem lenne ez a fic, ez az oldal és a saját regényem sem. Szandi és ti vagytok a támaszaim és segítőim. :) Pussz :)

    Chi: Számomra mégis meglepőek az eredmények, mert nem érzem, hogy kiérdemeltem volna őket. :) Én csak írok... És cserébe ennyi szeretetet kapni... Hihetetlen! :) Köszönöm! :)

    Isabella Black: Tudom, hogy nem kötözködni akartál. :) Csak leírtam az okokat, hogy miért Pécsett lesz a tali. :) Remélem, hogy a távolság ellenére azért, mégis el tudsz majd jönni. :) Puszi. :)

    Csuti: Majd kikérdezem azokat, akik jönnek, hogy merre laknak, hátha találok neked útitársat. :) Jó lenne, ha te is el tudnál jönni. :)

    Morlena: Jaj, újabb szlovákiai olvasó! :D De jó! :D Szia! :D Olyan jó látni, hogy tényleg vagytok. Mármint, a számlálóprogram mutatja, de így valahogy, hogy nevet tudok kötni hozzátok, jobban tudatosul bennem, hogy tényleg olvastok külföldön is, és ez olyan jó érzés. :)
    De igen, én vagyok a HP fandomban található Spirit Bliss is. :) Hű, de furi, hogy ismeritek a nevem. :D Nagyon klassz érzés, hogy tudjátok ki vagyok, ismeritek a régi írásaimat meg minden. :)
    Örülök, hogy tetszik a ficem. :) Köszönöm. :)

    VálaszTörlés