.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. június 17., csütörtök

A jelen boldogsága - 23. fejezet

Szandi megint nem tudta átolvasni a fejezetet (nem tudtam időben szólni neki, hogy kivételesen ma frisselek és nem holnap), remélem, hogy azért nincs benne sok hiba. :)
És még valami, aki érdeklődik a saját könyvem az Árnyékvilág iránt, és nem lépett be még a Spirit Bliss - Árnyékvilág könyvklubba, az még megteheti. :) Játékok, ajándékok, kedvezmények várnak rátok ott, na és persze, jó társaság. :)

Későbbi megjegyzés: Szandi már átolvasta. :)



23. CSODA ÉS RAGYOGÁS




EDWARD A SZOKÁSOSNÁL sápadtabban ült az ágy szélén, és csak üveges tekintettel meredt maga elé. Óvatosan kinyújtottam a kezemet, és megérintettem a vállát, miközben a gyomrom remegett az idegességtől. Fogalmam sem volt, mit tudhatott meg, mit mondhatott neki a kisbabánk, amitől ennyire kiborult, de az elmúlt pár perc szótlansága a frászt hozta rám.

- Edward, kérlek… - suttogtam halálra vált hangon. Megborzongott, mint aki most ébredt fel valamiféle álomból, aztán végre felém fordult. – Mi történt?

- Kényelmetlen neki egy kicsit odabent… Túl… túl kicsi a hely – nyelt nagyot Edward, miközben a pillantása az arcomról a hasamra csúszott. Ahogy én is lenéztem, majdnem felnevettem. Szép nagy baba lehet, ha ezt a lakhelyet is szűkösnek találja…

- Szóval, egyek többet? – kuncogtam fel. Edward zavartan rázta meg a fejét.

- Nem. A méreteid megfelelőek, csak… - A hosszú ujjak kétségbeesve túrtak a bronzvörös tincsekbe. – A kislány amiatt panaszkodik, hogy nem elég neki a hely az öccse miatt. Persze, nem ezekkel a szavakkal mondta, de a lényeg ez volt – hadarta Edward. Pár másodpercig csak meglepetten hallgattam, és próbáltam felfogni a szavai értelmét, aztán elnyílt a szám a döbbenettől.

- Egy kislány és egy kisfiú? – nyögtem ki. – Ketten… ketten vannak? – simítottam végig a hasamon, ami hullámozni kezdett a bent lévők vidám ficánkolásától. – Ó, atyám… - nyögtem fel. – Hallod őket, mit mondanak? – öntött el hirtelen az izgatottság. Tudni akartam minden egyes gondolatot, ami csak megszületik az én kicsikéim fejében. – Edward! – szóltam rá, mert egyáltalán nem figyelt rám.

- Én csak a kislányt hallom – ráncolta össze a homlokát Edward.

- De azt mondtad, van egy kisfiú is…

- Csak a kislánytól tudom. De őt magát nem hallom – rázta meg a fejét.

- De ugye, nincs baja? Nem lehet, hogy… - Zihálni kezdtem attól, ami eszembe jutott. Hallottam már olyanról ikerterhességek esetében, hogy az egyik iker halva született, míg a másik életben maradt. A gondolat, hogy az egyik gyermekem holtan van a testemben, és nem tehetek semmit sem érte, teljesen kiborított.

- Nem, semmi baja – nyugtatott meg gyorsan Edward. – Mozgolódik. Azt hiszem, egy kicsit el van nyomva szegénykém – nevetett fel zavartan, aztán meglepett arcot vágott, mintha megdöbbentené a saját reakciója. Mikor értetlen arcot vágtam, folytatta. – A kishúga kicsit erőszakos. Megpróbál minél nagyobb helyet elfoglalni, és kitúrja őt. Valahol… itt lehet… - emelte Edward a kezét a hasam bal oldalához, mire az aprót mozdult.

- Szóval, ő a nyugodtabb – mosolyodtam el. – Akkor a lányka rugdos folyton… - szisszentem fel, ahogy a másik oldalon egy láb erőteljes lökését éreztem.

- Nem akar bántani - állapította meg Edward. – Csak azt akarja, hogy rá figyeljünk, és másképp nem tudja felhívni a figyelmet magára. Fogalma sincs róla, mekkora az ereje… - Edward tenyere átsiklott a másik oldalra, ahol egy nagyobb hupli jelent meg. Csak most vettem észre, hogy Edward arckifejezése teljesen megváltozott. Eddig folyton csak az aggodalmat, a félelmet lehetett látni rajta, most először viszont, hosszú pillanatokra átvette a vonásai felett az uralmat a gyengédség és a meghatottság.

- Furcsa őket kislánynak és kisfiúnak hívni… Kitalálhatnánk valami nevet nekik – javasoltam. Ki akartam használni Edward hangulatát, mert biztos voltam benne, hogy nem fog sokáig tartani. Amint elkezd azon elmélkedni, hogyan fogok megszülni két gyereket, biztosan megint halálra fogja aggódni magát. Én nem akartam erre gondolni – biztos voltam benne, hogy lényegtelen, hány babám lesz, minden rendben fog menni.

- A kislányt elnevezhetnénk rólad. Biztosan olyan gyönyörű lesz, mint te – simítgatta a pocakomat Edward megbabonázva, a mozgó dombocska pedig követte az érintését – apa és lánya már most játszottak egymással. A kezem a bal oldalra csúszott, és éreztem a finom nyomást, ahogy egy apró test hozzám simul.

- Nem is tudom… Furcsa lenne magunkról elnevezni őket – húztam el a számat.

- Pedig ez szokás volt régen – vonta meg Edward a vállát.

- Ő pedig úgysem lehet Edward – mutattam az apró dudorra, ami valószínűleg, a kisfiam lába vagy könyöke lehetett. – Három Edward már kicsit túl sok lenne egy családban…

- Rendben, akkor mi legyen? – vonta össze a szemöldökét Edward, én pedig szinte láttam, ahogy a fejében végigpörög az összes név, amiről eddigi léte során már hallott.

- Nem tudom – sóhajtottam fel. Edward még azelőtt az ajtó felé fordult, hogy a halk kopogtatás felhangzott volna.

- Igen… - szólt ki. Az ajtó kitárult, és Esme lépett be rajta az öcsémmel a karjában.

- Carlisle beszélne veled – nézett Edwardra, miközben közelebb lépett az ágyhoz. – Én pedig ezt hoztam – nyújtott felém egy könyvet. – Hétezer babanév van benne, gondoltam, átnéznétek… - mosolygott rám halványan.

- Köszönöm – vettem el, és azonnal belelapoztam.

- Mindjárt visszajövök – nyomott egy puszit a homlokomra Edward, aztán kisietett a szobából. Lelkesen nézegettem a felsorolt neveket, mikor a testvérem gügyögése megzavart a kutakodásban.

- Ideadod egy kicsikét? – fektettem le magam mellé a könyvet. Esme bólintott, aztán letette az ágyra az öcsémet. A kis kezek érdeklődve kapaszkodtak bele a hatalmas hegybe, amit valaha a hasamnak nevezhettem. Valószínűleg, a testvérem is furcsállhatta a változást, bár neki még nem volt fogalma róla, miért is következett be. – Hát igen, elég nagy lett, nem igaz? – simogattam meg a vékony karocskát. A barna szemek érdeklődve meredtek rám. – Itt van bent az unokahúgocskád és az unokaöcsikéd, nézd csak… Tedd ide a kezedet – fogtam meg a csuklóját, és oda helyeztem, ahol mozgást éreztem. Edward egy másodpercig csendesen nézett maga elé, aztán ahogy a hasam hullámzott egyet, riadtan rándult össze, és kitört belőle a sírás. – Hé, hé, semmi baj – halkan nevetve húztam magamhoz, hogy megnyugtassam. – Nem bántanak – simogattam a világosbarna tincseket. – Csak tetszel nekik, ezért mozgolódnak. Ha megszületnek és megnőnek, akkor majd együtt fogtok játszani. Lesznek új játszópajtásaid, nem örülsz? – törölgettem meg a könnyes arcocskát. Edward befúrta a fejét a nyakam mellé, hogy ne is lássa a mozgolódó pocakomat. Tanácstalanul pislogtam fel Esmére, aki mosolyogva ült le mellénk.

- Edy – szólította meg a testvéremet, aki azonnal felkapta a fejét és vigyorral az arcán fordult felé. – Nézd csak, elbújtak… - mutatott a hasamra, ami most mozdulatlan volt. A barna szemek félve mertek csak arra felé fordulni, amerre Esme mutatott. – Szomorúak lettek, amiért félsz tőlük. Nem akarod megkeresni őket? – nyújtotta ki a kezeit Esme az öcsém felé, aki azonnal utána kapott, és belekapaszkodott a fehér ujjakba. Kíváncsian figyeltem, hogyan veszi rá Esme, hogy ne féljen a mozgó dombocskáktól, miközben furcsa érzés fogott el.

Azzal eddig is tisztában voltam, hogy Esme mennyire szereti a testvéremet, de az csak most tudatosult bennem, hogy kicsi Edward is szinte anyjaként kötődik Esméhez. Figyelmesen hallgatta, hogyan magyaráz neki a kisbabáimról, és pár próbálkozás után már nevetve próbálta rávenni őket, hogy mutassák meg magukat.

- Mi az? – Esme hangja terelte vissza a figyelmemet a gondolataim világából a valóságba. – Jól érzed magad?

- Persze – bólintottam laposakat pislogva. Észre sem vettem, hogy mennyire kimerített ez a pár óra ébrenlét és a bordatörés okozta fájdalom – ami mostanra már teljesen elmúlt. – Csak szépek vagytok így együtt… - mosolyodtam el. Talán, korábban irigykedtem volna arra, hogy a testvérem Esmét tekinti inkább az anyjának, mint engem – bár nekem mondta ki először az anya szót -, de most, hogy pontosan tudtam, éreztem, mit is jelent, ha az embernek saját gyermeke van, egyáltalán nem sajnáltam ezt az örömet Esmétől. Azok után, ami a múltban történt vele, megérdemelte, hogy ha nem is teljesen – mert egy saját kisbabát senki sem pótolhat -, de mégis megélhesse az anyaság örömeit.

Mikor a nagyobbik Edward belépett az ajtón, és megláttam a gondterheltséget az arcán, már biztos voltam benne, hogy Carlisle-lal megint a terhességemről beszéltek. Esme rávette a testvéremet, hogy adjon búcsúpuszit a babáknak és nekem, aztán a karjaiba kapta őt, és magunkra hagyott.

- Na, ki vele, mi a baj megint? – sóhajtottam fel, miközben ismét a kezembe vettem a névutókönyvet.

- Holnap kivesszük belőled a kicsiket – közölte Edward, miközben a földet fürkészte.

- Mi? – nyögtem ki.

- Egy kisbaba is veszélyeztetheti az életedet, ha hagyjuk, hogy teljesen kifejlődjenek mindketten ilyen rövid idő alatt… Fogalmunk sincs róla, hogy bírná a szervezeted. És a szülés… - borzongott meg Edward.

- Nem hagyom, hogy bántsátok őket! – fontam a karomat védelmezően a hasam köré, és rémülten néztem rá. Képtelen voltam elhinni, hogy Edward képes lenne ártani a gyermekeinknek azok után, hogy már kommunikált is a kislányával, hogy érezte őket mozogni.

- Nem esik bajuk – lépett közelebb Edward, és nyugtatóan felemelte a kezét. – Holnap már tizenhat naposak, vagyis emberi számításban, nyolc hónaposak. Kifejlődött a tüdejük, így életképesek. Csak koraszülöttek lesznek, de Carlisle el tudja látni őket.

- Nem kockáztathatom az életüket – ráztam hevesen a fejemet. Edward leült mellém az ágyra, és legnagyobb meglepetésemre, az arcát a hasamra fektette, aztán a kezeivel megkereste az enyémeket, és a tenyeremet a hajára fektette. Az ujjaim önkéntelenül kezdtek vigasztaló cirógatásba.

- Szeretlek, és tudom, hogy sosem bocsátanád meg, ha baja esne a kisbabáinknak. De, ha megszületnek, szükségük lesz rád. Ők sem élhetnek nélküled. Szükségük van az anyukájukra. – Apró lökéseket éreztem a hasamban, mintha csak helyeseltek volna odabent az apró kezek és lábak. – Ha holnap Carlisle segítségével a világra hozod őket, minden rendben lesz. Érzem. Kérlek, most az egyszer te hidd el nekem, hogy minden rendben lesz, mert nincs más választásunk, ha azt akarjuk, hogy mindhárman… - Edward hangja megbicsaklott, nekem pedig potyogni kezdtek a könnyeim. – Önző vagyok, tudom. De nekem mindhármótokra szükségem van, hogy létezni tudjak.

- Hogy menne ez az egész? – suttogtam halkan.

- Carlisle elaltat majd, és császármetszéssel kiemeli a kicsiket.

- Hogyan… hogyan tudja kiszedni őket a burok mögül? Azt mondta, hogy az védi őket, mint egy páncél. Magzatvizet sem tudott venni, mert a tűt nem engedi át – jutott eszembe a próbálkozás, és a hosszú tű emlékétől kirázott a hideg.

- A mondák szerint, a kicsik kirágták magukat az anyaméhből, vagyis a vámpírfog át tudja szakítani a burkot… - nézett fel rám Edward félve a reakciómtól.

- Azt akarod mondani, hogy… Uh, ez… Nem túl gusztusos… - fintorodtam el.

- Hát, volt már ennél rosszabb dolog is a szánkban. Tudod te, hogy milyen undorító íze van egy pizzának? – nevetett fel halkan, én pedig hálás voltam neki, hogy a félelmei ellenére megpróbálja könnyebbé tenni a helyzetet a viccelődéssel.

- Ez aztán a találó hasonlat… Pizza és emberi belsőszervek… Nem is tudom, melyiket választanám szívesebben – vontam fel gunyorosan a szemöldökömet. – Ó, de, mégis! A pizzát – nyújtottam ki a nyelvemet Edwardra. A tekintete ellágyulva fürkészte az arcomat.

- Akkor… Beleegyezel? – kérdezte rekedt hangon.

- Ez a legjobb megoldás a kisbabáink számára, hogy életben maradjanak és ne veszítsék el az anyjukat? – fúrtam a pillantásomat a sötétarany tekintetbe.

- Igen, tiszta szívből úgy gondolom, hogy igen.

- Bízom benned – sóhajtottam. – Holnap a világra hozom a gyermekeinket. Viszont, akkor még ma keresnünk kell nekik nevet. Az nem járja, hogy kislánynak és kisfiúnak szólítsam őket, mikor először a karomba veszem őket – nyújtottam át Edwardnak az Esmétől kapott könyvet, aztán ásítottam egy nagyot. – Olvasd fel őket, addig én pihentetem a szememet – mormoltam. Hirtelen olyan fáradtnak és gyengének éreztem magam.

Edward halkan sorolni kezdte a neveket, és felolvasta mellé a jelentésüket, de a hangja olyan lágy és dallamos volt, hogy fél perc múlva már csak elmosódva hallottam őt.

- Isabella… - ébredtem fel a halk suttogásra.

- Mmmi az? – nyöszörögtem. – Alszom…

- Tudom, kedvesem, de vacsoráznod kéne. A kislányunk éhes… És valószínűleg, a testvére is - éreztem meg Edward ajkait az arcomon. – Gyere, nyisd ki a szádat… - kérte tőlem, én meg csukott szemmel teljesítettem, amit mond.

- Husi – nyammogtam elégedetten. – Juliette itt van? – tisztult ki kissé a fejem az ismerős ízt érezve.

- Mind itt vannak. A farkascsaládod… - tett újabb falatot a számba Edward, miután lenyeltem az előzőt. – Szóltam nekik, hogy mit tervezünk, és veled szerettek volna lenni.

- Hol vannak? – néztem fel végül, bár nehezemre esett nyitva tartani a szememet.

- Odalent. Nem akartak felkelteni – simított végig Edward az arcomon komor arccal.

- Valami baj van? – fogadtam el egy újabb húsdarabot.

- Csak nem nézel ki valami jól… Mármint… Így is gyönyörű vagy, csak olyan fáradtnak tűnsz – javította ki magát Edward, és finoman elhúzta a mutatóujját a szemem alatt.

- Csak már éhes voltam – kordult meg a gyomrom megerősítve a szavaimat. – Mindjárt jobb színem lesz, csak adj még – nyitottam ki a számat.

- Tudod, gondolkoztam… - szólalt meg pár perc után Edward. – Nézegettem azt a könyvet, amíg aludtál, és tudom, hogy nem szeretnéd, ha a mi neveinket kapnák a kicsik, de…

- De? – noszogattam a folytatásra kíváncsian.

- Isis és Edan – nézett a szemembe. – Isis a termékenység istennője volt, és hát, egy igazi csoda az, hogy nekünk kettőnknek… - érintette meg a hasamat. – Az Edan pedig azt jelenti, láng, ragyogás. – Próbáltam kitalálni, hogy ez hogyan kapcsolódik hozzánk vagy a babákhoz, de nem igazán sikerült, míg Edward meg nem magyarázta. – Mert fényt hozott az életünkbe ő és a kishúga.

- Isis és Edan – ismételtem meg a nevünk első két betűjével kezdődő neveket.

- Mit szólsz? – nézett rám Edward olyan lelkesen, hogy ha nem tetszettek volna az általa választott nevek, akkor sem lettem volna képes bevallani neki. De szerencsére, nem kellett füllentenem neki.

- Imádom őket – mosolyodtam el tiszta szívből. Az egyik kezemet a hasam bal, a másikat pedig a jobb oldalára fektettem. – Mit szóltok, Isis és Edan? – érdeklődtem meg a kisbabáink véleményét, aztán felnyögtem a mindkét oldalamat érő élénk rugdosástól. – Tetszik nekik – mosolyodtam el egy mély levegő után.

- Csodás! – vigyorodott el büszkén Edward, amiért sikerült nekünk is tetsző neveket választania, majd egy csókot nyomott a számra.

- Azt hiszem, vendégeket kapunk – pislogtam az ajtó felé, ahogy meghallottam odakint a csendesnek szánt hangokat.

- Na, ne taposs már a lábamra! – ismertem fel Benji hangját.

- Úgysem érzed, dinka, akkor meg mit nyafogsz? – felelt neki a testvére.

- Maradjatok már csendben! Komolyan mondom, olyanok vagytok néha, mint két idióta kölyök – szólt bele a vitatkozásba Joshua is.

- Hé, az oké, hogy őt lekölyközöd, de én kikérem magamnak! – feleselt vissza Dan.

Edward rám kacsintott, aztán egy másodperc törtrésze alatt felpattant mellőlem, az ajtóhoz rohant, és kinyitotta. A következő pillanatban csak halk puffanásokat és káromkodásokat lehetett hallani.

- Szállj már le rólam! – nyögött fel Benjamin, és megpróbálta lerugdosni magáról a bátyját, aki persze, nem hagyta magát. Nem bírtam visszafojtani a nevetést, ahogy elkezdtek hadakozni a földön, és hosszú, napbarnította karok és lábak meredtek a plafon felé.

- A nevükben is szégyellem magam… - lépett be a szobába Joshua, Aidan és Nate kikerülve a két fiút. – Keljetek már fel, az istenért! – csóválta meg a fejét Josh.

- Fel! – Nate hangja keményen csattant, mire Benjamin és Daniel azonnal talpra ugrottak.

- Most nézzétek meg, összetörtek a virágok! – emelt fel a földről egy összenyomódott csokrot Aidan.

- Az ő hibája! – Újabb kuncogás tört ki belőlem, ahogy a fiúk egyszerre szólaltak meg és mutattak egymásra. Joshua nagyot sóhajtott, aztán közelebb lépett az ágyhoz.

- Hogy vagy? – nézett végig rajtam aggódó tekintettel.

- Soha jobban – füllentettem mosolyogva, bár a rám törő enyhe szédüléstől kicsit szétmosódottan láttam az alakját. – És a lányok? – emelkedtem fel egy kissé, hogy kilássak az ajtón, majd elsápadva préselődtek össze az ajkaim, ahogy a mozdulattól fájdalom nyilallt a hasamba. Edward felém mozdult, de aprót ráztam a fejemen, hogy tudja, semmi gond.

- Ők még lent vannak. Rákattantak a babaholmikra – forgatta meg a szemeit Joshua.

- Saore is? – halkult el a hangom, ahogy Aidanra néztem.

- Mondjuk úgy, hogy ő passzív nézelődő egyelőre – mosolyodott el halványan. Visszaakartam mosolyogni rá, de egy újabb erős fájdalom fintorba rántotta az arcomat. Gyorsan úgy csináltam, mintha épp tüsszentenem kéne, csak nem sikerülne.

- Szóval, két baba… És már holnap… - törte meg a fél perces csendet Joshua.

- Úgy tűnik – bólintottam. Lopott pillantást vetettem Jonathan felé, aki csendesen behúzódott a fal mellé, és a mellkasa előtt összefont kézzel a padlót fürkészte. Biztos voltam benne, hogy nagyon nehezen viseli most ezt a helyzetet, de fogalmam sem volt, hogyan enyhíthetnék ezen.

- És ki lesz a keresztapjuk? – vigyorgott rám Benji. Ő volt az egyetlen, aki valószínűleg, csak a jó oldalát látta a terhességemnek és egyáltalán nem aggódott azon, hogy rosszul is elsülhetnek a dolgok.

Azt kívántam, bár én is ennyire gondtalanul tudnám várni a holnapot, de a kis csomó a gyomromban, bármennyire is akartam, nem szívódott fel. Főleg, hogy egyre rosszabbul éreztem magam. A takaró alá dugtam a kezemet, és belemarkoltam a lepedőbe, hogy ne mutassam ki az újra és újra rám törő görcsök okozta fájdalmat.

Edward összeszűkölő szemekkel nézett rám, aztán ellökte magát az íróasztaltól.

- Azt hiszem, hogy jobb lenne, ha lassan elbúcsúznátok… Isabellának pihennie kell – nézett végig a fiúkon bocsánatkérő, de határozott tekintettel.

- Várj, még hívd fel a lányokat előbb – kértem tőle. Miután teljesült a kívánságom, kaptam pár gyors ölelést és puszit – Jonathantól pedig egy tétova-aggódó pillantást messziről -, azután Edward tényleg kitessékelt mindenkit a szobánkból.

- Fáj, igaz? – sietett vissza mellém Edward, ahogy egyedül maradtunk.

- Mindent észreveszel? – húztam el a számat.

- Ez a dolgom. Nagyon fáj? – simított végig a homlokomon.

- Kibírom – vontam meg a vállamat, miközben biztos voltam benne, hogy az ujjaim már elfehéredtek a lepedő körül.

Lehunytam a szemeimet, és igyekeztem újra elaludni, de mikor félálomba zuhantam volna, mindig a saját fájdalmas nyögéseimre ébredtem. Edward egész éjszaka ott ült az ágyam szélén, és néha éreztem a leheletnyi simogatásokat és csókokat, amelyek enyhíteni próbálták a szenvedésemet.

Mire reggel lett, már szinte vártam, hogy Carlisle kezei alá feküdhessek. Rettenetesen féltem, de legalább abban biztos lehettem, hogy így vagy úgy, a fájdalom, amit érzek, biztosan elmúlik. A hajam nedvesen tapadt az arcomba, a levegőt pedig olyan zihálva kapkodtam, hogy egy gőzkatlan simán megirigyelhette volna a fújtatásomat.

Edward és én is próbáltunk beszélni a kicsikhez, hátha akkor megnyugszanak majd, de hiába. Egyre izgatottabbak lettek, mintha csak megérezték volna – vagy talán, pontosan tudták – mi vár ránk a mai napon. Ez pedig sűrűbb és erőteljesebb rúgásokkal és ütésekkel járt együtt.

- Nem lesz semmi baj, végig veled leszek… - suttogta Edward a fülembe, mikor átcipelt Carlisle dolgozószobájába. A Cullen család tagjai és a farkasok – akik itt töltötték az éjszakát – a folyosón idefelé sok sikert kívántak és odakint várakoztak.

Edward éppen felfektetett a műtőasztalra, mikor Carlisle felemelt kezekkel lépett be a szobába a bemosakodás után, pont úgy, ahogy azokban a kórházi sorozatokban szoktak az orvosok, amiket régen mindig megnéztem.

- Rendben, elkezdhetjük? – mosolygott rám Carlisle miután előkészített a műtéthez.

- Igen – feleltem fojtott hangon.

- A létemnél is jobban vigyázok rád és a babákra – ígérte, és tudtam, hogy nem csak azért mondja, hogy megnyugtasson, hanem tényleg így van.

- Edward! – kiáltottam fel halkan, mikor az altatómaszk felém közeledett. Carlisle keze megállt a levegőben, Edward pedig közelebb hajolt hozzám. – Szeretlek – mondtam gyorsan. A mézarany tekintet kavarogva nézett vissza rám, aztán Edward egy csókot lehelt a számra.

- Én is szeretlek – szorította meg a kezemet finoman. Ahogy az altatógázt belélegeztem, és kezdett elhomályosulni a világ, még láttam, hogy a vonásain megjelenik a félelem. Meg akartam nyugtatni őt, de a szám nem akart mozdulni, a szemhéjam pedig olyan nehézzé vált, hogy képtelen voltam tovább nyitva tartani a szemeimet.

52 megjegyzés:

  1. Huhú, talán első! Szóval mégiscsak ikrek. Hát nem jött be a tippem:-( most olvasom, majd később írok bővebbet. Mindjárt szülünk !!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Én vagyok az első...(ezt nem hagyhattam ki:P).
    Szóval ikrek...igazuk volt azoknak, akik ezt jósolták. Aranyos volt ez a rész...várom a folytatást;). Hát igen, ebből sosem elég, s elég türelmetlen vagyok;)

    VálaszTörlés
  3. Istenem, de jó lett!!! Alig várom a következőt. Kérlek ezt írd tovább, majd utána bepótolod a többit!
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Jajj de jóóóó!! Most értem haza a futásból és annyira tök jó, hogy van friss. Egy gyors zuhany és már olvasom is. Áhh bearanyoztad a napom így tanulás előtt!! Kösziii!!
    Pusza: Frozi

    VálaszTörlés
  5. Szia,nagyon jó lett,tudtam,hogy úgyis ikrek lesznek:)Remélem hamar jön a folytatás,már alig várom:)Azért remélem nálad nem lesz vérengzős szülés.

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok azoknak akik az ikrekre tippeltek .
    Nagyon jó volt ez a rész. Kérlek folytasd minél előbb.

    Puszi, Lulic

    VálaszTörlés
  7. Jaj te! Azzal vigasztalom magam, h a köv. részben már tuti megszületnek a kicsik. :)
    Jó volt, h beleraktad Edyt is, már hiányoltam kicsit.
    Ja, és sztem Edan lesz inkább farkasos Isis meg vámpíros, mivel Edannek nem hallani a 'hangját'.
    Iszonyúan kíváncsi vok, h milyen tulajdonságaik vannak!!!
    Pusz

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    A kutyafáját... kicsit eltűntem, bocsi. De erről most írnom kell: tátva maradt a szám a váratlan fordulattól! IKREK! Egyáltalán nem gondoltam... A nevek nagyon tetszenek, jópofa ötlet, hogy az I és E betűk maradtak. XD
    Reméltem, hogy meg is születnek, de nem volt akkora szerencsém... Most siess ám a folytatással, mert nem marad körmöm. XD
    Remélem minden rendben lesz, nehogy bajt hozz valakire! Ennek happy endnek kell lennie! :D

    Puszi

    VálaszTörlés
  9. Hú ez nagyon jó volt.
    Nem gondoltam volna hogy már ilyen közel lesz a születésük,de nagyon örülök neki.:)
    Szerintem is Isis a vámpíros.:)
    Azért sajnálom Edan-t.:( remélem nem lesz neki sem semmi baja.
    várom a folytatást!
    üdv

    VálaszTörlés
  10. Hát ez kész teljesen!
    Roppant büszke vagyok magamra,h sikeresen megfejtettem a babák kilétét és nemét és szerintem vagyunk ezzel egypáran.:D
    Végre volt Kicsi Edward-os rész is,nagyon édes volt,remélem azért Isa őt sem hanyagolja majd el a későbbiek során,habár úgy tűnik Esme sajátjaként szereti,de akkor is.
    A nevek..kicsit furák,főleg az Isis,de csak szoknom kell még:DA kiscsaj már most se semmi,szerintem kicsinálja majd a szüleit,méltó lesz az Emmet unokahúga címre:P A kisfiút már most imádom,remélem éppen olyan dögös lesz,mint az apukája:PKíváncsi leszek,h mi lesz,ha Isa felébred,remélem nem lezs semmi baj a kicsikkel.
    Jah és még valami...Edwarc reakciói,nem is tudom,túl...tökéletes.Oké,tudom,h szereti már a gyermekeit és félti a feleségét,ennek ellenére igyekszik tartani magát,de ez akkor sem igazán edwardos.Viszot lehetett rajta olvadozni,úgyhogy alig maradt belőlem valami a székenXD
    Sok sikert a kicsik külsejének megalkotásához,biztos vagyok benne,h a lelki szemeid előtt látod már a kis arcukat:)Remélem Edannek zöld szeme lesz éa bronzvörös haja...Nah jó leálltam.
    Siess a folytatással kérlek!
    Csók : Dena

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Hú! Ketten vannak? Egy fiú egy lány? Ez jó! Kíváncsi vagyok milyen plusz tehetséget kaptak, vagy nem terveztél nekik képességet?
    Izgatottan várom a folytatást:)

    Pusszancs!

    VálaszTörlés
  12. hűűha...remélem nem lesz gond.:S
    A nevek nagyon jók lettek,ügyesen kiválasztottad őket.:) Sokat törted a fejed??
    Nate-t nagyon sajnálom...biztos nagyon szomorú.:( Vagyis fáj neki vhol.:( Na meg Saore.:( Neki lehet a legrosszabb ezt végig nézni.
    Szerintem jó feji lett..nem is hiszem,h lett volna benne hiba:)
    Edan-t miért nem hallja??
    És hogy lesz egyik vámpíros ,másik farkasos??:PHűű Spirit..ez nagyon fejtörős.:)
    Siess a fejivel.
    Puszi Zsizsi.

    VálaszTörlés
  13. Fú, nagyon megörültem, hogy ma van friss! És nagyon jó kis rész lett ez is.
    Szóval igazuk volt azoknak, akik ikrekre tippeltek. Nagyon jó ötlet! És az is tetszik, hogy a kisfiút nem hallja Ed, úgy látszik, ő örökölte az anyjától ezt a tulajdonságot. :) Jaj, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen tulajdonságaik lesznek! Lehet, hogy teljesen különböznek majd?
    A nevek nagyon tetszenek, jó ötlet ez a kezdőbetű egyezés, meg ahogy a jelentésüket is megmagyarázta Ed. Valóban, Edwardból már túl sok lett volna három :) Az Edy-s jelenet is tetszett, meg Isa hozzáállása az Edy-baba és Esme kapcsolatához. :)
    Jaj, nagyon jó, hogy itt voltak a farkasok, a belépőjük különösen tetszett. :D És kicsit oldották az egyébknént komoly hangulatot.
    Jó, hogy Isabella most kivételesen nem makacskodott, belátta, hogy Edward a mindannyiuknak legjobb lehetőséget választja. Remélem, hogy rendben lemegy majd a "szülés" (kíváncsi vagyok, hogy oldod majd meg, mert az Isa szemszög ugye most nem fog működni), és bár tartok tőle, hogy lesznek komplikációk, azért remélem, mindkét baba egészséges lesz.
    Nagyon várom a folytatást!
    Puszi:
    Kata

    VálaszTörlés
  14. Igen,igen,igen és igen.Ikrek,ez annyira de annyira szép.Úgy örülök nekik. Isis és Edan,jaj nagyon cukik,Ed jól kitalálta.:)Apa és lánya jól eljátszadoznak,anya és fia pedig csendben szeretgetik egymást.:)A kiscsaj akaratosabb,nem is tudom kire hasonlít...Noná,hogy Isára :D A kisfiú meg kis csendes és meghúzódik helyet hagyva a húgocskájának.Tiszta Ed már most.:D Jaj Ed annyira annyira gyengéd Isaval.Ez valami elképesztő gyönyörű ez a történet. A farkas fiúk meg hozták a formájukat.Nagyon bírom Benjiéket.:D Jaj és Edy baba szintén egy tünemény.Annyira édes volt ahogy a babákhoz viszonyult és Esmere hallgatott utána.Esmehez nagyon illik az anyaszerep,úgy örülök,hogy ezt Edy baba megadja neki. Kész gyerekszálló lesz a Cullen villa :D :D :D 3baba,te jó ég !:D :D :D Mindenkinek meg lesz az öröme.Rosalie is rengeteget tud majd babázni.:)Fúú,hát hirtelen így ennyi.Nagyon vigyázz kérlek mindenkire.És nagyon köszi ezt a gyönyörű fejit.Nagyon várom a folytatást!Orsi

    VálaszTörlés
  15. Húúúúúúú ez igazán fantasztikus feji volt!!Most már bizton állítom,hogy jobban tetszik a te könyved mint az eredeti!! GRATULÁLOK MEGINT!! A nevek nagyon aranyosak,és Ed annyira apuka imádom.Jaj és nagyon tetszett az Esmes rész és,hogy a farkasok is ott vannak.Remélem itt minden simán megy majd és senkinek nem lesz baja!Izgatottan várom lesz é a gyerkőcöknek különleges képességük.Nagyon-nagyon siess a folytatással nem marad kezem!:))
    Pusza Marcsi.

    VálaszTörlés
  16. Szia Spirit!
    Érdekes lett a fejezet, és valahogy számítottam arra is, hogy ma még nem fognak megszületni.
    Benjiéket imádnám, ha a valóságban léteznének. :) Ahogy veszekednek, mint 2 ovis...
    Egy kisebb hibát írnék, tényleg nem nagy:
    "- Na, ki vele, mi a baj megint? – sóhajtottam fel, miközben ismét a kezembe vettem a névutókönyvet." Az utónévkönyvet írtad el. Látod, tényleg csak egy apróság. :)
    Egyet értek pár előttem szólóval, hogy Isis lesz inkább vámpíros, Edan pedig farkasos tulajdonságokkal megáldva.
    Jó hétvégét!
    Laura

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Mint az előző kommentemben már leírtam... ÉN TUDTAM!!!! :D
    Nagyon örülök, hogy nem választottál, hanem inkább az ikrek mellett döntöttél.
    A nevek is nagyon tetszenek, valahogy gondoltam, hogy egyedi nevek lesszenek, (már amennyire).

    Szerintem nem volt benne hiba, én legalábbis már megint nem találtam benne. :D

    Furcsállottam Edward reakcióját, mikor azt mondta szegénykém, de aztán tovább olvastam és rájöttem, hogy ő maga is furcsája. XD

    Amúgy tudom, hogy ugyan olyan hosszú ez is mint a többi fejezet, de még is most valahogy rövidnek tűnt. Ez persze csak érzet, és azért van, mert még úgy olvastam volna tovább. :)

    Na és ez az ötlet, hogy elaltatják... na igen, jó ötlet, hiszen így nem kell leírnod a szülés minden mozzanatát, amit Isa szemszögéből fura lenne (talán nehéz is), majd Edward szemszögéből úgy is le kell, és úgy könnyebb lesz, mint az eredetiben Jake szemszögéből.

    Azt hiszem ennyi. Ezek a részek nagyon tetszenek a két picike miatt. :)
    Ja és igen, majdnem elfelejtettem. Fordulatos, hogy most nem a lány kapta a mentális pajzs képességet, mint Isa Bellától, hanem a fiú. :) De én még mindig amondó vagyok, hogy "picikék" valami nagyobb erő birtokában is legyenek. :D
    Ja, és mondtam én, hogy a lányzó a mozgékonyabb és az apásabb. Nagyon aranyos, hogy már most makacs. Akár csak az anyja. Szegény Edward, hogy fogja ezt kibírni. XD Na és a fiú... tiszta apja. XD

    Szóval összegezve: nagyon tetszett! :D
    Folytatást! :D

    Pusz, Krisz

    VálaszTörlés
  18. Imádtam a farkasokat. :D Tényleg, ők voltak a fejezet fénypontjai. :D
    Továbbra sem tetszenek az ikrek, de már kibékültem a gondolattal. :D De a nevek tetszenek.
    És tudtam, hogy a szülés előtt lesz vége, már kiszámíthatóak a függővégeid. :D
    Na mindegy, most ennyire futotta tőlem, bocsi, ott voltam a DVD-s partin, és fáradt vagyok, viszont nyertem egy csomó ajándékot. :D Na majd mesélek, ha érdekel. :D

    VálaszTörlés
  19. Spirit!

    Gratula megint fantasztikus fejezet volt kész vagyok mikor lesz folytatás!

    Ikrekre tippeltem én is,és azt is irtam,hogy egyik farkas másik vámpír lesz hát kivi vagyok ugy lesz-e!
    Nagyon várom a folytatást!

    sok sikert és ihletet neked!

    VálaszTörlés
  20. Okéé, az ikrek rész bejött...xDxD TUDTAM, hogy nem születnek meg most a babák, egyértelmű volt, DE úgy olvastam volna tovább, hogy az nem létezik:D:D Erre megint várni kell egy hetet:S ez kiábrándító amúgy ezt megsúgom:D:D (tudom, én ne beszéljekxD)

    Még hajnalban el akartam olvasni de az éjszakain is majd elaludtam, de nagyonjófejezet volt:)) Ejnye, a kis elnyomó nővérke:D:D Nagon várom a szüléses dolgot, meg remélem-gondolom azEDward szemszög IS lesz:P Hisz Isa alszik...:)
    Na siess siesss:)
    puszi

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    ez a rész nagyon nagyon szuper volt!!:)
    olyan kiváncsi vagyok,h mi lesz a szülés közben,illetve utána!
    remélem az Edward szemszög lesz :)
    várom a folytatást!
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  22. Jujj. Imádom a neveket amiket kitaláltál (nem fér a fejembe hogyan tudtál ilyen találó neveket előszedni!!!), imádom ahogy leírtad - és hogy leírtad:) - és kérlek siess a kövivel:) De egy dolog nem hagy nyugodni: honnan fogjuk tudni h hogy ment a szülés, ha Isabella alszik?! Edward, vagy Carlisle??:)
    Szóval várom mit találsz ki.
    Pusz

    VálaszTörlés
  23. áááááááááááááááááááááááááá
    nagyon jó lett
    nagyon tetszenk a nevek
    grat érte
    csak kicsit kevés
    gyorsan a kövi fejezetet
    puszy kitty

    VálaszTörlés
  24. Jajj, itt abba hagyni??????? Spirit!!!!

    Fantasztikus rész lett, és nagyon örülök, hogy Ed végre meglágyult egy kicsit a babákkal szemben! :)A nevek nagyon tetszenek, ahogy a jelentésük, illetve az is, hogy ha már nem a szüleik nevét kapják, de az első kezdőbetűk megegyeznek. Mutatják a rokoni kapcsolatot, illetve a kötődést! :) Remélem, a császár alatt minden rendben lesz, és valahogy megtudjuk, hogyan is zajlott. Monjuk most kivételesen külső szemlélőként írod, vagy elmesélik, bár az nem lenne olyan részletes. Még arra is gondoltam, hogy valamelyiküknek Renesmee-hez hasonló képessége lehetne, és akkor megmutatja az anyjának, hogy hogyan élte meg. :D

    A.J. Cryson

    VálaszTörlés
  25. Szio!
    ÁÁÁÁ! Nagyon jóóó! Hidd el nekem lekaparom a falat mire jön a következő rész. Nagyon izgulok mi lesz Isabellával és a kicsikkel. Remélem minden rendben lesz.
    pusz, Kate

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Jupi :D Ikrek! Már nagyon de nagyon várom, hogy megszülessenek.
    Az elején, hogy kényelmetlen nekik, annyira édes volt. Tetszik, hogy Edward a kislányával tud beszélni, a kisfia pedig csendes, nyugodt teremtés. A kislány kis energiabombának képzelem el, mint Alice-t :) Ő is olyan szeretni való izgága :D
    A farkasfiúk olyan aranyosak voltak az ajtó előtt toporgással, azon sokat nevettem,ahogy magam előtt láttam a történteket. Imádnivalók, Benji a kedvenc :) Szegény Nate miatt kicsit elszomorodtam, de rá is vár majd a boldogság :)
    Esme és a kicsi Ed nagyon összepasszolnak. Mindig is sajnáltam őt és Rosalie-t, hogy nem lehet saját babájuk. Talán egy kicsit kárpótolva érzik magukat.
    A nevek... azok valami fantasztikusak. Annyira tetszenek, főleg az Isis.
    A szülést is nagyon jól megoldottad, nem az a véres, marcangolós világrahozatal. Csodálkozom, hogy Isa nem ellenkezik, mindig makacskodik, de most a babák az elsők.
    Edward szeretettel teli arca a kicsik iránt annyira megható :)

    Várom már Isis és Edan érkezését :)
    Puszik

    VálaszTörlés
  27. Jajj Babám :D Ez nagyon nagyon jó lett! El nem hiszed, de tegnapelőtt hajnali2ig olvastam az előző részeket, meg másnap reggel 9től délig, annyira abbahagyhatatlan volt :D Először gyanúsan néztem, mert miezmár hogy Bella unokája és Edward? De hihetetlenül jó lett, nagyon izgalmas a történet, és egyáltalán nem zavaró már így utólag, hogy nem az eredeti Bella lett Edward társa ^^ Ráadásul alakváltó O_O Itt koppant az állam...
    Azért meg külön szeretlek, hogy ikrei születnek :D Ráadásul egy fiú egy lány, mint mi... mindjárt szaladok is, elmesélem Daninak :) Nagyon nagyon várom a következő részeket, és sok sikert! ^^
    Puszi

    VálaszTörlés
  28. Háháháháhá! Megmondtam, hogy ikrek!!! :D
    Milyen gyönyörű nevek! Asszem két újabb név került fel a "később megfontolandó babanevek" listámra... :D
    Nagyon jól sikerült csak ne most hagyd abba!!! Nem bírok ki most egy fél hetet!!! Vagy egyet!!!

    B.J.

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Jajj de jó ketten vannak :)
    Igy tök jól meg lett oldva :D
    Ésjó h tettél bele egy kis viicet is a fiúkkal ... xD
    Anniyt nevettem rajtuk :) Még több iet :DÉs nagyon várom már mert egyzserűen nem birok ki, hogy mi lesz de remélem már nem lesz több komplikáció :)
    Puszi : L.Vivi

    VálaszTörlés
  30. Én sem vagyok még mindig kibékülve ezzel a terhesség dologgal, de azért kezdem megszokni. Nekem nagyon tetszett, mikor Esme megjelent a kicsi Edyvel. Az annyira szép jelenet volt, valahogy meghatott.
    Aztán jöttek a farkasok! :D Annyira bírom őket. Benji meg Daniel! hihi Meg ahogy Nate rájuk parancsolt, h "Fel!" :DD Egyébként örülök, h ők is ott maradtak a házban. Bár nem tudom, Rosalie hogy viseli a kutyaszagot. muhaha :D

    VálaszTörlés
  31. Spirit!

    Komolyan rettegtem attól, hogy valami komplikáció lesz, de szerencsére semmi.
    Remélem, h a szülés is zökkenőmentesen fog zajlani. Ugye Isa alszik, szóval az ő szemszögéből fura nehéz lenne, akkor kapunk egy Edward szemszöget.
    Szegény gondolom az egész szülést végig fogja izgulni. ű
    Az előző fejezet után hiányoltam a farkasokat és a kis Edy babát is, ez a fejezet kicsit olyan volt mint egy jó kívánságműsor. Mindent megkaptunk. A neveket is jól megoldottad, egyediek, de mégsem túl bonyolultak. Az Isis-t még szoknom kell, valami miatt, de az Edan nagyon tetszik. Ötletes, ahogy a jelentésük alapján választottad. nem néztem utána, tényleg ez a jelentésük?
    A farkasok nagyon ott voltak a toppon.
    Tényleg kik lesznek a keresztszülők? Sok mindenkire tippelnék vmi miatt, de te úgyis meglepsz majd minket. :-)

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Ez a rész is nagyon remek lett, gratula!
    Két baba? Ez csodálatos! XD Remélem minden rendben lesz a műtétnél, és senkinek nem esik baja....
    Nagyon bírtam a két farkaskölyköt. Olyan aranyosak :)
    Izgatottan várom a kövit.
    Puszi: Join

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Tudtam hogyikrek lesznek:).
    Nagyon jó lett a feji!
    Nah és a Daniel Benji rész is vicces lett:D.
    Olvastam volna még tovább,kár műhogy most hagytad abba:(.
    Mind1,siess a kövivel!!!
    Puszy:Mya

    VálaszTörlés
  34. SZIA SPIRIT!
    Hát ez nagyon aranyos!Már nagyon vártam,de nem hiába! Nekem nagyon tetszenek a nevek,Isist ismerem és már hallottam róla. Többször is jártam Szombathelyen.Ott van Isis szentély.
    Viszont nem hallottam még az Edan nevet.Kíváncsi lennék hol találtál rá,milyen eredetű.KÖSZI!

    VálaszTörlés
  35. Hát csak ennyit tudok mondani:
    Vááááá mééég:D
    Hát egyáltalán nem bánom hogy az utóbbi időben nem volt időm olvasni a fejezeteket:p Így most egyszerre három fejezetet tudtam le és nem kellett annyit tűkön ülnöm mint a többieknek:p De talán jobb lett volna ha még egy fejezetet várok mert megint a legizgalmasabb résznél hagytad abba:))
    Óóóó függővég, mi lenne velünk nélküled?
    Nagggyon várom a következőt!!! :D
    Következőt hamar...:D
    Jaj olyan ügyes vagy:D
    Jó éjt mindenkinek;)

    VálaszTörlés
  36. Jaj, igen. Elfelejtettem kérdezni:
    Hogy kell kiejteni az Edan nevet? :p
    Még nem hallottam róla és egyszerűen nem áll rá a nyelvem kimondani:)):p

    VálaszTörlés
  37. Jaj..! Még tegnapelőtt elolvastam, csak sikerült nagyon ügyesen kitörölni, az iszonyatosan hosszú hsz-t, és már nem volt erőm újat írni.. :/ Tegnap nem voltam itthon csak este, ma meg már nem is tudom, hogy mit írtam, és most az egészet újra kéne írni, és áh.. Na, a lényege valami olyasmi volt, hogy tetszett, és a nevek is nagyon szépek, de még szoknom kell, meg, hogy nekem furcsább mint anno Russel volt, mint új szereplő, talán azért, mert most konkrétan a Cullen családba érkezett új szereplő, és ez.. Nem is tudom.. :D De persze jó értelemben furcsa, nagyon örülök a babáknak. :D És jé, tényleg ikrek, szuper. :D Isisről nekem valahogy Emmett meg Alice jutott eszembe.. :D Mert olyan kis izgága, meg nem tudom.. Csak nekem olyan Alice-Emettes. :D Vagy lehet, hogy inkább Rosalie-s, mert neki kell a nagyobb hely, és így olyan kis kevélynek tűnik, vagy nem is tudom. Mindenesetre bírni fogom. :D És Edan.. Jaj, ő is olyan aranyos. :D Bár róla még keveset tudunk, és nem is lesz egy Benji, de én pont ilyen nyugodtan szeretem. :D Jaj, úgy várom, hogy megszülessenek. :D Amúgy szerintem is Edan lesz a 'farkasos', és Isis meg a 'vámpíros'. :D És végre volt kicsi Edward is. :) Annyira örültem. :D Meg a falkának is. :) Jaj, amikor mentek Isához.. xD Azon jót nevettem.. Benjit nagyon bírom, már az eredetiben Seth is a szívem csücske volt, de hát Benji túltesz mindenkin az ő jófej bátyjával.. xD Szegény Joshua meg próbálta azért fegyelmezni őket, de hát.. xD És Nate-et meg úgy sajnálom.. Remélem, egyszer azért majd boldog lesz ő is. ;) És Saore.. Neki lehet a legrosszabb. :( Annyira nagyon sajnálom.. :( Tetszett még nagyon amikor Isa mondta, hogy 'Mindent észreveszel?'.. :D Nem tudom miért, de az nagyon tetszett.. :D Meg a pizzás-belsőszerves rész.. xD Azon is jót nevettem.. :D Ja, meg még azt is írtam, hogy egyszer volt valami olyasmi, hogy Benjinek majd el kell mennie (ha jól emlékszem).. Az majd mostanában lesz, a babák kapcsán esetleg? Vagy majd a Volturis résznél? Vagy még később? Vagy ez szakmai titok, és majd kiderül, ha odaérünk? xD Na, azt hiszem mást nagyon nem írtam, ha meg valami mégis eszembe jut, majd leírom. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  38. Ja, igen persze! A szülés! Azt is írtam, hogy engem is nagyon érdekel, hogy hogyan oldod meg a szülős részt, hiszen Isa ugye alszik.. Mármint, kihagyod, és majd ha odaérünk, az Edward szemszögből kiderül? Az elég sokára lesz.. Vagy esetleg Carlaisle szemszügéből? Az is jó lehet.. Szakmai szemmel, minden fontos dolgot megtudunk. :D Vagy az is érdekes lenne, ha pl. valamelyik baba szemszögéből írnád.. :D Na, mindegy, valószínűleg már úgyis pontosan tudod, hogy mivel lepj meg minket, szóval kíváncsian várom a végeredményt.. :)
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  39. Hello!
    Ezt is imádtam:D
    de lenn egy kérdésem . Mi van a Jasper, Alice MAria novellával?.D
    Már rég nem volt friss belőle.

    Igy tovább:D
    Sorriso

    VálaszTörlés
  40. Gratula! Gratula! Gratula!

    Nekem nagyon hosszúnak tűnt a fejezet!

    És ikrek, hallelujah!

    Öklömnyi szívem most annyira túlárad a boldogságtól, hogy ajaj!

    Előtúrtam a szupertudományos e-mailemet ember/farkas/vámpír kérdés ügyben, amit csodák csodája pont egy éve írtam neked amiben még csak zárójelben utaltam az ikerterhesség lehetőségére és a egymás ellen küzdő magzatokra, nos nem tudom ez befolyásolt-e meg a későbbi HSZ-es nyaggatásaim, de most olyan büszke vagyok magamra! Lehet, hogy ez csak az én beképzeltségem, de most olyan tudományos Múzsafélének érzem magam.

    A névválasztás telitalálat!

    És Ó, a magzatok vérrel való táplálásának tényét még nem lőtted le, gondolom ez majd a tejes cumisüveg elutasítása után következik!
    Dupla gratula a "másságodért"!

    VálaszTörlés
  41. Most jöttem arra rá, hogy tök jó hogy benn voltak a farkasok, ÉS arra jutottam hogy ugye Nate nem vlsődik be a csajsziba, DE mi van ha Joshua igen?:P Ok, neki ott volt Jade és már tök normális volt ebben a fjeiben pláne..:D és..... na mind1, ez ugrott bexD
    Jah és tök jók a nevek,ha nem írtam volna feljebb:D

    VálaszTörlés
  42. Tényleg! Mi van, ha ahogy Leia írta, nem Nate, hanem Joshua vésődik be.. És közben meg visszatér Jade.. Juj, szárnyal a fantáziám, egyre több marhaságot hordok össze amúgy.. xD Szánj meg minket minél előbb egy fejezettel, mert én már most nem bírok várni.. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  43. Ez az utolsó két ötlet nem hülyeség. :-)Mert ugye nem lehet, hogy ne legyen teljes a happy end, szóval mindenki boldog lesz, ugye? Remélem...
    Ha Nate, vagy Joshua bevésődne a lányba, akkor is a fiú egyedül maradna... vele mi lesz? neki is kell vki... mondjuk ha Saore hirtelen, csodával határos módon teherbe esne, összejöhetne a lánya Edan-el :-)
    oké, tudom ez már nagyon beteg ötlet volt...

    VálaszTörlés
  44. Nekem is már elég beteg gondolataim vannak...
    Lécci minél hamarabb új fejezetet.:)
    üdv

    VálaszTörlés
  45. Annyira tetszik ez a fejezet! Végre meglesznek a babák:)
    Szegény Isát sajnálom a nagy fájdalom miatt, de mostmár hogy elaludt, nem érzi...
    Szívesen olvasnék egy fejezetet most Ed szemszögéből...Merthogy Izi alszik...
    De te már tutira gondoltál erre...:)
    Nem olvastam a többi hsz-t, bizti írtatok már erről!
    Na most ennyi voltam, várom a kövifejit:)
    puszi
    Andi

    VálaszTörlés
  46. Váhh... tudom, hogy nem szoktam hsz-t írni, amiért meg kéne kövezni, meg minden, de most már én se bírom... mikor lesz már új fejezet? Öt napja élek-halok érte, de még semmi... tudom, hogy a türelmetlenség csúnya szokás, de ez már kibírhatatlan :D szóval siess :D jah, a történetet még mindig ugyanúgy imádom, ahogy eddig is, csak én ilyen háttérbe szorult olvasó vagyok :$ Pussz
    Mea

    VálaszTörlés
  47. Tudtam,hogy ikrek lesznek:))))) és fiúra meg lányra tippeltem!! így jönne be az ötöslottóXD
    kövi részbe szülünk gyereke!!:DD
    a nevek tetszenek meg az egész!!
    köszi Spirit:DD

    VálaszTörlés
  48. Úristen. *_*
    Valahogy éreztem, hogy ikrek lesz:D
    Egyébként akkor a kisfiú - Edan - gondolataiban majd nemtud olvasni Edward?:D Mármint úgy mint Isabelláéban? *_*
    Izgiii :D
    Várom a következő részt.:P

    VálaszTörlés
  49. Szia Spirit!

    Nagyon aranyos rész lett, alig várom a következőt!
    Végre szülünk!!!
    Nagyon jól kitaláltad a neveket, Isis és Edan Cullen!
    TUDOM, hogy nem lesz baj és mindenki egészségesen hagyja el a szülőszobát!
    A váltott szemszöget én is támogatnám, hogy első kézből ismerjük meg az eseményeket!
    Gratulálok!

    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  50. Szia megint, szenzációs vagy, hogy ikreket adsz nekik!!! Vajon ki lesz vámpír és ki farkas, vagy hogy tervezed ezt az egészet? Annyira kíváncsi vagyok, imádom az olyan írókat, ahol gőzöm sincs, vagy részben gőzöm sincs mit lépnek a következő fejezetben. Esetleg Nate bevésődése nem Isis lesz? Már kérdezték előttem, de csakazése törlöm ki. :D Szóval alig várom a folytit, amikor csak tudtalak olvastalak az elmúlt 4 napban, furcsa lesz, hogy várni kell a következőre, de megéri. Naggyon Kösziiiiiiiiiiiii!!!

    VálaszTörlés
  51. én remélem, hogy Nate-nek lesz bevésődése, mert én nagyon sajnálom őt... ő a kedvencem. nagyon jó lett ez a fejezet is :D természetesen :D puszi: karamorita96

    VálaszTörlés