.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. június 10., csütörtök

Árnyékvilág ajándékkártyák

Ahogy ígértem, akik belépnek a Spirit Bliss Árnyékvilág olvasói klubba, máris ajándékot kapnak. :)

Van 21 darab Árnyékvilágos, dedikált ajándékkártyám Adamről és Camilláról, ezeket csak és kizárólag a klubtagok között fogom szétosztani. :) Minden nap felteszek egy kérdést a kluboldalon, és a helyes megfejtők között sorsolom ki a kártyákat. Minden helyes válasszal egy kártyát van esélyetek megnyerni. :) A megfejtéseket facebookon privát üzenetként kell nekem elküldenetek (máshol nem fogadom el őket!) aznap éjfélig! Az adott nap nyertesét mindig másnap mondom meg. :)

Az ajándékot postán kapjátok majd meg, miután mind a 21 kártya gazdára talált. :)

A mai nap kérdését megtudhatjátok a kluboldalon, itt: Spirit Bliss Árnyékvilág klub

Valamint ne feledkezzetek meg a reklámarc pályázatról sem, amiről bővebb infókat itt olvashattok: Reklámarc pályázat

És a tegnapi A múlt árnyai - Edward szemszög új fejezetéből is frisseltem az este, azt se felejtsétek el. :) Itt található: Edward szemszög

A jövő reménységéből pedig holnap este lesz friss. :)

6 megjegyzés:

  1. A jövő reménysége? Nem épp a jelen boldogságából? :)

    VálaszTörlés
  2. Jah, de, csak a melegtől már meglágyult az agyam. :D De köszi, hogy figyelsz... :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! Hánykor lesz kb. friss?
    Előre is köszi:Mya.

    VálaszTörlés
  4. Kb. még 10 perc, és kész vagyok a fejezettel, utána átküldöm Szandinak, és remélhetőleg olyan fél 9-9 körül már fent lesz. :)

    VálaszTörlés
  5. Rendben,köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. Oh, most vettem észre, az előbb már csatlakoztam, és most válaszoltam is a maira, szóval mostmár teljes lelki békével olvashatom a 22. fejezetet. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés