.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. január 1., péntek

Saját regény friss

Frissítettem a saját regényemet a másik blogon. Akit érdekel, itt találhatja: http://spiritblissoldala.blogspot.com/

A ficem új fejezete holnap jön majd este felé, ha minden jól megy. Bocsánat, amiért a saját regényemmel eddig várattalak titeket...

77 megjegyzés:

  1. Szia!
    Annyira jók az írásaid....OMG!
    Tegnap hajnal 2 óráig olvastam,és cseppet sem örültek a szomszédaim,amikor nyitott ablak mellett ülve ordítottam,hogy:Na végre!(mikor Edward megkéri Isabella kezét)
    Nagyon várom már a következő fejezetet :)
    Csak így tovább és sok puszi nektek!
    Mercy,állandó olvasód :)

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Jó a történet !!!!!!:P
    Mikor lesz új fejezet ??
    Alig várom már ...:D
    Mi fog történni Isabellával ??
    Boldog új évet kívánok neked és családodnak

    VálaszTörlés
  3. Én is azt szeretném kérdezni, h mikor várható friss?*-*

    Mindjárt megőrülök...:(

    VálaszTörlés
  4. Mercy: Örülök, hogy ilyen hatással van rád a ficem. :D A szomszédok mondjuk, biztosan nem örültek ennyire, de velük nem kell foglalkozni. :D Köszönöm. :)

    Anita és névtelen hszelő: Én már megírtam az új fejezetet, elküldtem Szandinak, remélhetőleg, még ma el tudja olvasni... Szilveszter óta nem beszéltem vele, úgyhogy nem tudom, mikor jön msn-re, de amint átolvasta, felteszem, és olvashatjátok is. :)

    VálaszTörlés
  5. Az nagyon jó lenne , már én is nagyon várom.
    10 percenként nézem hogy van e már valami.
    jasabel

    VálaszTörlés
  6. jjaj én is már tűkön ülök!!!!!!
    Mára befejeztem a tanulást, hétfőn vizsga...kell ez a kikapcsolódás...
    Hihetetlen hogy csak nyár óta tart nálam ez a szerelem a ficed iránt és félév alatt ennyi minden történt:):):) csudajó volt! Teljesen beleillett a változások évébe:):):) ez meg a lehetőségek éve...mi lesz jövőre?:):)
    Andi

    VálaszTörlés
  7. Már nem tudok Bram Stoker Drakulájára figyelni, mert folyton azt lesem itt mikor lesz friss! Pedig már csak az utolsó 70 oldal van hátra :(, de a harmadik fejezet jobban érdekelne :D

    VálaszTörlés
  8. Megígértem barátnőmnek, hogy elolvasok valamit de nem tudok odafigyelni...
    Jaj remélem még ma lesz friss!
    Szandinak még van 20 perce. Gyerünk Szandi!!!!!
    XD

    VálaszTörlés
  9. Én se bírom ki, hogy ne kattinsak kb. 5 percenként ide, bár már kezdem feladni a reményt... No sebaj, biztos közbejött valami, holnap remélhetőleg már olvashatjuk!
    (Kár, hogy nincs számláló vagy chat az oldalon, kíváncsi lennék, hányan vagyunk fenn. :)

    VálaszTörlés
  10. Szijasztok!

    Én is itt vagyok és kb 15 percenként nézem, hogy van e friss.:)
    Hiába olvasom a HP-t a 3. feji jobban érdekelne.:D
    De hát biztos közbe jött vmi...=/

    De sebaj, Szandi, még van 6 perced;) :D

    VálaszTörlés
  11. Hát, drágáim, valószínűleg, ma már nem lesz friss... Nem tudom, Szandi merre jár, lehet, hogy rossz a nete, vagy csak nem pihente még ki a szilvesztert. Remélem, hogy holnap elérhető lesz majd... Bocsánat, hogy várnotok kell.

    VálaszTörlés
  12. Erre érdemes várni.
    jasabel.

    VálaszTörlés
  13. Ha érdekel titeket, és szeretnétek még ma éjjel olvasni valamit, akkor kárpótlásképpen feltehetem nektem a Gyermeki pillantás 3. fejezetét. Mit szóltok? Érdekel valakit?

    VálaszTörlés
  14. Nektek nem nektem... Késő van, már nem tudok írni. :D

    VálaszTörlés
  15. Engem igen! Most olvastam pont el a 2. részét, és nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  16. Én még nem olvastam az elsö kettöt de most nekiállok ugyhogy nekem jöhet.
    Irtam neked Spirit gmailre .jasabel

    VálaszTörlés
  17. Oké, akkor gyors felteszem a 3. fejezet nektek Gyermeki pillantásból. :)

    És oké, Jasabel, elolvasom a mailed. Válaszolni, már lehet, hogy csak holnap lesz erőm, de mindenképpen írok majd. :)

    VálaszTörlés
  18. Köszi, most nekiállok olvasni.
    Ha van valaki aki szeretne beszélgetni esetleg a jas.abel@hotmail.com cimen vagyok msnen.

    VálaszTörlés
  19. Feltettem a másik blogomra a Gyermeki pillantás fejit. Jó olvasást hozzá. :)

    VálaszTörlés
  20. Kösziiiiiiii! Megyek is olvasni!

    VálaszTörlés
  21. Nincs mit. :) Én meg megyek aludni. :D Jó éjt nektek! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia Spirit!
    Nem ide tartozik, de nekem van egy megjegyzésem Leah-val, meg, hogy Bellának lehet-e így farkasként gyereke...
    Szerintem Leah azért nem menstruált mivel a kutyáknál és a farkasoknál a szukák csak akkor véreznek ha tüzelnek... Tehát lehet, hogy Leahnak csak várnia kellene amí tüzel...
    Egyébként még mindig imádlak a ficeddel együtt:D
    Cinti

    VálaszTörlés
  23. Még mindig semmi?!:(
    Mikorra várható?Mert én már tegnap óta 10percenként bekukucskálok de semmi...

    Yvetta

    VálaszTörlés
  24. Szandi most jött meg, és olvassa a fejezetet, szóval, most már hamarosan. Szerintem, olyan 1 órán belül biztosan, ha nem talál benne semmi nagyobb gikszert. :)

    VálaszTörlés
  25. Szia Spirit!
    Eddig még nem írtam egy komit sem mivel töredelmesen bevallom még csak 3 hete találtam rád. De az igazsághoz hozzátartozik, hogy csupán 5 nap kellett, hogy végigolvassan a két teljes könyvet és az első fejezetet. :D Ja és úgy, hogy közben suli volt ( gimibe járok ). A dolgozataimra nem tanultam, házit nem csináltam folyamatosan téged olvastalak. Te egyszerűen hihetetlen vagy, komolyan. Annyi tehetség van benned és kreativitás, hogy az már emberfeletti. Alig várom a saját könyved, biztos az elsők között fogom megvenni. :D
    A karaktereid tökéletesen Meyer hűek, a sajátjaid pedig igazi önálló személyiségek. Tényleg csak gratulálni tudok ehez a csodálatos oldalhoz. Mióta rátaláltam naponta többször felnézek hátha van új rész.
    Nme is tudom eddig miért nem írtam, bár úgysem az én véleményem számít, hanem a 330 elképesztő rendszeres olvasódé. Csodálom őket és téged is. Csak így tovább.
    Boldog új évet!
    Puszka: Linsy

    VálaszTörlés
  26. jaj
    én már tökre várom
    remélem nem lesz semmi baj vele

    VálaszTörlés
  27. Én is remélem , lassan percenként frisitem az oldalt hogy van e valami!

