.

A könyveimet megrendelhetitek itt: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/spirit-bliss

A Gyógyító pilleszárnyak című ficem be lesz fejezve mindenképpen. Az utolsó fejezete még idén várható, dec. 31-ig megleszek vele, ígérem! :)


2011. május 19., csütörtök

Hírek

Szóóval... A héten most már biztosan készen leszek a Kígyók sziszegésével, ugyanis, ma kezdtem el írni az utolsó előtti fejezetet. :) Ami azt jelenti, hogy jövő héten már lesz frissítés Gyógyító pilleszárnyakból és szép lassan felveszem majd megint a szálakat az Edward szemszöget és a többi történetet illetően is. :) Bocsánat a nagyon-nagyon hosszú szünetekért, de szükségem volt rájuk, hogy időben készen legyek és le tudjam adni a kéziratot a kiadónak. Remélem, megértitek... :)

Egyébként még mindig tanácsolom mindenkinek, hogy lépjen be a facebookos olvasói klubomba , mert ott több időt tudok tölteni, mint a blogon, és előbb értesülhettek például arról is, hogy miért van éppen szünet és mit csinálok a szünet alatt. :) És akkor nem kell aggódnotok, hogy bajom esett és örökre eltűntem. :) Egyébként köszönöm szépen az aggódó leveleket, tényleg jól estek, csak nem akarom, hogy miattam aggódjatok. :)

Jövő héten jövök majd a Gyógyító pilleszárnyakkal, addig küldjétek az energiát nekem, hogy jól sikerüljön a Kígyók sziszegése vége. :) Egyébként már a 437. oldalnál tartok. :)

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó "hallani" rólad!!!
    Azt írtad, hogy hosszú lesz a K.Sz, de ennyire? Gratula tényleg.Nyomás alatt írni regényt!Ez nem semmi!Drukkolok!:)

    VálaszTörlés
  2. Hát, bevallom, én sem gondoltam, hogy ennyire hosszú lesz, de így alakult. :D Egyébként valahogy nyomás alatt jobban megy az írás. Mondjuk a vizsgákkal is így vagyok... Amikor már közeledik a vizsga napja és mondjuk nagyon sok múlik az adott vizsgán, akkor könnyebben megy a tanulás. :)
    Köszönöm szépen! Én meg igyekszem most már tényleg befejezni, aztán frisselek itt is! :)

    VálaszTörlés