.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2010. július 6., kedd

A jelen boldogsága - 26. fejezet

Vacakol a blogspot, nem küldi el a hsz-eket. Mentsétek le magatoknak, légyszi, amit írtok, és próbálkozzatok többször... Nem tudom, mi lehet a gond... :-/

Nos, a meglepi... :) Nem túl különleges most, csak egy idő előtti fejezet A jelen boldogságából, mert láttam, hogy kíváncsiak vagytok, és sok mindenkit megviselt a függővég. :D Szandi sajnos, magánokok miatt nem tudta átnézni, de remélem, hogy nem írtam nagy hülyeségeket, és nincs benne sok hiba. :)



26. AGGODALOM



- EDWARD… - Carlisle aggodalmas hangja nem igazán segített abban, hogy megnyugodjak. Az összes tekintet felé fordult – még a kicsik is őt figyelték -, és visszafojtott lélegzettel vártuk, hogy történjen valami.

- Itt vagyok. – A számra kellett szorítanom a tenyeremet, hogy ne zokogjak fel a megkönnyebbüléstől. Az, hogy Alice csak úgy balesetet szenvedjen, legalább annyira képtelenség volt, minthogy a Télapó megjelenjen odakint a szánjával, így biztos voltam benne, hogy valami külső tényezőnek kellett történnie. Mindenféle szörnyűség futott keresztül az agyamon, a Volturitól kezdve az egyéb nomád vámpírhordákon át egészen a „maga Dracula jelent meg előttük, hogy megölje őket” gondolatig.

- Mi történt, fiam?

- Alice-nek látomása van… Meg kellett állítanom a kocsit – felelte. Próbáltam mélyeket lélegezni, hogy lenyugtassam magam, és átvettem Jaspertől Edant. Szorosan magamhoz öleltem, hogy az illata és a közelsége lecsillapítson. – A francba! – mordult fel Edward, mire mindenki felkapta a fejét. Elég ritka volt tőle, hogy káromkodjon, így biztos voltam benne, hogy valami rosszat látott Alice.

- Mondd… - kérte Carlisle.

- Azonnal keressétek meg Giannát! – felelte idegesen. – Russellel van az erdőben, és el fogja veszíteni a fejét! – hallottam Edwardot, és rögtön elöntött a düh.

- Fogd meg – nyomtam Edant Rose kezébe, és az ajtóhoz indultam. Mielőtt még kinyithattam volna, Jasper és Carlisle megállítottak.

- Még csak most épültél fel a szülésből – figyelmeztetett Carlisle.

- Úgy gondolod, veszélyes számomra, ha átváltozom? – néztem a szemébe, és pontosan láttam ott a választ. A sebem már teljesen begyógyult, és máskülönben is egészséges voltam. – Akkor gyerünk! – léptem ki a verandára. Ha Gianna akár csak egy ujjal is hozzá mer érni Russelhez, én esküszöm, hogy megölöm – futott végig az agyamon, miközben a ruháim leszakadtak rólam.

Annyira vártam már, hogy ismét szabadon rohanhassak az erdőben, de jelenleg cseppet sem örültem annak, hogy meg kell tennem. A harag lángolva adta át az ösztöneimnek a helyet, és nem vágytam másra, mint elkapni annak a mocsoknak a torkát. Mikor végre megéreztem az illatát egy elégedett vonyítás hagyta el a torkomat. Hallottam magam mellett Jaspert és Carlisle-t, és mikor lefordultam a megfelelő ösvényre, tudtam, hogy követnek.

A látványra, ami a kis tisztáson fogadott, nem voltam felkészülve. A vér fémes szaga eltöltötte az orromat, még inkább előhozva az állati énemet. Egyáltalán nem gondolkoztam, csak Gianna felé rohantam, aki még mindig Russel teste mellett térdelt, és rávetettem magam. Fogaim csattogva próbáltak belemarni a márványhúsba, de sajnos, nem jártak sikerrel. Gianna kifordult a mancsaim közül, és a tisztás másik végéig rohant.

Russel üvöltése egy másodpercre elterelte a figyelmemet. Aggódva fordultam felé – a nyakán lévő sebekből még mindig ömlött a vér. Carlisle már ott térdelt mellette, és az ingujjából letépve egy darabot megpróbálta elállítani a vérzést. Jasper a fák mellett állt meg, le sem véve Giannáról a szemét, de nem csinált semmi mást a figyelésen kívül. Russel teste kifacsarodott a kíntól. Pontosan tudtam, mit érez, és ez még jobban felbőszített. Igaz, hogy gondolkoztam ezen a lehetőségen is, de nem így. Nem Gianna által. És nem most.

Morogva és vicsorogva indultam el Gianna felé, aki védekezve kinyújtotta a kezét maga elé.

- Várj… Én nem akartam. Nem tehetek róla – próbált megnyugtatni, de engem nem érdekeltek az ócska kifogásai. Lassú léptekkel közeledtem felé, figyelve minden egyes mozdulatára – mint egy igazi vadász, aki becserkészi a vadat.

- Isabella! – Carlisle hangjára megtorpantam. – Igazat mond… Van itt egy vágás a harapás mellett. Azt hiszem, Russel direkt megsebezte magát. – Döbbenten fordultam vissza a kiabáló, rángatózó test felé, aztán megráztam a fejemet. Nem, ez lehetetlenség. Russel nem kockáztatta volna az életét! Hiszen, mennyi esély volt arra, hogy Gianna képes megállni, mielőtt végezne vele véglegesen. Semmi. Ennyire őrült még Russel sem lehet…

Ismét elindultam Gianna felé, aki még mindig mozdulatlanul, de megfeszülő izmokkal állt.

- Ha megölsz, azzal ártasz a családodnak – váltott taktikát, de túl dühös voltam logikusan átgondolni a dolgokat. Már éppen előre akartam vetni magam, mikor az izmaim hirtelen görcsbe rándultak, és mozdulatlanságra lettem kárhoztatva. Halk morgó hang tört elő a torkomból a tehetetlenség miatt, de tudtam, hogy csak pár pillanatig fog tartani. Utána pedig…

- Isabella, igaza van. – Jasper oldalra fordulva lépett be közénk, hogy mindkettőnket szemmel tudjon tartani. – Ha most megölnénk, Aro feldühödne, és esélyünk sem lenne megvédeni magunkat. Ez egy tökéletes ok lehetne számára, hogy kiirtsa az egész családunkat és akár a farkasokat is. Még az is lehet, hogy az embereket sem kímélné – tűntek már el egész falvak tűzvészben vagy más katasztrófák miatt – nézett a szemembe, miközben éreztem a nyugtató hatást, amit magából áraszt. A morgásom csillapodott, de amint ismét megmozdultak a végtagjaim, vicsorogni kezdtem. – Isabella, kérlek, nem akarok harcolni veled, de ha meg kell állítanom téged, megteszem. – Jasper szavaira meglepetten hallgattam el. Pár pillanatig a tekintetem összefonódott a könyörgő aranybarna szempárral, aztán dühösen fordítottam el a fejemet, és fel-alá kezdtem mászkálni tudomást sem véve a körülöttem lévőkről.

Tudtam, hogy Jaspernek igaza van, és csak azért fenyegetett meg finoman, mert a családunkat és engem is meg akart védeni, de a farkasösztönök annyira erősek voltak bennem. A düh, amit éreztem, minden sejtemben ott bizsergett, és csak amiatt nem tettem hülyeséget, mert nem akartam a halált hozni senkire – főleg nem Edwardra és a gyermekeinkre.

- Annyira szörnyen sajnálom. – Gianna lábujjhegyre emelkedve figyelte Jasper válla felett Russel kínlódását, és a tekintete elkínzott volt. Meglepetten mértem végig. Egyáltalán nem tűnt olyan elégedettnek, amilyennek egy vámpírt képzeltem, aki épp most ízlelt emberi vért. Igaz, a teste még mindig remegett, a lélegzetét visszafojtotta a vér miatt, de az arca…

Elfordítottam róla a tekintetemet. Nem érdekel a bűnbánata, mikor a barátom éppen a poklok poklát éli át. De hogy tehette ezt egyáltalán Russel? Pontosan tudta, milyen veszélyes… Miért nem keresett meg engem és Cullenékat? Miért nem hozzám fordult?

Ahogy végiggondoltam az utolsó beszélgetésünket, rádöbbentem az okára… Azt mondtam neki, ha nem lesz elég erős, az ellensége leszek. A baj az volt, hogy még mindig nem voltam biztos benne, el tudnám-e viselni a gondolatot, hogy embereket öl. Vajon, megbocsátható bűn ez, csak azért, mert egy barát követi el? – néztem végig Russel sápadt, meggyötört arcán.

- El kell vinnünk innen – állt fel Carlisle Russellel a karjában. Ha csak emberi ereje lett volna, biztosan elejti őt - Russel egész teste vonaglott, a végtagjai időről időre csapkodásba és rugdosásba kezdtek. – Felviszem őt a hegyekbe.

- Én is megyek – tett egy lépést előre Gianna izgatottan. Halk morrantást hallattam tiltakozásul.

- Tényleg jobb, ha velem jön. Kelleni fog valaki, aki segít megfékezni őt, mikor… - adott igazat Carlisle Giannának, de inkább nem fejezte be a mondatot, nehogy tovább hergeljen. Dühösen tettem egy újabb kört Jasper előtt.

- Visszaviszem Isabellát, aztán jövök én is segíteni – közölte Jasper. Mintha egy dacos gyerek lennék, akire vigyázni kell, nehogy bajt csináljon – préseltem össze sértődötten az állkapcsomat. Ellenkezni akartam, elmondani, hogy én is Russellel megyek, de tisztában voltam vele, hogy ez nem túl jó ötlet. Az állati ösztöneim jelen állapotomban, épphogy kezelhetőek voltak számomra. – Addig megleszel vele? – intett a fejével Gianna felé.

- Persze – bólintott Carlisle, miközben megpróbálta lefogni Russel bal karját.

- Ha bármi gond lesz veled, legközelebb nem fogom megállítani – nézett Gianna szemébe Jasper, miközben felém intett a fejével. -, sőt, segítek majd neki – fenyegette meg.

- Tudom – bólintott beletörődően Gianna, aztán nagy ívben kikerülve engem Carlisle után rohant.

Ahogy futni kezdtem az ellenkező irányba, a Cullen ház felé, a gondolataim és érzéseim teljesen össze voltak zavarodva. Talán emiatt vettem észre később a többieket, vagy talán azért, mert még mindig bennem volt, hogy hallanám őket, ahogyan korábban, mikor még a falkához tartoztam.

- Várj! – Jasper hangjára torpantam csak meg, aztán mikor meghallottam a felénk közeledő mancsok hangját, egyszerre ijedtem meg és örültem az érkezőknek.

Jonathan – szólítottam meg gondolatban.

Mi történt? Járőrözni voltunk, aztán megéreztük a vérszagot és kiabálást hallottunk – fékezett le előttem a három farkas – Nate állt legelöl vezetőként, mögötte pedig ott volt Ouray és egy fiatal farkas, akit emberként már biztosan láttam, de farkasként nem tudtam beazonosítani. Ouray lesütött tekintettel toporgott az alfája mellett, mint aki szégyelli magát – valószínűleg, a korábban történtek miatt nem tudott hová tenni minket.

Tétován pillantottam Jasperre, mert fogalmam sem volt, mit mondhatnék Nate-nek. Féltem, hogy ha megtudják, mi történt, rosszul reagálnak majd, bár reméltem, hogy már annyira van erős a barátságuk – vagy legalább is, szövetségük – Cullenékkal, hogy ne rajtuk verjék el a port.

- Történt egy kis… baleset… - szólalt meg halkan és óvatosan Jasper. – Kérlek, maradjatok nyugodtak, amíg mindent el nem mondunk – nézett Jonathanra, akinek a tekintetében egy pillanatra gondterheltséget láttam, de aztán bólintott. – Russel, nos, ő… Át fog változni vámpírrá.

Ez meg miről beszél? Határozottan megmondtuk, hogy nem tűrjük, hogy bárkit megharapjanak Forksban vagy a környékén! Ha megszegték a szerződést… - Nate belső hangja ideges volt, ahogy Ouray és a másik farkas is – vicsorogva mutatták ki a fogaikat. Tudtam, hogy Nate nem szeretne harcot kirobbantani, de szerződésszegés esetén nem lenne más választása.

Nem, ők nem tettek semmi rosszat! – játszottam végig azonnal az emlékeimet Jonathannak. A farkasok vad vonyításba kezdtek – igaz, hogy az én fejembe csak Nate látott be, de az övéből simán ki tudták olvasni, hogy mit is mutattam neki.

A francba azzal a kölyökkel és a vérszívóval! – mordult fel Jonathan. – Hol vannak most?

Carlisle felvitte őket a hegyekbe. Ha Russel átváltozik, jobb, ha távol van a várostól – magyaráztam.

Ugye, tudod, hogy ezt nem hagyhatom annyiban? – Nate tekintete egyenesen az enyémbe fúródott, én pedig remegni kezdtem.

Cullenék nem tehetnek erről az egészről! Nem teheted őket felelőssé! – léptem közelebb. – Jonathan… Gondolj a kisbabáimra, Esmére, Alice-re, Carlisle-ra… Rám – vetettem be az utolsó, tisztességtelen adumat.

Akarom azt a vámpírt. Adjátok át! – emelte a magasba a fejét kifejezve ezzel, hogy most az ő kezében van a gyeplő, el kell fogadnunk, amit mond. – Cullenékat nem fogom megbüntetni. De ő csak egy gyilkos. És ha a fiú emberre vadászik, őt sem fogjuk kímélni – tette hozzá.

Megértem – bólintottam. – Csak egy kis időt szeretnék tőletek… Szükségünk lehet a Volturi ellen arra a… nőre. Russelről pedig gondoskodunk. Nem fog bántani senkit – ígértem, de ez nem számított hazugságnak. Jonathan a pajzsom ideiglenes hiányában teljesen tisztában volt a kétségeimmel, én csak egy lehetőséget kértem tőle, hogy Russel is a családunkhoz tartozhasson. - Ha nem járnánk sikerrel, megállítanám még azelőtt, hogy… - szorult össze a torkom. - Gondolj arra, mennyi ártatlan lenne veszélyben, ha a Volturi…

De most már nincs okuk támadni, nem? Russel volt az álindok. Ő átváltozik. Megkapták, amit kértek, ennyi – gondolta végig a dolgokat Jonathan. – Legalább is, egyelőre.

Ez így van. De ha Gianna meghal, az egy újabb lehetőség számukra, hogy végezzenek velünk és veletek is. Hadüzenetet jelentene a szemükben, ha megölnénk egy Volturi tagot - próbáltam meg érvelni. – Hagyd, hogy átbeszéljük ezt, Carlisle tudni fogja, mit kell tennünk – könyörögtem.

Alkonyatkor találkozunk fent a hegyeknél. Esme és Rosalie maradhat a gyerekekkel, de a többiek legyenek ott! – adta meg a lehetőséget Jonathan, mire én felszisszentem magamban. – Most meg, mi van?

A ma nem jó… - sunytam le a fejemet. – Edward, Emmett és Alice elutaztak, és valószínűleg, csak holnap jönnek vissza.

Hát ilyen nincs! Pont most támadt kedvük nyaralni, vagy mi? – dühöngött Nate. – Rendben – szusszantott egyet végül. – Amint visszatértek, hívjatok fel! Addig megpróbálom megmagyarázni a falkának és Josh-nak, hogy miért is nem tépjük le egy gyilkos vámpír fejét.

Sajnálom… - öntött el most már sokadszorra a bűntudat. Jonathan már annyiszor tartotta értünk a hátát, hogy össze sem tudtam számlálni. – Meghálálom majd… valahogyan… - ígértem, bár fogalmam sem volt, mivel köszönhetném meg ezt a hatalmas szívességet.

Mondjátok meg a dokinak, hogy itt járőrözünk a környéken. Ha nem bírna azzal a nősténnyel, csak egy kiáltás, és ott vagyunk – ajánlotta Jonathan, mire még nagyobb hála öntött el.

Köszönöm – motyogtam meghatottan.

Te vagy az én keresztem… - sóhajtott fel Jonathan. – Menjetek! – intett a fejével arra, amerre a házunk volt. Biccentettem Jaspernek, hogy kövessen, aztán ismét hazafelé iramodtam.

Jasper berohant előttem a házba, és mielőtt kiérhettem volna a fák közül, már ott is állt előttem az egyik ruhámmal. Behúzódtam a bokrok közé, aztán gyorsan visszaváltoztam, és felöltöztem.

- Sajnálom, hogy azt kellett tennem – utalt Jasper a korábban történtekre, miután összefoglaltam neki, hogy mit beszéltünk meg Jonathannal. Mély levegőt vettem, aztán megráztam a fejemet.

- Azt tetted, ami a legjobb volt mindannyiunknak. Elvesztettem a fejemet, nem tartozol bocsánatkéréssel – simítottam végig a karján, miközben beléptünk a nappaliba. Isis és Edan azonnal felkapták a fejüket Esmével és Rosalie-val egyetemben. A testvérem teljesen nyugodtan játszadozott tovább a mackójával, és nem igazán vette észre, hogy valami furcsa történik körülötte.

Isis kapálózva mozgolódni kezdett Rosalie karjában, és nyűgösködő hangot hallatott, miközben felém nyújtotta a karjait. Odasiettem hozzájuk, és a karomba vettem őt. Most egyáltalán nem ellenkezett, sőt – úgy bújt hozzám, mintha sosem akarná, hogy elengedjem. Ahogy megérintette az arcomat, megértettem… Félt, hogy bajom esik, és soha többé nem láthat engem, és szörnyen sajnálta, hogy visszautasított a múltkor.

- Semmi baj, kincsem, itt vagyok már – öleltem magamhoz beszívva az illatát. – Ne haragudj, hogy itt hagytalak. A mami nagyon-nagyon szeret téged – suttogtam a fülébe, aztán egy puszit nyomtam a pufók arcocskára. – Gyere ide te is – nyújtottam a másik karomat Edan felé, akit Esme tartott. Óvatosan átadta nekem, hogy őt is megölelgethessem. – Elmondanád nekik, mi történt? Én felviszem őket – tátogtam oda Jaspernek. – Nem akarom, hogy hallják…

Isis kíváncsian emelte rám a tekintetét, mire önkéntelenül elmosolyodtam. Amennyire Edan hasonlított Edwardra, Isis pont annyira volt olyan, mint én.

Jó egy órámba telt, mire a kicsiket megetettem és elaltattam. Éppen elszunnyadtak, mikor halkan kinyílt az ajtó, és Esme bedugta a fejét a résen.

- Bejöhetünk? – kérdezte suttogva, mire bólintottam. Leült az ágy szélére kicsi Edwarddal a kezében, aki már szintén kezdett elbóbiskolni. A feje Esme mellkasára dőlt, a szemei pedig épphogy csak nyitva voltak még. Óvatosan megsimogattam a fejét, mire félálomban elmosolyodott, aztán Esmére próbáltam koncentrálni. – Jasper és Rose Carlisle után mentek.

- Most mi lesz? – kérdeztem aggódva.

- Megoldjuk, mint mindig mindent – csapkodta meg a kézfejemet finoman, aztán elkomorult az arca. – Sajnálom a barátodat.

- Nem értem, miért csinálta… - ráztam meg a fejemet. – Meg is halhatott volna – derengett fel előttem a kép, ahogyan Gianna a teste mellett térdel, és éppen a véréből iszik. Megborzongtam.

- Mi segíteni fogunk neki – ígérte Esme.

- Tudom. De mi van, ha nem akarja majd?

- Ne aggódj olyasmi miatt, amit még nem tudhatunk – húzta a fejemet a vállára Esme, aztán engem is finoman ringatni kezdett. Felhúztam a lábaimat az ágyra, és lehunytam a szemeimet, aztán csak hallgattam, ahogy dúdolgat.

A következő napot Esmével és a három kicsivel töltöttem. Carlisle egyszer felhívott minket, hogy elmondja, a lehetőségekhez képest minden rendben van, de ezen kívül semmi különös nem történt. Szerettem volna én is ott lenni a többiekkel Russel mellett, hogy ha magához tér, én legyek az első, akit meglát, de Carlisle úgy gondolta, ez nem lenyugtatná őt, hanem csak felizgatná. Igaz, hogy a vérem illata nem volt olyan vonzó egy vámpír számára, mint egy normális emberé, de „ha ló nincs, szamár is jó” alapon én is épp elég ízletesnek tűnhettem egy szomjazó újszülött számára.

Éppen vacsorához készülődtünk, mikor hirtelen megéreztem Őt. Nem hallottam egyelőre semmit odakintről, nem is láttam az ablakon keresztül, mégis tudtam, hogy közeledik.

- Vigyáznál rájuk? – bíztam a gyerekeket Esmére, aztán felpattantam az asztal mellől, és kisiettem a ház elé. A garázs előtt járkáltam fel-alá, és mikor végre meghallottam az autó keltette halk zörejeket, heves dobogásba kezdett a szívem. Alig bírtam kivárni, hogy megérkezzenek – legszívesebben én futottam volna eléjük.

Mikor bekanyarodtak a ház elé, és lefékeztek nem messze tőlem, észbe kapni sem volt időm. Edward kipattant a kocsiból, és úgy ölelt magához, mintha hónapokig távol lettünk volna egymástól – megértettem őt, mert én is pont így éreztem. Felemeltem a fejemet, és lehunytam a szemeimet – kérnem sem kellett, hogy csókoljon meg, azonnal tudta, mit akarok.

- Hé, hé, gerlicéim… Dolgunk van – zökkentett ki Alice hangja. Láttam, hogy összevigyorognak Emmettel, aztán a ház felé indulnak.

- Hiányoztál – suttogta Edward egy utolsó csókot nyomva a számra, aztán kézen fogott, és a testvérei után vezetett.

- Nekem jobban – vallottam be elpirulva, mire ragyogó mosoly ült ki az arcára, de láttam rajta, hogy ezt lehetetlenségnek tartja.

- Vidámak vagytok… - állapítottam meg. Vajon, nem szólt nekik még senki az itthon történtekről? – Sikerült elintézni azt, amiért mentetek? – érdeklődtem elhalasztva a másik témát. Olyan jó volt látni, hogy Edward kicsit boldog, hogy minél később akartam ezt elrontani.

- Igen, úgy tűnik, hogy sikerült – bólintott, aztán hirtelen megtorpant a verandán, és megint felém fordult. – Sajnálom… - komorult el a tekintete. Hát mégis tudja…

A könnyeimet lenyelve bújtam vissza újra az ölelésébe, aztán vettem egy mély levegőt, hogy összeszedjem magam, és legyen elég erőm elengedni őt.

- Jonathanék találkozni akarnak velünk, hogy megbeszéljük, hogyan tovább – szólaltam meg végül.

- Tudom, Jasper felhívott – vált gondterhelté Edward arca. – Amint láttam a kicsiket, odaszólok La Push-ba, hogy megérkeztünk. – Fáradt sóhajjal követtem Edwardot az ebédlőbe, és egyetlen porcikám sem várta kivételesen, hogy a másik családommal találkozzunk.

Isis, ahogy meglátta az apját, eltolta magától a vérrel félig teli cumisüveget – ez, a mohóságát ismerve, felért egy igazi vallomással -, és azonnal kikövetelte a figyelmet. A gondok ellenére elégedett melegséggel a mellkasomban figyeltem, ahogy Edward csillogó szemekkel öleli magához őt és Edant is, majd az öcsémet is köszönti egy puszival.

Pár hete még álmodni sem mertem arról, hogy igazi családom lesz, most pedig… Mindenem megvolt, amire csak valaha vágytam. Ez pedig egyszerre töltött el földöntúli boldogsággal és halálos rettegéssel. Eddig valahányszor úgy éreztem, tökéletes az életem, mindig történt valami, ami elrontotta.

Mikor Edward félrevonult a konyhába telefonálni, összeszorult a gyomrom. Hiába próbáltam Emmettre és Alice-re koncentrálni, akik a kicsiknek bohóckodtak éppen, egyszerűen képtelen voltam megnyugodni.

- Rendben, indulunk – tért vissza Edward a konyhából, de nem jött be hozzánk, csak megállt az ebédlő bejáratánál. Alice és Emmett azonnal felpattantak, és én is elindultam utánuk. – Te meg hová mész? – vonta össze a szemöldökét Edward rám meredve.

- Veletek – jelentettem ki.

- Esme nem bír egyedül három gyerekkel – intett a fejével a hátam mögé. – Tudod, hogy nem engedheti Edyt a kicsik közelébe.

- Akkor maradjon Alice – próbálkoztam, de Edward tekintetéből kiolvastam a választ. – Rendben, neki kell a képessége, bár a farkasok között nem is működik rendesen – morcoskodtam. – Emmett? – fordultam fogadott bátyám felé, aki vetett egy futó pillantást Edwardra, és csak aztán felelt.

- Tudod, hogy imádom a babáidat, és bármit megtennék értük – nézett a szemembe, de mielőtt még örülni kezdhettem volna, egyetlen mondatával lerombolta a reményeimet. – Kivéve, hogy szembeszálljak Edwarddal. Bocs – vonta meg a vállát halvány bocsánatkérő mosollyal az arcán, aztán kisietett Alice-szel együtt a házból.

- Ez nem igazság! – fordultam megint Edwardhoz. Közvetlenül elém lépett, és a tenyerét az arcomra csúsztatta.

- Isisnek és Edannek rád van szüksége – fúrta a tekintetét az enyémbe, amitől remegni kezdett a lábam. – Nem lesz semmi baj, hamarosan jövök – nyomott egy csókot a számra, aztán kiszáguldott a testvérei után.

- Ajánlom is – motyogtam, miközben visszasétáltam a nappaliba. Edan nyugtalan pillantással méregetett, mire mosolyt kényszerítettem az arcomra, de a rossz előérzetem nem akart elmúlni.

50 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszi, az új fejezetet!
    DE!!!
    Az elején végre megkönnyebbültem, hogy nincs nagy baj, de elég volt tovább olvasni, és még rosszabb lett :(
    Russel, ez akkora egy idióta!!! Komolyan mondom, már nem is kedvelem. Meg is ölhette volna Gianna, akármennyire nem akar neki ártani a nő. Buta!
    Ezek után végképp nem tudok benne bízni. Ez a húzása számomra olyan volt, mintha elárulná Isát és a Culleneket. Rossz előérzetem van, sok gond lesz még vele. Csak nem lesz a falka és a vámpírok között ellentét egy buta miatt :S

    Gianna... vele nem is tudom hogy vagyok. Néha kedvelem, néha nem. Ösztönei irányították, nem hibáztatom, sőt aggódott a fiúért.

    Jó volt, hogy Isa újra farkas volt, már nekem is hiányzott. A falka követelése teljesen logikus, nekik a falu a legfontosabb. Jaj, nagyon félek, hogy baj lesz...

    Jasperes részek a kedvenceim. Az Eclipse óta ő a kedvenc Cullenem, és olyan jó olvasni róla :)

    Edward jó, hogy hazajött, kíváncsi vagyok, hogy mit sikerült intézniük. Isis olyan aranyos volt, az tetszett a legjobban, amikor inkább félre tette a vért.

    Mindent összefoglalva, félek. Most, hogy Russel elkövette ezt a hibát ... Nem tudom mi lesz. Azért a remény hal meg utoljára...
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Na tessék..ilyenkor senki nem figyeli van e új fejezet?:D Hát én megnéztem..és tetszett:)
    Teljesen el tudom képzelni a két kicsit, és nagyon haragszok Russelre, hogy nem hallgat rájuk..

    Egyébként fel lehet venni téged msn-re? Lenne jó sok kérdésem :)

    VálaszTörlés
  5. Ez egy próba, mert vacakol az üzenetküldés... :-/

    VálaszTörlés
  6. Úhhh.nem számítottam új fejezetre.
    Meglepődtem ezen a Russel-es dolgon.
    A gyerekek nagyon aranyosak.:)
    Egy hibát találtam csak.Egyik Russel-es résznél. ,,mikor emberré változik,, gondoltam szólok.remélem nem gond.
    üdv

    VálaszTörlés
  7. Szia Spirit!
    Ez aztán a meglepi!!!:D Ez nagyon klassz lett. Éreztem én,hogy Russel vámpír lesz Gianna miatt.Hiába,szerelmesek,ennyi.
    Olyan édesek voltak Esme,Isa és a 3 kicsi együtt.:)
    Nagyon kíváncsi vagyok mi okuk volt az utazásra,hogy mit terveltek ki.
    Váó és Isa megérezte Ed érkezését.:)
    A kicsiket továbbra is imádom,főleg Edan-t.Bár most Isis is nagyon cuki volt,ahogy féltette az anyukáját és ahogy üdvözölte az apukáját.:)
    Szerintem amúgy Russel Giannaval marad és mindketten vegák lesznek.:) Orsi

    VálaszTörlés
  8. Szia Spirit!

    Elsőre nem küldte el a megjegyzésemet:( Pedig az enyém az első..elolvastam és nagyon tetszett (L)


    Egyébként fel lehet venni téged msn-re?
    (ha közben elküldi, akkor elég furán fog ez kinézni :D)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Juj, nagyon izgalmas volt az új fejezet. Várom a folytatást... Russel nagyon ostoba volt.

    VálaszTörlés
  10. Elsőő!! éljen . Ez fantasztikus meglepetés!! köszii most olvasom majd utána is írok

    VálaszTörlés
  11. tök jó rész lett :) és nem írtál benne semmit se rosszul:D

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó cccccccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllll várjuk a következő fejezetet

    VálaszTörlés
  13. Hát ilyen nincs, hogy én legyek az első!:)
    Köszi, nagyon jót tettél most velem ezzel a fejezettel!:) Volt egy mondat, ami akkorát szólt bennem: amit Isabella gondolt a családjáról. Hogy egyszerre érez földöntúli boldogságot és halálos rettegést miattuk. Ez valami baromira találó mondat ám!:) Kösziiii!:)

    VálaszTörlés
  14. köszi köszi köszi köszi !!! Fantasztikus meglepi és fejezet volt !!! Alig várom a következőt!! Ezek a rossz előérzetek sosem jelentenek jót .

    VálaszTörlés
  15. Nah, megjavultunk? *reménykedik*

    VálaszTörlés
  16. Ah, második:(. Segáz, az úgyis csak prósza-szemcsere!:) Így is elégedett vagyok!:)))) Kösziiiiiii mégvagyezerszer! Fable

    VálaszTörlés
  17. Köszi köszi köszi!! fantasztikus meglepi és fantasztikus fejezet!!! Ezek a rossz előérzetek sosem jelentenek jót!! Alig várom a Következőt!!

    VálaszTörlés
  18. Újabb próba... Remélem, hogy most már jó, mert 2 hsz-t már megjelenített... :D

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Ez a meglepi nagyon jó volt.
    Istenem, miért nem teheted meg azt hogy egész nap csak írj.
    Az ember lánya beleéli magát és utána meg mohon várja a folytatást.:):)
    Amugy az Eclipse óta én is Jasper párti lettem.
    Most indulok megnézni a moziba a filmet ,bár láttam már az internetnek hála(igaz hol orosz hol francia nyelven magyar angol felirattal) :)
    Szóval nagyon várom a folytatást.
    jasabel

    VálaszTörlés
  21. szia! tök jó volt ez a fejiii! sosem tetszik nekem ha Isanak rossz érzése támad..:D biztos lehetek benne,h újabb izgalmak,kalandok vannak a tarsolyodban.:)
    várom a folytatást
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  22. És, sikerült bepótolnom a lemaradásomat.
    Megijedtem, hogy valami baja esett a mi Alice-ünknek és Edwardunknak, de szerencsére minden rendben van :D
    Kicsit meglepődtem, hogy Russel ilyet tett, csoda, hogy nem ölte meg Giana.
    Nagyon tetszett a fejezet. :)
    Várom a folytatást :D
    Remélem, minden jól alakul majd:D
    Puszi
    Gicus

    VálaszTörlés
  23. Áh, mégiscsak lemaradtam:(. Majd legközelebb!!:)) Fable

    VálaszTörlés
  24. Szia!

    Nos, ami ezt illeti, én is nagyon örültem az új fejezetnek. :D

    Ahogy már Facebookon is írtam, én pontosan erre számítottam Russeltől. Vámpír akar lenni, hát tesz róla, hogy az legyen. Lehet, hogy a módszerei kicsit drasztikusak, de most őszintén, mit várunk tőle? Hirtelen annyi minden lett az életében, ami miatt akar valamit, pedig régen minden csak rossz volt körülötte. Most pedig megtudja, hogy különleges, és hogy lehet még különlegesebb. Ráadásul teljesen belezúgott Gianna-ba. Plusz ott van még a Volturi, amitől mindenkit félt. A szerelmét, Isabellát, talán még Cullenéket is. Amilyen makacs Isa, ő is ezt tenné.

    Kicsit kevésnek találtam benne az Edwardos részt... :( De majd a következőben. És nagyon keveset szerepel mostanság Alice. Jasper van (aminek így az Eclipse után különösen örülök), de Alice csak nagyon kevés. Alice-t!!! Még!!! Légyszi-légyszi!

    Az viszont nagyon tetszett, hogy Isa újra farkas alakban volt. Örültem neki. Szegény Nate. Őt nagyon sajnálom. Egyre több gond, és semmi boldogság. Ráférne egy kis bevésődés... De tényleg.

    És szintén írtam már Facebookon, de én most igazából a Démoni érintés következő fejezetét várom már nagyon. Az a karó... :D:D:D Izgi!

    De azért ennek is örültem. :D Köszi!

    VálaszTörlés
  25. Ó, tudtam, hogy vagyis sejtettem, hogy vakami ilyen lesz, de jó volt olvasni, hogy ez lett. Ó remélem alaptalan Isa rossze előérzete :) Nagyon tetszett :D Szegény Russel, vajon most mi lesz? Á, kérdése, kérdések... Várom a kövi részt :D

    Jó volt az Isa farkas és tetszik, hogy most Jasper is többet van jelen. Az Elcipse által nagyon megszerettem :D

    VálaszTörlés
  26. Fura volt a farkasokat "látni" az utóbbi időben kicsit háttérbe szorultak de én örülök hogy felbukkantak :).Russelre nem tudok mit mondani... Hülye, de azért kíváncsi leszek hogy mi lesz vele.Ismét jól összeraktad a részt és szerencsére egy kicsit lightosabb függővégt adtál neki.Köszi a meglepit :) várom a folytatást! Pusz

    VálaszTörlés
  27. SZIA!
    Nagyon tetszik,mint mindig.
    Én biztos voltam,hogy Russel vámpír lesz, mint utaltam is rá,Isa megálmodta(rem. jól emlékszem).
    És szerintem is Giannával marad,de nem igazán tudom vegáknak elképzelni őket.Russel is inkább lázadó típus.Előbb csatakoznak ők a Voltirihoz,mint a Cullenékhez.
    Edward,mint gondoskodó APUKA nekem annyira teszik,előbb a kicsik,minden más csak azután.És ahogy Iza várta....!
    Olyan jó vagy hozzánk ezzel a + résszel,és hármat alszunk és itt a PÉNTEK! egy újabb fejezet!KÖSZI!

    VálaszTörlés
  28. szia ez a story egyre csak jobb és jobb lesz gratula puszy

    VálaszTörlés
  29. Szia,nagyon jó fejezet lett.Kiváncsi vagyok Edwardék mit intéznek.Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Hülye Russel mit gondolt?Hogy majd olyan egyszerű lesz megállni Giannának???
    Tetszett hogy benne voltak végre a farkasok is,hiányoztak már:).
    Aranyos volt amikor Edward oda ment a kicsikhez:D.
    Nem kell sokáig húzni a folytatást.:D xD

    Üdv:
    Mya

    VálaszTörlés
  31. Hohó, én nagyon örülök a meglepetésnek! Nem is ilyenre számítottam de most még jobban örülök neki! (Eclipse film hatás:-d)))

    Beletetted Draculát is:-))(Nagyon nevet és örül magának, hogy eszébe jutott:_)

    Mondtam én, hogy az lesz a legjobb, ha gyorsan vámpírrá változik. Volturi sem fenyeget annyira, és egyelőrre jó megoldás ez. Hogy miért tudta megállni Gianna, nekem eléggé egyszerű a válasz, és aki figyel észre veheti... Szerintem szerelem lesz ebből emberek.-)

    És igen, Bellának most már szembe kell néznie azzal, hogy nem csak egy csökönyös, makacs leány, aki akkor szalad világgá farkasként, amikor csak akar, hanem várja otthon két pöttöm gyerekecske, akiknek szüksége van rájuk. Nekem nagyon tetszett, ahogy Edward ott azt mondta.

    Farkasok újratöltve, végre jó hallani a gondolataikat! 'TE VAGY AZ ÉN KERESZTEM' -ez jó volt. Köszönjük a meglepit!

    Puszi

    Aranymag

    VálaszTörlés
  32. Lapos, gagyi.Ne haragudj,de ez a fejezet borzasztó volt.Már régóta kacérkodom a gondolattal hogy írjak neked, de sosem volt rá időm,vagy kifogásokat kerestem...De mostmár muszály írnim,nem magam miatt,miattad,mert aggódom.Először is leszögezném hogy nem akarlak megbántani,de időről időre egyre jobban elrontod a fejezeteket.Régen imádtam a ficedet.De mindig bennem volt ez a dolog hogy Isabellát semmibe veszik,ő nem egy fontos része a családnak.Ami azt illeti nem szeretem Isabellát,de ha már az ő szemszögéből kell néznünk a dolgokat,legyen már jófej!...vagy legalább lényeges szereplő.Tudom hogy ez nem a Breaking Down, de ott Bella volt a "nap hőse" mert meg tudná védei a szeretteit.Egy csecsszopótól ezt senki nem várhatja el.(Egyébként Russel egy hülye,és nem is eléggé barátok Isabellával hhoz hogy barátnak nevezhesse.) Oké hogy szült,de ezek után már senkit sem érdekel a csaj.Amúgy az előző fejezetben végig az volt hogy "az én babáim" "nekem van a legtökélet.." "én vagyok a legszerencsésebb...".Ő maga semmit nem tesz,és őszíntén szólva nem is tud.Már ez a terhesség dolog is nagyon erőltetett volt,de reméltem hogy mondjuk a babáktól, vagy a vámpír-szüléstől kap valami különleges képességet(pl.hiszen egy része vámpír volt) de semmi.Ráadásul mindenki úgy csinál vele,mintha semmi köze sem lenne a dolgokhoz.Még annyira sem mint Esme-nek.Ő az ügyeletes aki otthon marad,nehogy bármiből is kivegye a részét.Megalázó volt ahogy Jasper megállította Isabellát.Pl.Eggyik Staphanie-könyvben sem tennének ilyet,hiába család,család,de Emett is forróvérű,és ez nem egy más helyzet.Egyébként túl sok szálon fut a történet.A babákkal kéne foglalkozni és nem ilyen..uhh Russelékkel.Remélem nem hagyod ki a küzdelmet a Volturival,és a hadsereg-gyűjtést.Imádtam azokat a részeket benne.Remélem több lesz,és Isának vagy legyen köze a dolgokhoz vagy ne,és írd ki a történetből,mert így rettenetes! :S :( Amúgy bocsi hogy mindig Stephanie könyveihez hasonlítom,de úgy érzem már nem karakterhű a dolog,talán azért mert nem Szandi bétáz, akinek egyébként hatalmas Respect és Puszi amiért mindig segít neked. :) Kár hogy a babák-övekedése nem érdekli őket annyira.Az is rossz hogy Isa már inkább vámpír-családba való mint Farkas-családba,és örülök hogy kihagyják a falka dolgaiból,mostmár valóban köze nincsen hozzá. Elfelejtettem írni majdnem hogy olyan kicsit mintha Edward és Isabella között már csak szex lenne,meg testiség.Nem azt mondom,vágom hogy bevésődés de azért túlzás hogy folyton dugnak.Bocs hogy ezt nem e-mailben írtam meg neked,de ide egyszerűbb volt,remélem rendbehozod a dolgokat mert komoly problémák vannak,és remélem hogy sikerült építő kritikát írnom,mert annak szántam. :)Meg azt is remélem hogy nem minden rajongó ugrik rám emiatt :D Nagyon szeretném ha válaszolnál,elmondanád mit hogyan gondolsz,akár ide,akár e-mailben,csak kérlek válaszolj! Puszi : Lin (ha e-mailben váaszolsz: laura.v3m@gmail.com)

    VálaszTörlés
  33. Imádom az irásaid. nemrég lettewm csak Twilight-fan és amióta megtaláltam az oldalad és elolvastam amit írtál nem bírom abbahagyni az olvasást. Nagyon gratulálok neked és csak így tovább.

    VálaszTörlés
  34. Lin: Mivel kivételesen nem a rosszindulatot érzem a kritika mögött, így természetes, hogy válaszolok rá. :) És ne félj, az olvasóim nem azok a torokharapós típusok. :) Az együtt töltött idő alatt itt a blogon, remélem, megismertek már annyira engem, hogy tudják, a negatív kritikával semmi gondom nincs, ha kulturáltan és nem rosszindulatból írják. :)
    Isabellát nem veszik semmibe Cullenék, csak vannak helyzetek, mikor biztonságosabb, ha kevesebbet tud. Főleg, hogy most már a gyerekeire is vigyáznia kell. Mi lehet annál felelősségteljesebb feladat, amit egy családtag kaphat, minthogy az élete árán is óvja meg az utódokat? :) Egyébként, Bellával is ez volt a helyzet a 4 könyv alatt majdnem végig, és csak a Breaking Dawn utolsó pár fejezetében fordult a kocka, amikor is Bella vámpír lett, kiteljesedett az ereje, és ettől aktívan védeni tudta a családját. Egészen addig, míg ez meg nem történt, előle is mindent eltitkoltak, ő sem vehetett részt semmiben. :)

    VálaszTörlés
  35. Ez nem azért van, mert semmibe veszik, nem érdekel senkit a véleménye. Ez azért van, mert szeretik, védik (főleg Edward), és mert anyaként már egyéb felelőssége is van, mint részt venni a veszélyes dolgokban. Emmett is forrófejű, igaz, de ha ő bajt csinál, nem halhatnak bele a gyerekei, mivel nincsenek neki. De valószínűleg, őt is meg akarnák állítani, ha épp a Volturit hozná a nyakukra egy forrófejű cselekedetével.
    Az, hogy Jazz megállította Isát, egyáltalán nem megalázó szerintem, hanem logikus. Isa sem haragszik rá emiatt, mert tudja, hogy Jazznek ezt kellett tennie, hogy megvédje őt, a családját, a gyerekeket, a farkasokat, és a városban és környékén élő embereket.
    Isabella iszonyatosan dühös volt, a benne lévő farkas elvesztette a fejét, Jasper nem akart ténylegesen megküzdeni vele, csak szimplán meg akarta állítani, ha lehet, a szavaival és a képességével. De sosem bántotta volna igazán. Isabella is, miután lenyugodott, elismerte, hogy Jaspernek nem volt más választása. Szerintem, nem igazán lett volna jobb, ha hagyja, hogy Isa megölje Giannát, és aztán a Volturi kiirtotta volna az összes Cullent, farkast és a környéken élő embereket is. Ez nem egy lehetséges és elfogadható választás lett volna részéről szerintem.

    VálaszTörlés
  36. A babák növekedése is érdekli őket, csak épp nincs mit beszélni róla. Úgysem tudják megállítani a növekedést, így csak magukban rettegnek és várnak, ahogyan az eredetiben Belláék is tették. :)
    Edward és Isa pedig nem szexelnek folyton. :D De ha elolvastad a Breaking Dawn végét, akkor ott maga Edward mondta, hogy a testiség olyan erős a vámpírpárok között eleinte, hogy szinte állandóan szeretkeznek. :D Még Esme és Carlisle is ezzel ment Edward idegeire. Ehhez képest Isa és Edward még szűzies életet is élnek. :D
    Az Isa kimarad mindenből dologra visszatérve... Az egy írói fogás, hogy a főszereplőt valamilyen módon kihagyják a dolgokból. Főleg, ha az ő szempontjából van írva a történet. Így lehet elkerülni, hogy az olvasó azonnal mindent megtudjon, és maradjanak titkok és rejtélyek a számára. Ezt pedig a legtöbb olvasó szereti. :)
    És nem gond, hogy Meyerhez hasonlítgatod, de vedd figyelembe, hogy a legkarakter- és legkönyvhűbb fic sem lehet pont olyan, mintha Meyer írta volna. Saját személyiségem, stílusom van, másképp látom a karaktereket, mint ahogyan Meyer vagy bárki más látja őket. Mind másképp látjuk a karaktereket, mert különböző emberek vagyunk. Ez egy másik világ, másik főszereplővel, más hatások érik az eredeti karaktereket is, több idő eltelt Meyer regénybeli ideje óta, így ők is változtak valamelyest... :)

    VálaszTörlés
  37. Szandinak és a bétázásnak meg nem hiszem, hogy köze lenne ehhez, mert bár nagyon sok mindenben segít, egy csomó mindent megbeszélünk, sokszor hallgatok a tanácsaira, de ha valamit látok a fejemben, ha valamit elterveztem, akkor hosszú viták során sem tud eltéríteni tőle. :) És ezt én mind láttam a fejemben, és szerintem, így kellett történnie. :)
    Sajnálom, hogy neked nem tetszik, sajnos, nem tudok mindenki igényének megfelelni. Ez van sajnos... Pedig igyekszem. De ahogyan én és Meyer is különbözőek vagyunk, úgy ti olvasók is mind mások vagytok. Más igényekkel, elvárásokkal, ízléssel.
    Egyébként, Isa sem marad ki mindig a veszélyes helyzetekből majd. Hidd el, a könyv végére azt kívánjátok majd, hogy bár otthon ülne csendben, a gyerekeket ringatva. :D
    Köszönöm, hogy megírtad a véleményedet, igazán tisztellek érte, hogy meg merted írni és hogy tényleg építő jelleggel írtad. :) Sajnos, tényleg azt tudom csak mondani, hogy az én fejemben így logikus a történet, és hogy mindenkinek más tetszik. Annyit tudok megígérni, hogy Isa nem fog végig kimaradni a történésekből, és nem maradnak el az izgalmas, harcos részek. :)

    VálaszTörlés
  38. Húú ez igazán izgalmas volt,ezt a Russel pasast nem igazán kedveltem eddig sem de most már útálom!
    Remélem azért jó dolog fog ebböl kisülni(Kérlek).
    Szerintem nagyon is jó a történet én imádom,és hála istennek nem vagyunk egyformák(Bocsi Lin)
    Nagyon várom a köv.frisst.
    Pusza.

    VálaszTörlés
  39. Jaj és még valami az Edward szemszög köv.részeit mikorra várhatjuk??
    Nekem az is a kedvenceim között van imádom az ő szemével látni a dolgokat.
    Pusza:))

    VálaszTörlés
  40. Nem tudom, nekem sem igazán tetszik mostanában a történet. A terhesség nagyon nem kellett volna, tök nem illik bele, szerintem.
    "Nem azt mondom,vágom hogy bevésődés de azért túlzás hogy folyton dugnak." Ezen akkorát röhögtem, bocsi Lin! :D
    Egyébként valamilyen szinten egyetértek Linnel. Nekem sem volt soha Isabella a kedvencem. Fura, hogy farkas, mégis vámpírokkal lakik, és igazából nekem valahogy már nem is tartozik a falkához, ami rossz.
    Russel pedig tényleg idióta, és tényleg nem igazán barátok Isabellával, inkább csak szükségük van Russelre.
    Remélem, nem bántok meg senkit, de ez a véleményem!

    VálaszTörlés
  41. Jaaaaaj!!!!! Mert ez végül is nem függővég, mi? xD bár igaz, hogy az előzőnél Ed miatt a szívbaj kerülgetett, és végül is kiderült, hogy nem történt komolyabb baj, de ezek a rossz előérzetek sem túl biztatóak.
    Én változatlanul szeretem a történetet, bár tény, hogy fura még egy kicsit, hogy hopp máris két csöppséggel a bővült a család, de az igazi boldogsághoz, egy teljes családhoz kellenek a gyerkőcök is. Isis volt az elején kicsit fura, mert mintha ő nem is törődne nagyon az anyukájával, de a mostani jelenet megnyugtatott:D Eden meg tiszta apja, ezen nincs is mit megvitatni:)
    Az meg, hogy Russel miért vágta meg magát, szerintem tök egyértelmű: szereti Giannát, és olyan akart lenni, mint ő. örökké élni, elég erősnek lenni, stb. Nem is gondolt arra, hogy embervér meg hasonlók. Na, majd most, az átváltozása után. amúgy kíváncsi lennék, hogy milyen erős lesz a képessége így, ha már emberként is olyan volt, amilyen.
    Kíváncsian várom a folytatást! puszi

    VálaszTörlés
  42. HervasztóxDDxD... Mármint, az szupi, hogy 3 nappal korábban van friss:D:D yepyep, még több ilyet:P!!!!

    DE EZ: " Mindenem megvolt, amire csak valaha vágytam. Ez pedig egyszerre töltött el földöntúli boldogsággal és halálos rettegéssel. Eddig valahányszor úgy éreztem, tökéletes az életem, mindig történt valami, ami elrontotta." NAGYON IGaZ, ami szomorúúúú,mert mostjön a nagy gáz tuti:S:S:S mármint sok gáz:S... űáááhxD.
    Kiábrándító:( persze, persze kell az izgalom is:S tudom én! De, azért gondolj az érzékeny lelki világomra:D:D
    REMÉLEM, mivel szépen gyűlnek a kritikák is, nemsokára lesz folytatás! Mit bezsélnek Edwardék.. -amúgy igaza van Isabellának,én sem bírnék otthon maradni:S Bár nem tudom kire mernm hagyni a gyerekeimet...
    Na mind1, folytasd, folytasd:) ÉS, kíváncsi vagyok, kiket választottál a saját regényedbe..:D Megtaláltad a Natalie Portman hasonmást?:D

    VálaszTörlés
  43. Szia Spirit! Nagyon köszönöm hogy válaszoltál, most már értem mit miért csinálsz,és így nekem is sokkal logikusabb lett.Nagyon örülök hogy Isát a végére nem fogod kihagyni semmiből!Szuper lesz!Ez volt az első alkalom hogy írtam neked,de ezentúl igyekszem minden fejezethez leírni a gondolataim.Így visszaolvasva elég negatív lett,és el is felejtettem mondani hogy imádom Emmett humorát és Jasper kicsit megváltozott személyiségét.Ez a Russel-barátság dolog még egyáltalán nem tiszta de bízom abban hogy a következő részekben kiderülnek majd a dolgok :) Nagyjából rendben van a szeretkezés(de lássuk be, Isabella egy kicsit perverz :D..vagy túl sokat gondol a szexre,pedig ő nem egy vámpír,szóval nem olyan nagyon-nagyon-nagyon erőteljes érzelem! Várom a következő fejezetet,és remélem nem hiszed azt hogy nem tetszik ahogy írsz! :) Cupp: Lin

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok!
    Csak annyit szeretnék írni, hogy minden egyes rész előtt és után a SZíVBAJ KERÜLGET!!! Hogy lehet ennyire kikészíteni az idegeinket és ráadásul.......MÉG ÉLVEZZÜK IS!!!! :-D
    Spirit, írj minél hamarabb frisset KÉRLEK!!!!
    Valamint, Te csak írd Azt, amit látsz a bejedben!

    VálaszTörlés
  45. Szia csaj!

    Na ez igen! Amikor mondtad, hogy most annyira benne vagy az írásban, pedig csak pénteken akarsz frisselni, még akkor sem gondoltam volna, hogy ilyen hamar lesz friss! :D Csak azt bánom, hogy nem voltam máig, így csak most tudtam elolvasni. *szip-szip*

    Azért te sem vagy semmi. Oksa, hogy Unnyó bevésődött, és hát te... na jó, de azért hadd figyelmeztesselek, hogy ez a történet EDWARDRÓL és nem Jasperről szól!!!!!! XD
    Am, most a fejemben lévő Jazz nagyon örül, hogy ennyit írsz róla. Nő az egoja, és kezd idegesíteni, szóval please, ments meg tőle! -.-"
    Amúgy azért ravasz vagy, mert szépen kijátszod a dolgokat, hogy csak akkor írsz Jazzről, mikor Edward nincs ott. "Ha nincs otthon a macska, cincognak az egerek" alapon! XD

    Nagyon édes volt Isis, mikor aggódott az anyukája miatt. *örül a fejének*

    Na most ennyi, még mindig Eclipse hatása alatt, így Russel most nem tud érdekelni, de azért kivi vagyok mi lesz persze vele is Giannaval.

    Pusza, Krisz

    VálaszTörlés
  46. Most értem haza a nyaralásból, és úúúúgy örültem, hogy már két fejezet fent van!!!!! De Edward szemszögből is lesz?? Ugye-ugye-ugye lesz hamarosan az is???
    Egybk jó volt ez a fejezet, meg az előző is:)
    A kis féltékeny Isis:D:D:D
    Russel hülye meg minden, de majdcsak "kinövi"... most lesz ideje vagy nem??:D:D:D
    Remélem Isabellának az előérzetei nem megbízhatóak.
    Tehát várom az új fejezetet (fejezeteket!!):)

    VálaszTörlés
  47. Előbb gondolkodni kéne, az összefüggéseket keresni (ok-okozati viszony, mi miért történik, történhet) és akkor nem lehetne negatív kritika néven ennyi marhaságot összehordani...

    Üdv!
    Andi

    VálaszTörlés
  48. Lin: Örülök, hogy így minden érthetőbb, és köszönöm, hogy leírtad azt is, mi tetszik. :)

    Andi: Aranyos, hogy védesz, és hálás vagyok azért, hogy kiállsz a ficem mellett, de ez a fajta negatív kritika cseppet sem bánt, úgyhogy te se bántsd meg Lint. :) Nem mindenki gondolkozik olyan ok-okozati összefüggésekben, mint én, és nem mindenki látja ugyanúgy a karaktereket, ettől még nem marhaság, amiket írt, csak sem te, sem én nem értünk vele egyet. :)

    VálaszTörlés
  49. szia, beleolvastam a történetedbe, és nagyon tetszik! am benne lennél egy linkcserébe? ha igen, ez a címem: http://titkokarnyekaban.blogspot.com
    én már kitettelek! remélem nem baj! :)

    VálaszTörlés
  50. Eléggé le vagyok maradva, táborban voltam, meg mamáméknál, szóval nem tudtam olvasni, de most visszatértem. :'D Szóval. Imádtam a fejezetet, szokás szerint. :D Nagyon aranyos volt, amikor Isis megmutatta Isának, hogy hiányzott neki, meg stb.. Majd elolvadtam. :D Meg amikor Esme a kicsi Edwarddal bement Isához.. Jaj, az is nagoyn édes volt. :) Meg kíváncsi leszek, hogy most akkor miként fog alakulni ez a Volturis ügy.. Meg mi lesz Russellel, meg Giannával.. :) Remélem Russel nem lesz gonosz. :O Habár.. Akkor elég sok bonyodalom lehetne.. Mondjuk akkor is, ha nem lesz az.. Na, mindegy. :'D Majd kiderül. :D Most olvasok tovább, mert van még pár fejezet. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés