.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2009. április 25., szombat

A múlt árnyai - 21. fejezet

21. EMLÉKEK



REGGEL EDWARD megint elment az iskolába Alice-szel. Az éjszakánk kicsit érdekesre és kínosra sikeredett, mivel a szexről való beszélgetésünk után Edward nemhogy nem feküdt be mellém az ágyba, de még csak a szélére sem ült. Helyet foglalt ugyanazon a széken, amin pár nappal ezelőtt is kuporgott, és egész éjszaka meg sem mozdult – legalább is, amíg ébren voltam, biztosan nem. Reggel aztán egy csókot nyomott a homlokomra, mintha a húga lettem volna.

Az egész délelőttöm dühöngéssel telt el. Legalább Edward magyarázta volna meg rendesen, hogy miért is ilyen elutasító a szex gondolatával szemben. Értettem én, hogy veszélyes, de Tanya és Esme is azt mondta, hogy nem lehetetlen, és biztos voltam benne, hogy Edward képes annyira uralkodni magán, hogy ne essen bajom. Az igazság az volt, hogy Edward visszautasítása miatt csak még inkább foglalkoztatott a gondolat. Mint egy kisgyerek, akit eltiltanak a sárban dagonyázástól, és ezért ezt a mókát látja a világ legvonzóbb dolgának.

Egész nap képek peregtek a fejemben Edwardról és rólam a lehető legpikánsabb és legromantikusabb helyzetekben – ez csak azért volt rossz, mert minden egyes percben volt velem valaki, és mikor rákérdeztek, hogy miért bámulok magam elé üveges szemekkel, és hogy jól érzem-e magam, mert nagyon kipirultam, az okozott pár elég kínos pillanatot.

Végül úgy döntöttem, hogy lefoglalom a gondolataimat valamivel, ezért amíg Esme és Rosalie az öcsémmel játszott, én leültem a sarokba, és Bella nagyi naplóját kezdtem olvasgatni. Már jó régóta a kezembe sem vettem a könyvecskét. Egyfelől, nem volt rá időm és energiám a sok zűrzavar közepette, másfelől, szégyelltem még magamnak is bevallani, de féltékenységet éreztem aziránt a kötelék iránt, ami a nagyi és Edward között volt.

Magamról tudtam, hogy legalább olyan erős szerelmet érzek Edward iránt, mint amit Bella nagyi érzett – ha nem nagyobbat. De abban nem voltam biztos még mindig, hogy Edward vajon tényleg annyira kötődik-e hozzám, mint én hozzá. Végül is, a nagymamám volt élete nagy szerelme, akkor én mi lehetek mellette… Citrom helyetti citrompótló, ló helyetti szamár és cukormentes édesség. Ami mind szép és jó, csak épp, nem a legjobb, ami lehetne…

Észre sem vettem, hogy Jasper bejött a szobába, csak mikor leült mellém a kanapé elé a földre, és megérintette a kezemet. Azonnal éreztem, hogy megkönnyebbülök és a szívemre nehezedő súlyok szappanbuborékokká válnak. Persze, azt is tudtam, hogy ez a kellemes érzés csak ideiglenes.

- Nem kéne ezt olvasgatnod, ha felkavar… - pillantott Jasper a barna bőrkötéses napló felé.

- Nem ez a baj – ráztam meg a fejem. – Ez csak egy emlékeztetés arra, hogy sosem leszek elég jó Edwardnak. A napló nélkül is tudom ezt.

- Te tényleg így gondolod? – Jasper hitetlenkedő tekintettel nézett rám. Lesütött szemekkel bólintottam. – Gyere! – pattant fel hirtelen Jasper a földről, és felém nyújtotta a kezét. Hagytam felhúzni magam, aztán Esméék felé pillantottam. – Ha nem gond, elrabolom egy időre Isabellát – szólt oda nekik Jasper. Esme mosolyogva bólintott, aztán visszafordult az öcsémhez, aki épp egy játékautót próbált darabokra szedni.

- Hová megyünk? – kérdeztem, miközben Jasper felvezetett az emeletre.

- A napló helyett mutatok neked olyan emlékeket, amiktől megérted, milyen fontos is vagy Edwardnak – felelte. Izgatottan lépkedtem utána. Fogalmam sem volt, mit akarhat mutatni, de bármire, ami Edwarddal kapcsolatos volt, kíváncsi voltam.

A szobámhoz mentünk, ami eredetileg Jasperé volt. Nem pakolásztam Jasper térfelén, így azt a dobozt sem láttam még, amit előhúzott a szekrény aljából. Kinyitotta, és odaintett maga mellé. Letérdeltem a doboz mellé és belekukkantottam. Tele volt dvd-kkel, fényképekkel és még pár apró emléktárggyal. Nem értettem, hogy pár fotó vagy film hogyan bizonyíthatná, hogy Edward mennyire szeret engem. Hiszen, még azelőtt készülhettek, hogy én betoppantam volna az életükbe.

- Nézd csak! – Jasper előhúzott egy fényképet, és a kezembe nyomta. A kép egy parkszerűségben készült. Az idő borús volt, ezért is lehettek Cullenék a szabadban.

- Mit kéne látnom rajta? – pislantottam fel Jasperre értetlenül.

- Nézd meg jobban! – követelte. Egy sóhaj után ismét a képre pillantottam, és próbáltam rájönni, hogy mit is kéne látnom. Cullenék egy padon ültek egymás mellett, és bár nem voltak túl mosolygós kedvükben, nem volt rajtuk semmi különös. Esme és Carlisle ültek középen, egymást átkarolva. Mellettük jobb oldalon ott ült Rosalie, Emmett a pad mögött állt, kezét Rose vállára téve. Jasper Carlisle balján foglalt helyet, az ölében pedig ott üldögélt Alice.

- Hol van Edward? – nyilallt hirtelen belém a felismerés. Jasper elégedett szomorúsággal mosolygott rám.

- Itt épp otthon kuporog a szobájában, és azon elmélkedik, hogy felkeresse-e a Volturit. Ahogy itt is… És itt… - nyújtotta át sorra a fényképeket. Bár a Cullen család tagjai semmit sem változtak, a fotók hátuljára írt dátumok mutatták az idő múlását. Végül egy nagy köteg képet tartottam a kezemben, amikről mind hiányzott Edward.

- Ez is csak azt bizonyítja, hogy Bella nagyi volt élete szerelme… - meredtem a képekre, miközben a szívem fájón szorított a mellkasomban. Nem csak azért, mert az eddigi gondolataimat most már tények is bizonyították, hanem mert tudni, hogy Edward szenved, pokoli érzés volt.

- Tévedsz. Bella volt az első igazi szerelme – javított ki Jasper. Értetlenül néztem rá.

- Én is ezt mondtam…

- Megint csak tévedsz – mosolygott rám halványan.

- Nem értem, hová akarsz kilyukadni – vallottam be. Lehet, hogy az én értelmi képességeimmel volt a baj, de számomra az, amit Jasper mondott, és amit én állítottam, ugyanazt jelentette.

- Bella volt Edward első igazi szerelme. A lány, aki feltámasztotta a szívét. És a lány, aki nem volt hozzá való, ezért össze is törte azt – Jasper újra a kezébe vette az egyik képet. – Ha most készítenénk egy fotót, rajta lenne újra Edward is, és mosolyogna. Tudod, miért? – pillantott rám. Megráztam a fejem. – Mert te is a képen lennél mellette. Te vagy az a lány, aki meggyógyította a szívét. Egy fagyott szívet könnyebb felolvasztani és összetörni, mint egy törött szívet megragasztani. De neked sikerült. Ha Edward érzései nem lennének erősek irántad – a lehető legerősebbek -, akkor a szíve még most is darabokban heverne – helyezte vissza a fényképet a dobozba Jasper.

Visszafojtott lélegzettel hallgattam Jasper magyarázatát, miközben az agyam olyan gyorsan pörgött, hogy belefájdult a fejem. Jasper szájából olyan igaznak és egyszerűnek hangzott az egész. El akartam hinni, hogy tényleg így van. Hogy Bella nagyi volt az első, de én vagyok az igazi.

- De… a helyzet ugyanaz. Mi van, ha én is összetöröm Edward szívét? – a torkom összeszorult a gondolattól, hogy bármilyen módon árthatok Edwardnak – akaratomon kívül. – Mi van, ha Edward úgy dönt, hogy el kell mennie? Mi van, ha… elhagy engem is? – próbáltam nyugodt maradni, de a számból rémülten törtek fel a kérdések. – Tudom, hogy most nyugodtabb, érzem… De azt is érzem, hogy még nem döntött végleg.

- Ha Edward azt mondaná, hogy nem szeret és elmegy, mit tennél? – kérdezett közbe Jasper. A kezeim remegni kezdtek a gondolattól. Azt vártam, hogy Jasper majd megpróbál megnyugtatni, de most nem éreztem a felszabadító érzelemhullámokat. Talán, azt akarta, hogy magamtól, mindenféle lelki manipuláció nélkül találjam meg a válaszaimat.

- Szeret engem… Nem tudom, hogy mennyire, de szeret. Tudom, hogy így van, bármit is mond. A szavak… A szavak nem számítanak – motyogtam magam elé. – És amíg tudom, hogy szeret, addig a világ végére is követném őt. – Felhúztam a lábaimat, és karjaimat a térdem köré fontam átölelve magam. Jasper megérintette a kezem, és abban a pillanatban ellazultam.

- Ez a különbség Bella és közted – mutatott rá Jasper. – Ő nem volt elég erős ahhoz, hogy megakadályozza Edwardot élete legnagyobb hibájának az elkövetésében, és nem volt elég erős, hogy küzdjön érte. Te viszont, nem adnád fel. Ő csak egy oroszlán külső mögé bújt cica volt, aki néha-néha próbálgatta a karmait, te viszont, igazi nagymacska vagy, és foggal-körömmel küzdesz, ha valamit el akarsz érni. Sokkal erősebb és határozottabb vagy, mint Bella volt! Többek között, ezért is vagy te a tökéletes pár Edward számára. Ha valami hülyeséget akarna elkövetni, te majd jól ellátod a baját – kacagott fel mély hangon. Elmosolyodtam.

Jasper mellett minden olyan könnyűnek tűnt, és nem csak azért, mert hatással tudott lenni az érzéseimre. Annyira letisztultan látott mindent, olyan egyszerűen. Ha nekem valami gondom volt, napokig, hetekig, sőt, hónapokig rágódtam rajta, míg végül az egészet túlbonyolítottam, és szörnyűbbnek tűnt a helyzet, mint amilyen valójában volt. Jasper ezzel szemben, igazi stratégaként, azonnal átlátta a gondokat, és ahelyett, hogy hosszú ideig töprengett volna mindenen, nekiállt, és pillanatok alatt megoldotta a dolgot.

- Tényleg ilyen egyszerű lenne? – sóhajtottam fel.

- Minden olyan egyszerű, amilyen egyszerűvé tesszük – vigyorgott rám Jasper.

- Köszönöm – mosolyogtam vissza rá, aztán óvatosan kinyújtottam a karomat – hagyva neki egy kevés időt, hogy visszautasítsa a gesztusomat -, és a nyaka köré fonva megöleltem őt.

- Mi folyik itt? – Edward hangja elég ijesztő volt ahhoz, hogy azonnal elhúzódjak Jaspertől, és felpattanjak a földről. Belépett a szobába, és ledobta az ágyra a táskát, amit reggel magával vitt az iskolába.

- Mi csak… beszélgettünk… - dadogtam zavartan. Tudtam, hogy Edward mit hitt régebben a Jasperrel kapcsolatos érzéseimről, de reméltem, hogy elmúltak már ezek a tévképzetei. A szemébe nézve viszont rájöttem, hogy tévedtem.

- Ölelkezve? – húzta el gúnyosan a száját.

- Isabella csak megköszönt nekem valamit – szólt közbe Jasper. Felemelte a dobozt a földről, és visszahelyezte a szekrénybe.

- Csak megköszönt… - morogta Edward maga elé.

- Na jó, ebből elég! – szólaltam meg egy hatalmas sóhaj után. – Edward, ülj le! – mutattam az ágyra. Felvont szemöldökkel nézett rám. Keresztbe fontam a karjaimat a mellkasom előtt, és álltam a pillantását. Reméltem, hogy hamar megadja magát, mert egy idő után – úgy körülbelül öt másodperc – kezdett erőt venni rajtam a kábulat, amit Edward sötét pillantása okozott, valahányszor elmerültem benne.

- Jasper, te oda! – mutattam az ágy másik végébe, miután Edward végre leült. Jasper azonnal engedelmesen helyet foglalt. – Meddig akarsz még ilyen gyerekesen viselkedni a testvéreddel? – fordultam Edward felé. Hirtelen nagyon viccesnek tűnt a helyzet – mintha egy kibékítő show forgatásán lettem volna műsorvezető -, egészen addig, míg újra eszembe nem jutott, hogy miért is ül most előttem életem szerelme és az egyik legjobb barátom.

- Ameddig úgy viselkedik veled, ahogy… - vonta meg a vállát Edward.

- Hogyan? Mint egy barát? Talán, nem lehet a barátom? – érdeklődtem.

- Egy barát nem ölelne meg így – préselte össze a száját Edward.

- Ó, értem… Szóval, akkor Alice és Esme is szerelmesek belém… Hmmm… - emeltem a mutatóujjamat színpadiasan az államhoz, mintha erősen gondolkoznék valamin. – Tudod, ők napjában úgy tíz-hússzor is megölelnek ennél még sokkal bizalmasabban is. Eddig azt hittem, hogy ez csak baráti kedvesség, de talán, igazad van…

- Ez nem vicces! – mordult fel Edward, és villámló tekintettel meredt rám.

- Nem, nem az. És tudod, hogy még mi nem vicces? Hogy nem bízol a testvéredben. És persze, bennem sem. Ez nem vicces! – Edward arca megmerevedett.

- Én… bízom benned – motyogta.

- Ha bízol bennem, hogy lehetsz még mindig féltékeny Jasperre? – Edward szólásra nyitotta a száját, de én közbevágtam. – És ha most azt mered mondani, hogy nem is vagy féltékeny, esküszöm, feláldozom a csontjaim épségét, és megütlek! – Pár pillanatig csend volt. Edward a padlót bámulta, miközben én őt figyeltem.

- Féltékeny vagyok, de nem tudom, hogy miért… - szólalt meg végül Edward. – Tudom, hogy Jasper Alice-t szereti minden porcikájával. És tudom, hogy te… engem… Mégis… Ha meglátom, hogy hozzád ér… Nem értem, mi van velem – túrt bele a hajába idegesen. – Sajnálom – pillantott rám, aztán Jasperre is.

- Én is ugyanezt érzem – szólalt meg Jasper. – Mármint, Alice-szel kapcsolatban – tette hozzá gyorsan. – Ha bárki hozzáér, egy pillanatra meg tudnám ölni. Valószínűleg, erősebb bennünk a birtokló ösztön – vonta meg a vállát.

- Csodás… Körbe vagyok véve tesztoszterontól megkergült hímekkel… - sóhajtottam fel, de valamelyest megkönnyebbültem, hogy enyhült a hangulat a két fiú – vagyis koruk szerint, már férfi – között.

- Bennünk nem termelődik tesztoszteron – szólalt meg Edward.

- Lényegtelen – húztam el a számat. – Bármi is termelődik bennetek, a lényeg, hogy a férfiak – legyenek emberek vagy vámpírok – egy kissé lököttek – fejtettem ki női nézeteimet.

- Azt hiszem, ebben igazad van – nevetett fel Jasper.

- Áruló – kuncogta Edward. – Tényleg sajnálom – pislantott Jasper felé pár másodperc múlva.

- Semmi gond – csapkodta meg a testvére vállát Jasper, aztán felállt. – Most már mehetek, ugye? – nézett rám engedélykérően.

- Persze – bólintottam mosolyogva.

- Gondolkozz el azon, amiről beszélgettünk – nézett még rám bíztató szemekkel, aztán magunkra hagyott Edwarddal.

Visszamentem a szekrényhez, és becsuktam az ajtaját.

- Milyen volt a… - akartam érdeklődni az iskoláról, de mikor megfordultam, Edward már ott állt előttem. Halkan felsikkantottam a meglepetéstől. – Jesszus! – A riadalmamra egy széles vigyor volt a válasz. – Ez sem vicces!

- Dehogyis nem! Végre egy emberi reakció…

- Nem félek tőled – próbáltam határozott hangon beszélni, de az előbbi frász miatt egy kissé remegett a hangom. Edward pillantása hirtelen megváltozott, én pedig szédülni kezdtem tőle.

- Nem úgy tűnik – hajolt a nyakamhoz. Megremegtem és elakadt a lélegzetem, de nem mozdultam. Éreztem, ahogy az ajka hozzáér a bőrömhöz, nagyjából pont ott, ahol az ütőerem szaladhatott végig alatta. Lehunytam a szemeimet, és hallottam a fájdalmas-elégedett sóhajt, ami Edward torkából tört fel.

- Ez… mi volt? – kérdeztem kissé megkésve, miután a kábulatból annyira észhez tértem, hogy képes legyek megközelítőleg értelmes mondatokat összehozni. Edward zavartan lépett hátra.

- Sajnálom, én csak… Hirtelen, olyan gyönyörű voltál. – A karja után kaptam, mikor még távolabb akart menni tőlem.

- Ha olyan gyönyörűnek látsz, miért menekülsz? – kérdeztem, miközben tettem felé egy lépést.

- Ne kezdjük ezt megint! – vonta össze haragosan a szemöldökét. – Tegnap este már megbeszéltük, hogy…

- Nem beszéltünk meg semmit sem! – csattantam fel. – És különben is, te kezdted!

- Isabella…

- Nem! Semmi Isabella! – Kezdtem érteni, hogy mire is gondolt Jasper az előbb. És bár nem éreztem magam túl erősnek és határozottnak, próbáltam annak tűnni. – Te férfi vagy, én meg nő. Szeretjük egymást. Nem élhetünk úgy egymás mellett, mint a testvérek. Ez… természetellenes lenne.

- Természetellenes? – Edward kínjában felröhögött. – Az nem természetellenes, hogy egy vámpírral akarsz együtt lenni?

- Én veled akarok együtt lenni – böktem meg a mellkasát.

- Nem tudod, mit akarsz… - préselte össze a száját dühösen.

- De igen, tudom. Szerelmeskedni veled – mondtam ki. Fülig vörösödtem, de a tekintetem állta az övét.

A következő pillanatban a lábaim felemelkedtek a talajról, a hátam pedig a szekrényajtónak szorult. Edward még sosem csókolt ilyen szenvedélyesen. Kezei tartottak a derekamnál fogva, miközben lélegzetvisszafojtva ízlelgette az ajkaimat. Mikor eltávolodott tőlem egy pillanatra, kinyitottam a szemeimet, de a világ összemosódott előttem. Mintha valamiféle drogot kaptam volna, amitől egyszerre szédülök és bizsereg minden egyes porcikám.

Edward felé hajoltam, de megint elhúzódott. Csalódottan sóhajtottam fel. Hát megint meghátrál…

- Alice ide tart… - suttogta rekedt hangon. Kellett pár másodperc, mire felfogtam a szavai értelmét.

- Csak ezért…? – próbáltam meg kinyögni egy értelmes kérdést. Edward komoly arccal nézett rám, de a tekintete lágy volt.

- Csak egy próbát teszünk – húzta végig az ujjait a tincseim között. Biztos voltam benne, hogy ez valamiféle pótcselekvés, hogy a zavarát leplezze. Valahogy megnyugtató volt, hogy nem csak én voltam ideges a ránk váró, újdonságnak számító tapasztalatoktól. – Nem fog… történni semmi… komoly – nyögte ki. – Csak… megnézzük, hogy képes vagyok-e… uralkodni magamon. Rendben?
- Rendben – motyogtam. Azt hiszem, ennél többet nem is várhattam volna így az elején, sőt… El sem hittem, hogy Edward tényleg ilyen könnyen beadta a derekát – volt egy olyan érzésem, hogy Alice keze is benne volt a dologban, de nem voltam biztos benne.

Edward ellökte magát a szekrénytől, és átsétált a szoba másik felére. Az ajtó kopogás nélkül nyílt ki, és belibbent rajta Alice, kezében lóbálva valami apró anyagot. Mikor rájöttem, hogy az a fürdőruhám, aminek megvételére még előző este kértem meg őt, rémülten pislogtam rá.

- Nos, hogy tetszik? – vigyorgott rám. – A zöld megy a hajadhoz.

- Ezt nem vehetem fel! – nyögtem ki, és kétségbeesve pillantottam Edwardra.

- Miért? – Alice olyan fintort vágott, mintha citromba harapott volna.

- Mert én nem engedem – szólt közbe Edward. Megkönnyebbülten felsóhajtottam.

- Mi az, hogy nem engeded? – csattant fel Alice, és csípőre tett kezekkel meredt Edwardra.

Edward mellém sétált, és birtoklóan a csípőmre tette a kezét, majd magához húzott. Próbáltam nem tudomást venni arról, hogy megint bizseregni kezdtem tetőtől talpig. Alice egy pillanatig még dühösen meredt a testvérére, majd a szemei elkerekedtek, végül vidáman csillogni kezdtek.

- Oké, oké, keresek valami kevésbé kihívót… De kárpótlást kérek azért, amiért kétszer fáradok…

- Te nem is tudsz elfáradni, Alice – nevetett fel Edward. – Különben is imádsz vásárolni.

- Ez igaz… Nos, akkor megyek, mielőtt bezár minden üzlet. Kocsival sajnos, tovább tart az út – húzta el a száját, majd újra elmosolyodott, és mielőtt kilépett volna az ajtón, cinkosan rám kacsintott – most már biztos voltam benne, hogy Alice egész nap Edward fejét tömködte, hogy segítsen nekem. Hálás pillantást küldtem felé, mielőtt becsukódott mögötte az ajtó.

- És most? – fordultam lassan Edward felé.

- És most… - a hangja lágy volt. – Vacsoráznod kéne… És azt hiszem, nekem is. – Kérdőn néztem rá.

- Jó pár hete vadásztam utoljára – vallotta be Edward szégyenkező pillantással. – Most már egész jól bírom, és elég sokáig, de… Ha közel akarok lenni hozzád, nem árt minden óvintézkedést megtenni.

- Értem – feleltem bűntudatosan. Önzőnek éreztem magam, amiért folyton csak a saját szükségleteimmel voltam elfoglalva, és az fel sem tűnt, hogy Edward milyen szomjas lehet már. Pedig igazán észrevehettem volna, hiszen a szemei éjfeketék voltak.

- Elmegyünk Rosalie-val nem sokára…

- És mikor jössz vissza? – kérdeztem. Minden perc, amíg távol volt tőlem, egy örökkévalóságnak tűnt.

- Holnap reggelre itt leszek – mosolygott rám, és végigsimított az arcomon. – Elkísérlek a… farkasokhoz – nyomott el magában egy sértést a kedvemért. – Aztán este találkozunk - mondta, és a szokásosnál talán egy kicsivel hosszabb csókot adott az ajkaimra.

Izgatottan elpirultam a holnap este gondolatától.

41 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó lett, mint a többi:D Alig bírtam már kivárni :D
    Csak így tovább és siess a folytatással:D:P

    VálaszTörlés
  2. Jesszus! Nagyon jóó lett :D Csak így tovább :D
    Kb. már percenként frissítettem h. mikor lesz az új rész xD
    Üdv: Kata

    VálaszTörlés
  3. Annyira boldog vagyok, hogy megtaláltam ezt az oldalt, és olvashatom ezt a REMEKMŰVET:)Jasper annyira jófej:)Tök jó, hogy segített bebizonyítani Isabellának, hogy Edwardnak ő az igazi szerelme:) Ez nagyon szép mondat volt: "Egy fagyott szívet könnyebb felolvasztani és összetörni, mint egy törött szívet megragasztani."
    Alice is nagyon...öhm alices:D, hogy besegített Isabellának. Tök romantikus volt ez az edwardos rész:D, meg hogy Edward végre belement (ha nem is teljesen) a szex-ügybe:)Már alig várom, hogy mi lesz abból a bizonyos estéből. Amúgy én a fejezet olvasása közben totál elfelejtettem, hogy holnap Isabella megy fürdeni a vérfarkasokkal:D Tesztoszterontól megkergült hímek:D:D:D érdekes megfogalmazás:) Már alig várom a következő fejezetet:) Még mindig lenyűgöző a ficed:) Puszi: Juca

    VálaszTörlés
  4. Ismét nagyon szuer lett a fejezet!!!!!
    Az a fürdőruhás rész vicces volt... Bár tudtam,h Alice-nek elég extrám az ízlése :D
    Nagyon vártam már a következő fejezetet, úgyhogy köszi,hogy végre elolvashattam... ;) Amúgy gondoltam, hogy Edward végül beadja a derekát... Valahogy sejthető volt... Ja, és az a rész nagyon aranyos vol, legalábbis szerintem, amikor Jasper mondta Isabellának, hogy Bella volt Edward első szerelme, de ő az igazi.
    Kíváncsi vagyok, hogyan folytatódik... és amúgy az is tetszett, hogy Jasper végre beszélt Isabellával, amit azért elég rég nem tett... és az is jó volt, hogyEdward egy kicsit megint féltékenykedett...
    Na jó, nem írok ide kisregényeket ;)
    Várom a következő fejezetet!!!