    VálaszTörlés
  28. Linsy: Köszönöm szépen a dicséretet, és örülök, hogy ennyire tetszik, amiket írok. :) Azért a tanulást ne hanyagold. :D Az olvasást inkább tanulás utáni pihenésnek szánd. :)
    És örülök, hogy írtál, mert nekem minden egyes olvasóm véleménye ugyanúgy számít. :) Hidd el, én minden hozzászólásnak nagyon örülök, és mindenki fejébe élvezet belelátnom egy kicsit azáltal, hogy megírja a gondolatait, érzéseit, teóriáit a ficemmel kapcsolatban. :) Boldog új évet neked is és pussz. :)

    VálaszTörlés
  29. jaaj istenem, tűkön ülök....

    VálaszTörlés
  30. nah mikor lesz uj?
    sajnálom hogy mindenki ostoroz a kérdéseivel,de nagyon szeretem amit csinálsz
    kb 1 honapja találtam meg az oldalt és 1 hét alatt kiolvastam az összes könyvet
    nagyon tetszett
    igaz olyan mint a meyer könyvek de mégis más
    jobb
    valahogy sokkal jobban érdekel

    VálaszTörlés
  31. Nem vagy egyedül szerintem vagyunk páran!:)

    VálaszTörlés
  32. Köszi Kitti neked is. :) Nagyon jó érzés, hogy ilyen sokan ennyire várjátok mindig az új fejezeteket. :)

    Egyébként, Szandi még mindig olvas, eddig nem volt nagyobb gikszer, amin javítani kellett volna, csak magánügyek miatt később tudtunk nekikezdeni a javításnak, mint hittem, de remélhetőleg most már tényleg hamarosan készen leszünk. :) Mindketten nagyon igyekszünk, hogy minél előbb fent legyen. :)

    VálaszTörlés
  33. Hajrá, hajrá! :):)
    (És ne zaklatásnak vegyétek, csak lelkesedésnek. :)

    VálaszTörlés
  34. Egyáltalán nem zaklatásnak veszem. :D Jól esik, hogy itt vártok velem együtt az új fejezetre. Jó látni, hogy ennyire érdekel titeket. :) A lelkesedésetektől én is csak lelkes leszek. :)

    VálaszTörlés
  35. Nekem a nővérem hivta fel a figyelmemet az irásaidra és nagyon tetszenek.Remélem a kiadók is igy gondolják, az biztos hogy én megveszem.
    Drukkolunk neked!

    VálaszTörlés
  36. Akkor nemsokára friss?Dejó!
    Már alig várom!
    Judith

    VálaszTörlés
  37. Spirit mit gondolsz az elméletemről?

    VálaszTörlés
  38. Ti is családilag olvastok, Jasabel? :) Ez tök jó. :) Mármint, klassz, hogy az olyan történetek, mint a Twilight, és a belőle íródott ficek, ennyire összehozzák a családokat is. :)
    Hát, én is nagyon remélem, hogy a kiadás tényleg összejön. Most már nagyon dolgoznék tovább a kiadóval az ünnepi szünet után. Most, hogy meggyógyultam nagyjából, megint erős bennem a tettvágy. :D

    Aham, nem sokára jön a friss, Judith. :)

    VálaszTörlés
  39. Mendyra: Igazad lehet. Nem emlékszem, hogy a mi kutyusunk milyen időközönként tüzelt, vagy egyáltalán, volt-e benne valami szabályosság, de lehetséges, hogy a farkasnők csak néha tüzelnek, mert abban viszont biztos vagyok, hogy a kutyánknak nem havonta volt ilyen gondja, hanem jóval nagyobb időközönként, pár havonta. Szóval, lehet, hogy Leah-nek csak várnia kellett volna a dologra. :)

    VálaszTörlés
  40. Egyébként alig várom, hogy megírjam a pályázatodra a ficem:D

    VálaszTörlés
  41. Igen családilag, most kb 5 percenként hivogat hogy van e már uj fejezet!:)
    Ő is nagyon várja!

    VálaszTörlés
  42. Én is várom a pályázati ficeket. :D Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit alkottok. :) Erről jut eszembe, Jasabel, ha feltettem az új fejezetet, válaszolok a mailedre is. :)

    VálaszTörlés
  43. Jasabel, üzenem tesódnak, hogy igyekszünk, és még egy kicsit tartson ki. :)

    VálaszTörlés
  44. Az enyém az egyik farkasról fog szólni aki Jade-hez pártolt(:
    A bevésődését megkörnyékezi az egyik új volturi tag, mikor jönnek megnézni, hogy Edward miért "barátkozik" egy farkasnővel. ^^

    VálaszTörlés
  45. Köszi Spirit, a laptopot is azért vette a nővérem hogy hamar eltudja olvasni az irásaidat mert amugy a gyermekeitől nem jut a géphez!

    VálaszTörlés
  46. Érdekes ötlet, kíváncsi vagyok, mi lesz a vége a történetnek. :) És szeretem a Volturit. :D De ne mondd el, mi sül ki majd belőle a végén, hadd legyen meglepi a számomra. :D

    VálaszTörlés
  47. Szia Spirit!
    Azt szeretném kérdezni,h egy-egy személy csak egy novellát küldhet,vagy akár többet is?
    Még nem tudom,h kész vagyok-e arra,h összehozzak egy általad megfelelőnek vélt novellát,de azért gondoltam megkérdezem:)
    De jó,h lesz friss:)Egész nap erre vártam,míg a töri füzetem felett bámultam ki az ablakon:P
    Dena

    VálaszTörlés
  48. Én még nem írtam ilyen mennyire tetszik hsz-t pedig régóta olvasom az írásaidat pedig tetszenek ám!:)Hát pl. én már bele olvastam pár ficekbe...de hát egyik se fogott meg annyira mint a tied!Nagyon jó vagy!Mondjuk érdekes h nem Bella van hanem az unokája de tök jó!Meg ami szerintem fontos h hű vagy azért az eredeti könyvekhez is de mégis egyedi vagy!Na a lényeg h jó vagy így tovább!:)

    VálaszTörlés
  49. Komolyan vett egy laptopot, hogy előbb olvashassa az új fejezeteket? :D Váo... Nem semmi... :D Ez nagyon klassz! :D

    VálaszTörlés
  50. Igazából még csak a közepéig terveztem el, szóval még magam sem tudom(:

    VálaszTörlés
  51. Dena... Hű, hát, ezen nem gondolkodtam, mert úgy véltem, hogy éppen elég munka megírni egyetlen novellát is egy embernek, de ki vagyok én, hogy az ihlet és a művészet útjába álljak, és korlátozzam a mennyiséget... :D Szóval, ha van időtök, kedvetek, ihletetek hozzá, írhattok felőlem több novellát is. :)

    Yvetta: Nagyon szépen köszönöm. :) Igen, igazából, mikor elkezdtem írni a történetet, nekem is fura volt, hogy nem az igazi Bella a főszereplő, de aztán megszerettem Isabellát, és remélem, hogy ti is. :) Igaz, hogy néha kicsit szertelen és lökött, de azért én szeretem. :D És nagyon köszi. :) Tényleg igyekszem hű lenni az eredeti könyvekhez, de örülök, ha meglátjátok a történetemben az egyediséget is, vagyis "engem". :)

    VálaszTörlés
  52. Igen, állandóan könyörögnie kellett hogy leülhessen a gép elé, most megunta és most azzal tölti az idejét hogy szépen egymás után rakja a fejezeteidet! :) ha kész azonal elkérem töle!:)

    VálaszTörlés
  53. Szia Spirit!
    Kezdek begolyózni... :D Már alig várom! Ha neked és Szandinak fontosak vagyunk, és fontosak az idegeink a továbbiakban, hogy olvashassunk és véleményezhessünk, akkor könyörgöm, ne húzzátok nagyon sokáig! :D
    (csak viccelek, elhiszem hogy sietni akartok :))
    Azért, mindent bele! :D

    VálaszTörlés
  54. Hát, klassz érzés, hogy a tesód és te is ilyen lelkesen olvastok, Jasabel. :)

    Zsepi: Nem akarjuk, hogy idegösszeomlást kapjatok a várakozástól, sietünk, ahogy tudunk. :D

    VálaszTörlés
  55. Olyan vagyok mint egy gyerek aki várja az ajándékát!:)
    pedig abbol a korbol már igen régen kinöttem!:)

    VálaszTörlés
  56. Én ennyire még az ajándékom sem vártam^^
    pedig a 14 évvel szerintem én még benne vagyok:D

    VálaszTörlés
  57. Igen én is megszerettem Isabellát!Természetét tekintve jobban tetszik mint Bella de persze Bella az Bella!:)

    VálaszTörlés
  58. Hát én a 42 évemmel már sajnos kinöttem de sebaj erre az ajándékra érdemes várni:)

    VálaszTörlés
  59. nekem igy a történetbe jobban tetszik isabella
    de meyer könyvbe meg szerintem jobb bella
    szoval igy ugy mindegyik jo
    én is 14 évesen szinte még semmit sem vártam jobbn mint most ezt
    tegnap kb éjfél fele feküdtem le
    de sajna nem volt uj fejezet

    VálaszTörlés
  60. Szia Spirit! Ma olvastam csak el az Árnyékvilág részleteit és nagyooon tetszett, nagyon jó :) ééés... bocsi hogy ennyire nem figyeltem az eseményeket... de ugye amiket a könyvkiadásról írsz ugye az az Árnyékvilág kiadása??? :-/ csak mert engem is érdekelne majd azt hiszem :)
    És... :D az ajánlóban amit írtál, hogy 12 éven aluliaknak nem ajánlott, szóval, mit értesz pontosan azalatt hogy "erotikusabb" jelenetek vannak benne? :D mármint, inkább 16 a korhatár vagy tényleg csak 12? (egyébként 12 fölött vagyok... :D) Kitti

    VálaszTörlés
  61. ^^
    az egyetlen amit tudtam belőle a jr. ward első 3 része volt(:

    VálaszTörlés
  62. Klassz, hogy mindenki ennnyire várja, pedig vannak köztetek felnőttek, gyerekek, tinédzserek. :D Csúcs. :D

    VálaszTörlés
  63. ez tök jó szerintem
    kicsit furi volt kittit látni
    engem is ugy hivnak:)
    hirtelen azt hittem én irtam csak nem emlékszem:D

    VálaszTörlés
  64. Igen, az Árnyékvilágot fogják kiadni. :) És... hát, a mai világot figyelembe véve, szerintem, simán olvashatja 12 év felett már bárki, bár nem tudom, hogy hivatalosan milyen korhatárbesorolást kaphatna, meg azt sem, hogy a kiadó végül megengedi-e, hogy bent hagyjam azokat a részeket... Remélem, hogy igen, mert szerintem, az erotika is az élet része, és igyekeztem igényesen megírni az ilyen részeket, mint a ficemben is. :)

    VálaszTörlés
  65. Ahogy Juliett-et képzeled az nem az a musical színésznő aki a Le Roi Soleil-ben játszik??:O
    A megszólalásig hasonlít.:D
    http://32.img.v4.skyrock.net/32a/les-roi-soleil/pics/676936772.jpg

    VálaszTörlés
  66. Tényleg tök jó h minden korosztályból vagyunk egy páran!:)Felvállalom képviselem a XX-eseket!:P:D
    Na és mennyi van még hátra?:)

    VálaszTörlés
  67. Fogalmam sincs, hogy ki van a képen, de szerintem, nem az, akinek a képét betetted. Hasonlít, de nem ugyanannak a lánynak látszik... Legalább is, számomra... :D De én félig vak vagyok, szóval, nem tudom... :D

    Most már a végén tartunk. :)

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok.:)

    Én is itt vagyok ám! :D
    Reggel óta nézegetem, hogy mikorra várható a friss...! :)
    És mivel holnap töri tz-t írunk, azzal töltöm el a látogatásaim közti időt, hogy tanulok, ugyhogy remélem minél korábban lesz új feji... mert már nagyon unom Mária Teréziát.:D
    Na szóval, hajrá csajok! :)

    Sok puszi: Flohh

    VálaszTörlés
  69. Én Mária Teréziából és II. Józsefből érettségiztem anno. :D Kitartást hozzá. :) A feji perceken belül fent lesz. ;)

    VálaszTörlés
  70. Egy kérdés...
    A másik blogodon lévő Gyermeki pillantás című regényed rendes regény? Úgy értem, hogy már megírtad az egész történetet, és most rakosgatod fel fejezetenként?

    VálaszTörlés
  71. Ohh Mária Terézia tök jó...én mindig szerettem elég könnyű anyag:D
    Sok sikert hozzá!!!

    VálaszTörlés
  72. Rendes regény. :D De még nem írtam meg a fejezeteit, hanem most írom. Vagyis az első 3 fejezet már kész volt, de mostantól azt is írnom kell, és írni is fogom. :)

    Fent van az új fejezet. :D

    VálaszTörlés
  73. Szia Spirit!

    Először is szeretnék utólag Boldog Új Évet kivánni! A gépem sajnos meghülyült és mért ne pont az ünnepeket választotta volna erre? :) Pár napja irtam egy hsz-t és küldés közben lefagyott...:( Nem ment át,de újra összefoglalom.
    Sajnálom, hogy Isa mégsem terhes...egyenlőre!Szerintem ugyanis Nessi megszületése elkerülhetetlen, hiszen lénye mindenkire hatással van!Az egész Twilight saga ezt késziti elő, ő a beteljesedés!
    Azt sajnos Isabella esetében nem tudom hogyan kivitelezhető, de te biztos ezt is megoldod...
    Tekintve, hogy csak két (akarom mondani 3) női farkast ismerünk, nem zárható ki hogy gyerekük legyen! Leah pl.szerintem nem is akart,és Jade sem valószinű.És egyébként is mindig van egy első vagy egy kivétel...Az evolúció utat tör magának! Isa nem hétköznapi sem embernek, sem farkasnak!Persze a terhessége még egy problémát felmerít: az átalakulást! Ez farkasként valószinütlen, de akkor hogy éli túl a szülést?
    Szóval nagyon várom a folytatást...
    Örülök, hoy a falka elfogadta az új "sógort"!:) És persze Rose a "sógornőt"! Nagyon várom az esküvőt, biztos eseménydús lesz...
    Szívem csücskei Josh és Nath, az ő életüket is meg kellene kicsit keverned! :)

    Köszönöm: Gabriella

    VálaszTörlés
  74. Szija!!

    Nem tudom végül hogy döntöttél, hogy most lehete-e Isabella terhes farkassága lévén, vagy nem (lusta vagyok visszanézni :P ), de nekem valahogy nem az ugrott be, hogy terhes lehet, mert amikor a réten voltak az első alkalommal, akkor beleájult Edward karjaiba (nem nagyon hiszem hogy a csók miatt, ha azelőtt nem, akkor most miért?), miután meg kezdtek összecihelődni, akkor szédül meg és kapaszkodott Edwardba. Tudjuk hogy Edward az egyik leggyorsabb vámpír akit ismerünk, de nem hiszem hogy a "kis edwardok" is ugyanilyen fürgék lennének, ráadásul Isabella már 10 perc után produkálja a tüneteket.
    Kíváncsi vagyok hogy mi történik majd velük, és mi miatt vannak a rosszullétei. Én eleinte a sebére gyanakodtam, de ki tudja? :P
    Remélem hamarosan kapjuk a következő fejezetet.
    Pus
    Nóry

    VálaszTörlés