    VálaszTörlés
  5. *szuper
    Bocsi, csak ezt félregépeltem...

    VálaszTörlés
  6. *extrém
    Na jó, kész vagyok... Hát nem igaz, h egy épkézláb mondatot nem bírok begépelni...

    VálaszTörlés
  7. ÁÁÁÁÁÁÁÁ... ez nagyon jó!! úgy várom azt a bizonyos holnap estét!! :DD
    Köszönöm az élményt!!!

    VálaszTörlés
  8. JUJJJJ!!!!!!
    Hát ez naon klassz volt!!! Tegnap óta folyamatosan a neten lógtam, és vártam a folytatást!!! Hát megkaptam!!! És NAGYON TECCIK!!!! Az eddigi egyik LEGJOBB fejezet!!!! Annyira édik!!!! És még hozzáfűzném, hogy BÁRKI BÁRMIT MOND, AKKOR IS EZ A LEGJOBB FANFIC AMIT VALAHA OLVASTAM!!!! (Meg a végzetes találkozás is naon teccik, csak még nincs annyi fejezet hogy tudjak róla konkrét véleményt mondani.)

    IMÁDOM, IMÁDOM!!! MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG!!!!!!!!!!!

    Tündi

    VálaszTörlés
  9. Különben itt nekem legjobban az teccett amikor Edward belement abba a bizonyos dologba. Nem számítottam rá hogy ilyen könnyen beadja a derekát. Nagyon frappánsan oldottad meg. Olyan "hirtelen" volt. De megértem Edwardot. Mert ugye mikor már dúlnak a hormonok(persze képletesen)nehéz ellenállni annak aki már amúgy is izgatja az "embert". Kíváncsi vagyok arra bizonyos éjszakára! Alig várom! Biztos jó lesz!!!
    Puszi: Tündi

    VálaszTörlés
  10. JAJJJ!!! TUDJÁTOK, MI JUTOTT ESZEMBE???
    EZT MEG KÉNE FILMESÍTENI!!!!!
    VILÁGSIKER LENNE!!!!! FÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!
    KASSZASIKER!!!! MINDENKI IMÁDNÁ!!!! AKIMEG NEM AZ LE LENNE TOJVA!!!!!

    MEGINT TÜNDI (DE MOSTMÁR TÉLLEG JÓ ÉJSZAKÁT!!!):D

    VálaszTörlés
  11. Hát ez nagyon jó volt!!!!:)
    Nagyon tetszett:)
    Tetszett az, ahogyan Jasper segíteni próbál, ahogy törődik Isabellával.. Tetszik az, hogy Jasper ennyire közvetlen...:) Végre:)
    Az is tetszik hogy Edward lazább.. :) Mintha már nem akarná feladni a szerelmet, úgy mint régen...
    Nagyon várom a folytatást!!!:)

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Én még nem írtam be, de folyamatosan követem a történetet mióta rábukkantam. Frissítgetek, mint egy őrült, hátha van új rész, és a böngészőmben be van rakva a kezdőkép egyik kis dobozkájába. Fantasztikus az egész, minden fejezet egyre jobb, mindíg azt hiszem nem lehet felülmúlni az előzőt, de tévedek. Nagyon tetszik hogy Isabella mennyire tűzrőlpattant, nagyon illik Edwardhoz, mert neki nem árt egy erős kéz ami néha helyre rakja. Imádom ahogy hisztizik, féltékenykedik, és ebben a fejezetben volt is egy csomó ilyen. Nagyon tetszett. Jasper nagyon kedves, olyan jó volt az a beszélgetés. Edward minden romantikus dolgot hírtelen csinál, ez nagyon jó mert mindíg meglepődök. És egyébként is olvadozok, pirulok és kuncogok ahogy kell, ezt csak az eredeti könyvek tudták eddig kiváltani belőlem. Én is nagyon várom már a folytatást, és azt a bizonyos éjszakát, Edward további hiszijeit, és ahogy Isabella helyrerakja a "hímeket". :) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  13. Remélem minél hamarabb jön a folytatás, mert szokásodhoz híven a legjobb résznél hagytad abba. :) Nagyon tetszett ez a fejezet, vicces volt, ahogy Isabella békítette Edwardot és Jaspert.
    Most akkor Isabella és Edward tényleg le fognak feküdni? Hú már alig várom :D
    pussz

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!! Ugye tudod, hogy az ember kínzást büntetik!!!! Mikor lesz folytatáááás???? Imádom, és főleg, hogy JASPER!! ÓÓÓÓ, kösziiii! ;) Annyira rossz volt, hogy az eredetiben olyan keveset volt benne, Te pedig olyan klasszul mutatod be Őt is!! I-M-Á-D-L-A-K
    Puszi: Timi :)

    VálaszTörlés
  15. woow, ez fantasztikus lett! IMÁDOMIMÁDOMIMÁDOM!!! már alig várom a folytatást!és jasper olyan édi volt ebben a fejezetben *.* grat az egész fichez!
    Fuka

    VálaszTörlés
  16. jajj ez a rész (is) nagyon jóó volt =) már alig várom a következőt=) 2 kedvenc írásom van Twilight-témában, és ez az egyik. drága családom néha biztos idiótának néz, amikor hangosan nevetve ülök a monitor előtt =D
    én is örültem Jaspernek, meg Edward döntésének is, és igazán kíváncsi lettem volna, pontosan milyen fürdőruhát is vásárolt Alice =D sok sikert a folytatáshoz!!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jó lett ez a feji is :)Várom a folytatást :) Mi lesz még itt... :P

    VálaszTörlés
  18. Szia Spirit!
    Nagyon jó volt a fejezet. Mint mindig:) Nagyon tetszik, hogy Jasper mindent ilyen halálos nyugalommal meg tud magyarázni, akármiről is van szó:) Egyébként tetszik Jasper gondolkodásmódja:) Alice szerintem hozta a formáját a szexis fürdőrucival. Nem is ő lett volna, ha nem valami hasonlót választ Isabellának:) És az ahogy Isabella leültette Edwardot és Jaspert, hogy helyretegye a konfliktust, hát az elképesztő volt:)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Júj valami elképesztő ez a történet :D Oltári! Én még csak most találtam az oldalra és már az 1. fejezet megfogott! Nagyon várom a folytatást

    VálaszTörlés
  20. Már mindent elmondtak, amit lehetett, csak azért írok, hogy lásd, nekem is tetszett!!! Méghozzá nagyon!

    VálaszTörlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  22. Hát mit is írhatnék...Erre nincsenek szavak!!!!Imádom!!!Csak így tovább!!!Írtó klasszul írsz!!!!!FOLYTATÁST GYORSAN mert ezt is alig bírtam kivárni!!Kiváncsi vok arra a bizonyos éjszakára ;)Puszi

    VálaszTörlés
  23. ismét egy fantasztikus fejezet!!imádom:)
    kéreeek méég:D
    puszi

    VálaszTörlés
  24. Nagyon Nagyon jó..... és igaz, ezt ki kellene adni könyvbe és meg is kellene filmesíteni és bocs de NEM TALÁLOK SZAVAKAT tényleg nagyon jó HÚÚ IMÁDOM

    VálaszTörlés
  25. csak egy gondolat de még biztos nem fog beteljesülni Izabella álma, biztos fog történni valami ami meghiúsítja tuti valamit ki fogsz találni mielött szerelmeskednek Edwardal ugye????? bocsi de nagyon kíváncsi vagyok és nem bírok magammal ezért kombinálok de tényleg nagyon jó vagy csak így tovább

    VálaszTörlés
  26. ez a fejezet is (akárcsak a többi) hihetetlen jóra sikeredett! Te igazán tehetséges író/blogger vagy, csak gratulálni tudok! :) Nap mint nap látogatom az oldalt, nehogy lemaradhassak Isabella életéről! ^^
    + még egyszer köszönet lédának/léda14nek, hogy megmutatta nekem ezt az oldalt!
    Várom a következő fejezeteket: beus_twilight -a spiritblissmúltárnyai-rajongó :)

    VálaszTörlés
  27. remélem,hogy már jobb a fogad :D jobbulást!

    VálaszTörlés
  28. Szia Spirit:),

    Az első része a fejezetnek zseniális:)!!!
    A második fele kissé zavarbaejtő: Edward nem hallja Jasper gondolatait?
    És hová lett baby Ed?:P

    Amúgy nagyon szeretem olvasni az írásaid, várom a következőt:D!!!!

    VálaszTörlés
  29. Jobbulást Spirit!
    Izgatottan várom a folytatást!
    Puszi: Tündi

    Ui.:remélem h a fogad már rendben van.PUXXXX

    VálaszTörlés
  30. Upsz bocsika az elöbb rosz helyre írtam, a 20. fejzethez
    Szia, olvastam az írásodat egyszerűen megdöbbentő hogy milyen nagyszerűen alkotsz.Az összes részt végig izgultam, bár bevallom az első pár résznél kicsit zavart az, hogy Edward
    úgymond cselben hadja Bella(Swam) szerelmét és újra szerelmes lessz ráadásul Bella unokájába, de ahogy bonyolítottad a dolgokat, és ahogy egyre többet olvastam és belemerültem az írásodba annál jobban az uralma alá vont az egész történet, a szereplők. Egyszerűen eszméletlen a gondolat meneted, az ahogy felruházod a szereplőket érzelem világgal. Tetszik a hasonlóság ami az eredeti művek és te alkotásod között van. Egyetlen egy dolgot hiányolok, azokat szép szavakat, gondolatokat, idézeteket amiket Edward meg Bella mond egymásnak, ez nem kritika csak egy kis megjegyzés, így is fantasztikusat alkottál.
    Jah és nem tudom,hogy hogy gondolod azt amikor Isabella meg Edward lefekszik egymással de talán, lehetne valami különleges nem megszokott helyszín, pl egy Kastélyban amikor Bella meg Edward kirándulnak és elkezd zuhogni az eső Edward pedig nem akarja hogy Bella elázzon és megfázzon így beszöknek egy üres kis kastélyba ami a tátongó üresség ellenére megbabonázza őket, a kastély rejtélyessége, csodája, hangulata, gyönyöre. És eltervezik hogy kicsit körbenéznek közben találnak egy szobát ami televan rengeteg poros, réghasznált gyertyával, - meg gyújtják a gyertyákat és következik a szerelmi jelenet........
    Az esős rész illene a Folrks-i tájhoz.
    Minden esetre köszönöm hogy megajándékoztad az Alkonyat rajongókat egy ilyen remek alkotással.
    Várom már a fojtatást, jó munkát puszi
    Csenge

    VálaszTörlés
  31. Csenge!
    Sztem élénk fantáziád van! Teccik az elképzelésed az éjszakával kapcsolatban, bár sztem egy kastély nem igazán illik a történethez. Meg sztem nem kell elkapkodni, és az az érzésem h Bliss nem is fogja (szoljatok rám ha nincs igazam).

    Bliss!
    Hozzád egyetlen kérésem/kérdésem(vágyam) lenne. (persze nem muszáj figyelembe venned!) Remélem h amikor télleg próbát tesznek Ed és Isabella, akkor ugye Edward nem fog "hibázni"? Mert már sok ficet olvastam és mindegyikben az volt h Ed megöli vagy majdnem megöli Bellát (vagy a jelenlegi kedvesét), és már kissé belefáradtam. :( Ettöl függetleül IMÁDOM amit alkocc, egyszerüen nem tudok betelni vele!!!!!! Most is 10 percenkén frissitgetem az oldalad a kövi fejit várva!!!! Bár tudom h holnap ugyis felteszed, én nem birok magammal!!!
    Hálás vagyok neked, köszönöm hogy olvashatom a történetedet!!!!!!
    Milllió csók:
    Tündi

    VálaszTörlés
  32. Nagyon tetszett! Főleg az elején Edward és Bella jelenete.
    Tök jó lehet a farkasokkal élni, annyira vidámak, kedvesek és összetartóak.
    Már alig várom a következő fejezetet, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz este, ha Isabella visszatér Edwardhoz.
    Remélem minél hamarabb elkészül a 23. fejezet.
    És csak így tovább, nagyon tetszik ahogy írsz!
    pussz

    VálaszTörlés
  33. hú ezt a hozzászólást a másikhoz akartam írni :)

    VálaszTörlés
  34. Szia Spirit!
    Én már egyszerűen nem tudok mit mondani, annyira jó dolgokat találsz ki. Gondoltam kiemelek pár érdekes idézetet:

    "Egy fagyott szívet könnyebb felolvasztani és összetörni, mint egy törött szívet megragasztani. De neked sikerült."

    "Ő csak egy oroszlán külső mögé bújt cica volt, aki néha-néha próbálgatta a karmait, te viszont, igazi nagymacska vagy, és foggal-körömmel küzdesz, ha valamit el akarsz érni."

    "És ha most azt mered mondani, hogy nem is vagy féltékeny, esküszöm, feláldozom a csontjaim épségét, és megütlek!"

    Ezekért a mondatokért érdemes volt elolvasni(persze van még kb 30, de hagyok is másnak helyet). További jó írást! Remélem meggyógyult már a fogad!

    VálaszTörlés
  35. Szia!

    Már egy ideje el akartam olvasni az írásod, mert annyi jót olvastam róla az e-mailekben, és most jutott rá időm...
    Teljesen lenyűgöztél!!!
    Ebben a fic-ben benne van mindaz, amit a twilightból hiányoltam, /ugyan tudom, hogy az a sorozat ugy jó ahogy van/ de volt egy két dolog, ami nekem hiányzott:D:D
    Nagyon tetszik a te Bella karaktered is, hogy mennyire hasonlít, és mégis mennyire különbözik a nagymamától:D:D
    Nagyon tetszik az Edwardhoz való hozzáállása, és a makacssága, amivel kiáll az érzései, és a vágyai mellett:D:D
    És nagyon nagyon várom a folytatást...epekedve.. :D:D
    És nagyon remélem...hogy nem csak.." és beljebb húzta a mélyebb vizekbe"... :D:D:D lesz.... :D:D
    Mert akár milyen szörnyű is vagyok...akkor azt hittem kitépem a hajam :D:D
    Szóval nagyon várom, és gratulálok az írásodhoz!
    Nagyon képszerűen és izgalmasan írsz!!!

    Szóval Köszönöm

    Gabó

    VálaszTörlés
  36. Timcsi: Örülök, hogy tetszett. :) A következő fejezetet az előbb tettem fel. ;)

    Kata: Hihi, azt hiszem, ezt vehetem dicséretnek. :D

    Juca: Ó, köszönöm. *elpirul* Igen, Jasper aranyos, és mindig tudja, hogy mit kell mondania ahhoz, hogy megnyugtassa az embert. :) Örülök, hogy tetszett az a mondat. Én is szeretem. :) Pedig holnap megy fürdeni Isabella, vagyis… Hmmm… Nah, majd meglátjátok! :D

    Voiki: Köszi, hogy kiemelted, mik tetszettek. :) Mindig öröm tudni, hogy melyik jelenetek, mondatok nyerték el a tetszéseteket. :) Igen, Jasper már kicsit régen volt, de hát, egy vámpír számára másképp telik az idő. Pár nap az ő szemükben semmiség. :) De időről időre úgyis feltűnik majd, nyugalom. ;)

    Névtelen 1.: Arra az éjszakára még várni kell egy kicsit, mert most megint a farkasok kerülnek előtérbe, de hamarosan… ;) Én köszönöm, hogy olvastad! :)

    Tündi: Örülök, hogy ilyen lelkes vagy! :D Igen, a Végzetes találkozás nagyon klassz. :) Igazából, két Twilight fic van, amit hajlandó vagyok elolvasni, az egyik a VT, a másik pedig a Kamaszkorom utolsó nyara. Azt is olvassátok el, mert isteni! :) Arra a bizonyos éjszakára, még egy kicsit várni kell, de türelem. :) Film? :D Hát, ha már könyvben sem akarják kiadni, nem hiszem, hogy a megfilmesítés ötlete érdekelné az illetékeseket. :) Pedig izgi lenne. :)
    És igen, köszönöm, a fogam már nem fáj. :)

    Alinka: Japer tényleg lazább. Eltelt pár év, jobban hozzászokott a vegasághoz, és Isabella a köztük lévő érzelmi kötelék miatt közel is áll hozzá. :) Edward pedig… Hát, ő igazából sosem akarta feladni a szerelmet, csak úgy érezte, hogy fel kell adnia.

    Melinda: Örülök, hogy írtál nekem, és hogy kezdőlapos dobozkában vagyok, meg folyton figyeled a friss fejezeteket. :) Isabella szerintem, sokkal jobban illik Edwardhoz, mint Bella. :D Edward mellé tényleg olyan nő kell, aki tudja irányítani, és elég erős ahhoz, hogy megakadályozza, ha Edward valami irtó nagy butaságot akar tenni (lásd, megint le akar lépni). Klassz, hogy ennyi reakciót ki tudok váltani belőled a történetemmel, ennek nagyon örülök. :)

    Brigitta: Hogy lefekszenek-e? :D Előbb vagy utóbb biztosan. :D De hogy most fog-e megtörténni pár fejezeten belül vagy később, az még titok. ;)

    Timi: Hihi, jó, hogy ilyen lelkes vagy! :D Egyébként, imádlak kínozni titeket. :D Nem azért, mert szeretem, hogy szenvedtek, hanem azért, mert tudom, hogy valahol mélyen ti is élvezitek. :D Én is imádlak! :)

    Fuka: A te lelkesedésed is jól esik. :D És úgy látszik, Jasper lett mindenki kedvence ebben a fejezetben. :)

    Nessa: Az én családomnak már fel sem tűnik, ha a gép előtt ülve röhögök, sírok, dühöngök stb. :D Elkönyvelték, hogy lökött vagyok, de nem ön- és közveszélyes, és nem foglalkoznak már az ilyesmivel. :D A fürdőruha… Nos minimális anyagból készült, és rikító színű. :D

    Angyal: Nem is sejted… :D Köszi. :)

    Drusilla: Igen, Jasper személyisége és gondolkozásmódja nekem is tetszik. :) Edward mellett őt is imádom. :D Köszi, hogy kiemelted azokat a részeket, amik tetszettek. :)

    Amy: Örülök, hogy idetaláltál. :) Remélem, hogy a folytatás is tetszeni fog. :)

    Kisildikó: Köszönöm, nekem ennyit tudni elég is ahhoz, hogy örüljek. :)

    Angyal: Mi töröltél ki? :D Kíváncsi vagyok. :D

    Nessie: Köszönöm szépen. :) Mindig igyekszem a folytatással. ;)

    Dorothea: Köszönöm, igyekszem. ;) Pussz neked is. :)

    Emília: Jó lenne… Csak sajnos, nekem nincs lehetőségem rá, akiknek meg lenne, azokat nem érdekli a dolog. De nézzük a jó oldalát, ti élvezhetitek a fejezeteket, én pedig a hozzászólásaitokat. Ez engem tökéletesen boldoggá tesz. :) Hogy Edward és Isabella szerelmeskedni fognak-e… Nos, sajnálom, de ez még meglepetés. :) Nem szeretném előre lelőni a poént. :) De hamarosan kiderül. ;)

    Beus_twilight: Nagyon-nagyon köszönöm a dicséretet! :) És én is köszönöm Lédának, hogy toborozza nekem az olvasókat. :D

    Névtelen 2.: A fogam úgy, ahogy rendben van ideiglenesen. Majd még vissza kell mennem néhány kezelésre, de már nem fáj. :) Köszönöm. :)

    V17: De, Edward hallja Jasper gondolatait, csak először dühös lesz, és nem azokra figyel, aztán később meg, mikor lenyugszik, már meghallja őket, ezért is alakul úgy a beszélgetés, ahogy. :) És ezért is viselkedik a fejezet végén már másképp Isabellával, és egyezik bele bizonyos dolgokba többek között. :)
    A kicsi Edwardra Esme, Rosalie és a többiek vigyáznak felváltva. Nem lehet mindig előtérben. :)
    Örülök, hogy szereted olvasni. :)

    Csenge: Igazából, én mindig úgy éreztem, hogy Bella hagyta cserben Edward szerelmét. :D Igaz, hogy Edward hagyta el őt, de csak azért, hogy megvédje, és ha Bella igazán szerette volna, akkor nem hagyja, és ugyanúgy küzd, ahogy Isabella is teszi. :)
    Hát, eddig nem volt lehetőségem olyan szép szavakra, mint amiket Edward és Bella mondott egymásnak az eredetiben. Az egy teljesen más helyzet volt. Itt előbb el kellett érni, hogy Edward magához térjen és elfogadja, hogy beleszeretett Isabellába. :) Talán, majd később… :)
    A szerelmeskedősjelenet-elképzelésed nagyon romantikus és szép, csak nem hiszem, hogy karakter- és történethű lenne ebben az esetben. :) Én nem szeretem, ha valami túl rózsaszín, mert a lehetőségekhez képest realista történetet szeretnék írni, tudod, amiről az olvasó el tudja hinni, hogy ez akár így is történhetett volna. :) De az élet nem rózsaszín… Teszem hozzá, néha sajnos. :D Épp ezért, próbálom majd szépen megírni azt a jelenetet, amiben Isabella és Edward először lesznek majd együtt, de a maga realista módján. :) Remélem, hogy azért tetszeni fog. :)

    Tündi: Azt hiszem, kiismertél! :D Nem, nem szeretem elkapkodni a dolgokat. :) És ahogy fent is írtam, inkább a realista dolgok híve vagyok, mert az hitelesebb az olvasók számára. :)
    És nem, nem kell félned. Én sem szeretem azokat a történeteket, ahol Edward bántja Bellát, mert egy valamiben biztos vagyok: Edward előbb végezne magával, minthogy Bellának vagy jelen esetben Isabellának ártson. Szóval, ne aggódj, továbbra is karakterhű maradok. :)

    Brigitta: Igen, ha az ember a farkasokkal él, akkor biztosan nem unatkozik egy percig sem. :D A 23. fejezet már fent van, de az estére még várni kell egy kicsit. Bocsi… :)

    Truska: Köszönöm, hogy kiírtad azokat a mondatokat, amik tetszettek. :) Tényleg örülök, mikor megírjátok, hogy melyik rész vagy mondat nyerte el a tetszéseteket. :) A fogam már nem fáj, köszönöm az érdeklődést. :)

    Gabó: Nagyon örülök, hogy elolvastad a ficemet az ajánlásoknak köszönhetően. :) Annak meg még jobban, hogy az eredeti könyvekből hiányzó dolgokat ki tudtam pótolni a számodra. :) És megnyugtathatlak téged és a többi olvasót is, mikor Edward és Bella szerelmeskedni fognak, arról ízléses, de részletes leírást kaptok majd. :D Amúgy engem is idegesített, hogy az eredetiből kimaradt minden. :P Szandinak meg is ígértem, hogy ha átmegy az egyik vizsgáján, akkor megírom neki az eredeti könyv nászéjszakáját részletesen egy novellában. :D

    VálaszTörlés
  37. És Szandi lelkesen tanul, hogy megkapja ezt a bizonyos nászájszakát :D Puszi

    VálaszTörlés
  38. Helyes, helyes. :D Pussz neked is. :)

    VálaszTörlés
  39. hűűha. nagyon jó fejezet volt *-* ámulok-bámulok :D
    nemtudom, nekem furcsa hogy ennyi idő elteltével Isabella máris leakar feküdni Edwardal. Nem korai ez még?:P vagy mennyi idő is telt el attól a naptol mikor Isabella odament Cullenékhez? :)

    VálaszTörlés
  40. Egyszerűen nem tudok kinyögni egy értelmes mondatot, még a lélegzetem is elállt.. Megyek is, most rögtön el kell olvasnom a következőt.*-*(LL) Egyszerűen nem tudok betelni vele.. Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés